Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 13:27

Whale schreef:
Of ik nou de pil slik of niet, de mannen die ik knap vindt blijven gewoon hetzelfde :')

Heb jij dat? >;)
Dan zou ik langs de dokter gaan hoor!

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 13:28

Whale schreef:
Of ik nou de pil slik of niet, de mannen die ik knap vindt blijven gewoon hetzelfde :')

Op zich nog best handig, ik vind het vooral jammer dat de mannen die ik minder knap vind, ook hetzelfde blijven :( Dat zou pas een leuke bijwerking zijn

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 13:29

IMJ schreef:
Whale schreef:

Heb jij dat? >;)
Dan zou ik langs de dokter gaan hoor!

De persoon hierboven zegt dat dat veranderd dus :+

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 13:30

Riddershow schreef:
Ik vind handje vasthouden van mijn kinderen ook vervelend (krijg er pijnlijke plekken van aan mijn handen na lange duur) en ze moeten vaak mijn broek vasthouden (heb vaak cargo-pants aan en die broekzakken zitten mooi op hun hoogte)

Ik vind (moderne) diesel niet slecht voor het milieu en electrische auto's wel. Ik vind dus het aan de schandpaal nagelen van diesel echt onzin. Het vervangen van een (oude) auto is vaak minder duurzaam dan het aanhouden van diezelfde auto's (ondanks slechtere uitstoot)

Politie mag vaak harder optreden.

Verplichte anticonceptie bij probleem gezinnen zou mogelijk moeten zijn.

Vliegtax moet er komen, verre vakantie is geen algemeen goed/recht. Er is genoeg in de regio of met de auto en andere vervoersmiddelen te doen. Maar andere openbare vervoersmiddelen moeten wel goedkoper (ok, dat laatste wil waarschijnlijk iedereen wel)

Elke dag douchen is onzin en mensen gebruiken te veel deo's en luchtjes. Waardoor feromonen niet goed overkomen en (mede daardoor, maar natuurlijk lang niet altijd) relaties op de klippen gaan. Er is bijvoorbeeld ook al aangetoond dat de pil ervoor zorgt dat de vrouw "lekkerder" ruikt. En als ze dan stopt met de pil ze minder/niet meer aantrekkelijk is voor haar partner en als de combi dan al niet geweldig was de gevolgen ook als volgt zijn. Dus de feromonen zijn ook in onze moderne wereld en relaties van belang!

Dat mensen te snel grijpen naar pijnstillers en anti-biotica, hoestdrankjes ect. Alles moet maar een quick fix hebben, maar zo werkt het gewoon niet.

Met die pil is het volgens mijn informatie juist andersom. Een pilgebruikende vrouw valt op een ander type man dan een niet-pilgebruikster. Als ze dan stopt met de pil krijgt ze haar natuurlijke hormoonspiegel weer terug en dan vindt ze ineens een ander type man aantrekkelijk,wat tot een relatiebreuk kan leiden.

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 13:30

Whale schreef:

Jup en de ene overlijdt wel door gevolgen van roken en de ander niet, maar toch is het bewezen dat het slecht is. Ik ben ook nog steeds bij dezelfde vent ondanks dat ik al 9 jaar niet meer slik (mijn smaak is geloof ik ook niet veranderd). Ik heb nooit echt last gehad van bijwerkingen door de pil, maar ik geloof zeker wel dat deze onderzoeken op waarheid gebaseerd zijn.
Laatst bijgewerkt door Riddershow op 02-09-19 13:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 13:31

anjali schreef:
Met die pil is het volgens mijn informatie juist andersom. Een pilgebruikende vrouw valt op een ander type man dan een niet-pilgebruikster. Als ze dan stopt met de pil krijgt ze haar natuurlijke hormoonspiegel weer terug en dan vindt ze ineens een ander type man aantrekkelijk,wat tot een relatiebreuk kan leiden.

Zie mijn rectificatie iets later. Kon mijn bericht niet meer wijzigen.

pmarena

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 13:33

Was het geen onderzoek bekostigd door een pil-fabrikant met de onderliggende boodschap om vooral aan de pil te blijven als je relatie je lief is...ofzo :+

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 13:37

Granoek schreef:
Whale schreef:

Op zich nog best handig, ik vind het vooral jammer dat de mannen die ik minder knap vind, ook hetzelfde blijven :( Dat zou pas een leuke bijwerking zijn

_O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 13:38

Granoek schreef:
Whale schreef:

Daar heb je jägerbombs voor.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 13:39

MarcoBorsato schreef:
Daar heb je jägerbombs voor.

Helaas maakt alcohol mij dan weer niet per sé aantrekkelijker _O-
Zelfkennis zeg maar

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 14:16

Riddershow schreef:
Vliegtax moet er komen, verre vakantie is geen algemeen goed/recht. Er is genoeg in de regio of met de auto en andere vervoersmiddelen te doen. Maar andere openbare vervoersmiddelen moeten wel goedkoper (ok, dat laatste wil waarschijnlijk iedereen wel)

Niet mee eens. Op verre bestemmingen vind ik meer van mijn gading dan in het overbevolkte volgebouwde west Europa.
En van de rest van het OV maak ik geen gebruik dus dat hoeft van mij niet, zolang autorijden maar niet duurder wordt.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 14:17

elnienjo schreef:
Riddershow schreef:

Niet mee eens. Op verre bestemmingen vind ik meer van mijn gading dan in het overbevolkte volgebouwde west Europa. .

.... maar dat maakt het toch geen eerste levensbehoefte :+

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 14:19

elnienjo schreef:
Riddershow schreef:

Niet mee eens. Op verre bestemmingen vind ik meer van mijn gading dan in het overbevolkte volgebouwde west Europa.
En van de rest van het OV maak ik geen gebruik dus dat hoeft van mij niet, zolang autorijden maar niet duurder wordt.

Maar het leven draait niet alleen om jou :')
Ik vind vliegen ook heel leuk, maar het is nu eenmaal geen noodzaak en bijzonder slecht voor de wereld. Ik vind daarin het grote belang zwaarder wegen dan het individuele belang.

Urbanus

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 14:19

Of je gaat er lekker wonen?

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 14:20

verootjoo schreef:
Ik vind vliegen ook heel leuk, maar het is nu eenmaal geen noodzaak en bijzonder slecht voor de wereld. Ik vind daarin het grote belang zwaarder wegen dan het individuele belang.

Kinderen op de wereld zetten is ook slecht maar daar laat ook niemand zich van weerhouden vanwege het klimaat.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 14:22

Magrathea schreef:
elnienjo schreef:
Niet mee eens. Op verre bestemmingen vind ik meer van mijn gading dan in het overbevolkte volgebouwde west Europa. .

.... maar dat maakt het toch geen eerste levensbehoefte :+

Ja, en? De meeste zaken zijn geen 1e levensbehoefte. Wat heeft dat ermee van doen?

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 14:25

elnienjo schreef:
verootjoo schreef:

Kinderen op de wereld zetten is ook slecht maar daar laat ook niemand zich van weerhouden vanwege het klimaat.

Echtwel.

Edit: enneh, "hullie doen het ook" was toen je 5 was ook al geen excuus geloof ik :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 14:28

elnienjo schreef:
verootjoo schreef:

Dus je wilt wel dat mensen hun kinderen aanlijnen en rekening houden met je maar andersom kan de natuur van jou de paasei krijgen. Oké!

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 14:28

Magrathea schreef:
Edit: enneh, "hullie doen het ook" was toen je 5 was ook al geen excuus geloof ik :=

Gelukkig heb ik schijt aan wat anderen vinden en trek ik gewoon m'n eigen plan. Zolang ik het kan betalen ten minste. Het zal mijn tijd nog wel duren en ik heb gelukkig geen nieuwe generatie veroorzaakt waar ik me zorgen om moet maken ;)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 14:29

elnienjo schreef:
verootjoo schreef:

Ten eerste zijn die mensen er wel. En ten tweede is het ook niet best voor de maatschappij als iedereen accuut stopt et kinderen maken.
Vliegen is sowieso niet erg nuttig voor de meeste mensen. Wat heb je eraan om naar de andere kant van de wereld te vliegen voor een paar weken.
Kinderen zijn geen hobby, vliegen voor de meeste mensen wel.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 14:29

MarcoBorsato schreef:
Dus je wilt wel dat mensen hun kinderen aanlijnen en rekening houden met je maar andersom kan de natuur van jou de paasei krijgen. Oké!

Andersom kan ik ook de paasei krijgen en houdt niemand rekening met mij, dus waarom zou ik me druk maken over wat die anderen wellicht willen?
Denk dat iedereen uiteindelijk zo in elkaar zit (tenzij het om eigen nageslacht gaat)

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 14:30

Ja hoor kom maar op met vliegtax, rekening rijden,en het algemeen belasten van vervuilers.

Verder ben ik van mening dat in 95% van de gevallen kinderbijslag weg mag. Misschien zelfs een belasting op ieder 3e + kind

En: cakesmash shoots vind ik stom. Hoe KOM je erop.
Hier is wat moois, ga maar lekker stukmaken! Dan maken wij daar fotos van.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 14:32

elnienjo schreef:
MarcoBorsato schreef:

Andersom kan ik ook de paasei krijgen en houdt niemand rekening met mij, dus waarom zou ik me druk maken over wat die anderen wellicht willen?
Denk dat iedereen uiteindelijk zo in elkaar zit (tenzij het om eigen nageslacht gaat)

Omdat dat sociaal is?

Ik zit (hopelijk) niet zo in elkaar :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 14:32

elnienjo schreef:
MarcoBorsato schreef:

Ik ben het voor de 1e keer gedeeltelijk eens met je!

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 14:33

elnienjo schreef:
Magrathea schreef:

Gelukkig heb ik schijt aan wat anderen vinden en trek ik gewoon m'n eigen plan. Zolang ik het kan betalen ten minste. Het zal mijn tijd nog wel duren en ik heb gelukkig geen nieuwe generatie veroorzaakt waar ik me zorgen om moet maken ;)

Los daarvan is het een drogreden. Maar wel ideaal om een discussie helemaal mee dood te slaan. Proficiat, gelukt.