Zamora schreef:Geloof de "grotere" pot 3 nog wat maar weet niet meer
Oh nice. Eens kijken morgen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
musiqolog schreef:silverdapple schreef:De keuze is dan ook wel wat beperkter musiqolog, niet per se doordat je idd de vaardigheden niet hebt maar omdat autisme je enigszins toch beperkt (en in veel aspecten ook verrijkt, maar helaas niet altijd op een bruikbare manier). Je wilt, ondanks dat je dagen aardig gevuld klinken, wel op zoek naar een vaste baan?
Ik wil niet eeuwig van een uitkering leven. En, binnen de grenzen van het volhoudbare, wil ik inderdaad een zo normaal mogelijk leven.
Niet dat ik van plan ben een børgerløl te worden, maar de afgelopen acht jaar heb ik bijna stilgestaan. Ik vulde mijn dagen wel, maar niet altijd even zinvol - en zonder relatie of werk gaan de jaren dan op elkaar lijken. Dat is geen fijn gevoel, kan ik je vertellen. Nu ben ik aan dit onderzoek begonnen omdat ik dat leuk vind (hoewel het heel veel doorzettingsvermogen vergt), maar vooral ook om nu eindelijk een doorbraak te forceren. Ik heb het gevoel dat het succes op ander gebied ook wel komt - of althans dat de kans daarop groter wordt - als ik iets doe waarmee ik voor mijn gevoel echt wat opschiet.
Dus als alles gaat zoals ik hoop, en er gaan geen naasten dood aan die enge ziekte, dan wordt deze crisis straks het beste dat me in jaren overkomen is.
LadyMadonna schreef:5 mei is de zoon van een vriendin van me jarig. Hij heeft down syndroom en snapt niet dat hij zijn verjaardag niet kan vieren.
Zijn er hier mensen die hem een kaartje willen sturen?
Adres via pb verkrijgbaar
LadyMadonna schreef:5 mei is de zoon van een vriendin van me jarig. Hij heeft down syndroom en snapt niet dat hij zijn verjaardag niet kan vieren.
_San87_ schreef:LadyMadonna schreef:5 mei is de zoon van een vriendin van me jarig. Hij heeft down syndroom en snapt niet dat hij zijn verjaardag niet kan vieren.
Wat voor dingen/diertjes vindt ie leuk? Zal eens kijken of ik wat leuks kan sturen.
Jis_ schreef:Ja klopt, Clematis montana Rubens, laatste ook. Zijn nog vrij jonge planten, bloeit heel rijk.
Percy schreef:Wij hebben gezinsuitbreiding in de kippen familie. 7 kindjes van 2 mama's die hetzelfde nest deelden.
Helaas voor jou San87 heb ik een paar kale nekken gespot![]()
Je bent niet de enige die ze niet leuk vindt![]()
[ [url=m/CNBlfv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VD1PAY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oIWcfR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jis_ schreef:Wordt grootook een paar Jasmijnen staan tegen een andere schutting, bloeit later pas met kleine, erg lekker geurende, witte bloempjes. Zijn iets moeilijker maar ze zijn hier goed aangeslagen. Wintergroen, wat ik wel tof vind.
Kippen met kale nekken ook niet echt wat voor mij, maar toch wat een dropjes Percy.
Percy schreef:Ik vind ze wel grappig.
Een vriend had er één en die kwam op een ochtend ineens voorbij met 12 kuikens toen ik daar ook was.
Hij had geen idee dat ze aan het broeden was. Papa moet een Chaamse geweest zijn want dat waren daar toen de enige hanen.
Helaas kreeg een buizerd ze op een gegeven moment in het vizier en die kwam er bijna dagelijks een ophalen.
Uiteindelijk waren er nog 4 over en die hebben wij toen maar meegenomen voordat ze ook buizerd diner werden.
Toen ze groter werden bleken het 2 hanen en twee hebben.
Een haan is in de pan gegaan, de ander mocht blijven.
Die heeft een gezellig samenzijn gehad met mijn Wyandotte. Een deel had de kale nekken geërfd, een ander deel niet.
Mijn Wyandotte had nog een dochter van de haan van de toenmalige buren en die zit nu ook te broeden. Deze zijn een mix van de kale nekken, de kinderen daarvan en de Vorwerkers, kunnen jullie nog volgen?![]()
Die kale nekken zijn vrij dominant maar tot nu toe heb ik wel hennen zonder kale nekken. Hoop dus maar dat hier hennen bij zitten.