Gini schreef:Of zo kaartje met een ouderwets, getekend kersttafereel, daar kwamen ook vaak kindjes in voor.
Zo kreeg ik er ook nog ééntje dit jaar. Oh dear...afschuwelijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:School die even 'vergeet' dat iemand ziek is en dit te melden. Ik daarmee 3 uur kan wachten op vervolgles. Dat we daar even tijd voor hebben om een idee uit te werken en presentatie te maken. En dat niemand van mijn hele groep iets doet.
Bloemetje75 schreef:Een mail via noreply@ magister dat er morgen maar 5 x 50min les wordt gegeven. Fijn, ik heb mijn kinderen op 2 verschillende middelbare scholen en de reden (overgang naar Somtoday) is voor beide scholen van toepassing. Maar welke school er nu morgen maar 5 lesuren heeft? En wie er dan vroeg uit is?
Het is niet de eerste keer dat er ondertekent wordt met iets van "de schoolleiding" en er geen school bij genoemd staat.
Ik heb het al eerder aangekaart op de scholen dat het niet handig is als ze er geen afzender bij zetten.
Trui schreef:Bloemetje75 schreef:Een mail via noreply@ magister dat er morgen maar 5 x 50min les wordt gegeven. Fijn, ik heb mijn kinderen op 2 verschillende middelbare scholen en de reden (overgang naar Somtoday) is voor beide scholen van toepassing. Maar welke school er nu morgen maar 5 lesuren heeft? En wie er dan vroeg uit is?
Het is niet de eerste keer dat er ondertekent wordt met iets van "de schoolleiding" en er geen school bij genoemd staat.
Ik heb het al eerder aangekaart op de scholen dat het niet handig is als ze er geen afzender bij zetten.
bellen?
Bloemetje75 schreef:Trui, dat geldt inderdaad zolang magister werkt. Maar ze stoppen met Magister....
Het is voor degene die het bericht stuurt een kleine moeite om ipv "de schoolleiding" als ondertekening "de schoolleiding van schoolnaam" te zetten. Dan is het voor iedereen duidelijk.
Ik ben echt niet de enige met kinderen op verschillende middelbare scholen.