Whale schreef:Of ik nou de pil slik of niet, de mannen die ik knap vindt blijven gewoon hetzelfde
Heb jij dat?

Dan zou ik langs de dokter gaan hoor!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Riddershow schreef:Ik vind handje vasthouden van mijn kinderen ook vervelend (krijg er pijnlijke plekken van aan mijn handen na lange duur) en ze moeten vaak mijn broek vasthouden (heb vaak cargo-pants aan en die broekzakken zitten mooi op hun hoogte)
Ik vind (moderne) diesel niet slecht voor het milieu en electrische auto's wel. Ik vind dus het aan de schandpaal nagelen van diesel echt onzin. Het vervangen van een (oude) auto is vaak minder duurzaam dan het aanhouden van diezelfde auto's (ondanks slechtere uitstoot)
Politie mag vaak harder optreden.
Verplichte anticonceptie bij probleem gezinnen zou mogelijk moeten zijn.
Vliegtax moet er komen, verre vakantie is geen algemeen goed/recht. Er is genoeg in de regio of met de auto en andere vervoersmiddelen te doen. Maar andere openbare vervoersmiddelen moeten wel goedkoper (ok, dat laatste wil waarschijnlijk iedereen wel)
Elke dag douchen is onzin en mensen gebruiken te veel deo's en luchtjes. Waardoor feromonen niet goed overkomen en (mede daardoor, maar natuurlijk lang niet altijd) relaties op de klippen gaan. Er is bijvoorbeeld ook al aangetoond dat de pil ervoor zorgt dat de vrouw "lekkerder" ruikt. En als ze dan stopt met de pil ze minder/niet meer aantrekkelijk is voor haar partner en als de combi dan al niet geweldig was de gevolgen ook als volgt zijn. Dus de feromonen zijn ook in onze moderne wereld en relaties van belang!
Dat mensen te snel grijpen naar pijnstillers en anti-biotica, hoestdrankjes ect. Alles moet maar een quick fix hebben, maar zo werkt het gewoon niet.
Whale schreef:Of ik nou de pil slik of niet, de mannen die ik knap vindt blijven gewoon hetzelfde
anjali schreef:Met die pil is het volgens mijn informatie juist andersom. Een pilgebruikende vrouw valt op een ander type man dan een niet-pilgebruikster. Als ze dan stopt met de pil krijgt ze haar natuurlijke hormoonspiegel weer terug en dan vindt ze ineens een ander type man aantrekkelijk,wat tot een relatiebreuk kan leiden.
Riddershow schreef:Vliegtax moet er komen, verre vakantie is geen algemeen goed/recht. Er is genoeg in de regio of met de auto en andere vervoersmiddelen te doen. Maar andere openbare vervoersmiddelen moeten wel goedkoper (ok, dat laatste wil waarschijnlijk iedereen wel)
elnienjo schreef:Riddershow schreef:Vliegtax moet er komen, verre vakantie is geen algemeen goed/recht. Er is genoeg in de regio of met de auto en andere vervoersmiddelen te doen. Maar andere openbare vervoersmiddelen moeten wel goedkoper (ok, dat laatste wil waarschijnlijk iedereen wel)
Niet mee eens. Op verre bestemmingen vind ik meer van mijn gading dan in het overbevolkte volgebouwde west Europa. .
elnienjo schreef:Riddershow schreef:Vliegtax moet er komen, verre vakantie is geen algemeen goed/recht. Er is genoeg in de regio of met de auto en andere vervoersmiddelen te doen. Maar andere openbare vervoersmiddelen moeten wel goedkoper (ok, dat laatste wil waarschijnlijk iedereen wel)
Niet mee eens. Op verre bestemmingen vind ik meer van mijn gading dan in het overbevolkte volgebouwde west Europa.
En van de rest van het OV maak ik geen gebruik dus dat hoeft van mij niet, zolang autorijden maar niet duurder wordt.
verootjoo schreef:Maar het leven draait niet alleen om jou![]()
Ik vind vliegen ook heel leuk, maar het is nu eenmaal geen noodzaak en bijzonder slecht voor de wereld. Ik vind daarin het grote belang zwaarder wegen dan het individuele belang.
elnienjo schreef:verootjoo schreef:Maar het leven draait niet alleen om jou![]()
Ik vind vliegen ook heel leuk, maar het is nu eenmaal geen noodzaak en bijzonder slecht voor de wereld. Ik vind daarin het grote belang zwaarder wegen dan het individuele belang.
Kinderen op de wereld zetten is ook slecht maar daar laat ook niemand zich van weerhouden vanwege het klimaat.
elnienjo schreef:verootjoo schreef:Maar het leven draait niet alleen om jou![]()
Kinderen op de wereld zetten is ook slecht maar daar laat ook niemand zich van weerhouden vanwege het klimaat.
Magrathea schreef:Edit: enneh, "hullie doen het ook" was toen je 5 was ook al geen excuus geloof ik
MarcoBorsato schreef:Dus je wilt wel dat mensen hun kinderen aanlijnen en rekening houden met je maar andersom kan de natuur van jou de paasei krijgen. Oké!
elnienjo schreef:MarcoBorsato schreef:Dus je wilt wel dat mensen hun kinderen aanlijnen en rekening houden met je maar andersom kan de natuur van jou de paasei krijgen. Oké!
Andersom kan ik ook de paasei krijgen en houdt niemand rekening met mij, dus waarom zou ik me druk maken over wat die anderen wellicht willen?
Denk dat iedereen uiteindelijk zo in elkaar zit (tenzij het om eigen nageslacht gaat)
elnienjo schreef:MarcoBorsato schreef:Dus je wilt wel dat mensen hun kinderen aanlijnen en rekening houden met je maar andersom kan de natuur van jou de paasei krijgen. Oké!
Andersom kan ik ook de paasei krijgen en houdt niemand rekening met mij, dus waarom zou ik me druk maken over wat die anderen wellicht willen?
Denk dat iedereen uiteindelijk zo in elkaar zit (tenzij het om eigen nageslacht gaat)
elnienjo schreef:Magrathea schreef:Edit: enneh, "hullie doen het ook" was toen je 5 was ook al geen excuus geloof ik
Gelukkig heb ik schijt aan wat anderen vinden en trek ik gewoon m'n eigen plan. Zolang ik het kan betalen ten minste. Het zal mijn tijd nog wel duren en ik heb gelukkig geen nieuwe generatie veroorzaakt waar ik me zorgen om moet maken