Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
ierusju schreef:[ [url=m/Tg56hb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is niet mijn auto, wel mijn tuin...
De weg aan de rechterkant is trouwens bijna vrij van auto's, maar met genoeg parkeerplekken
oomens schreef:ierusju schreef:[ [url=m/Tg56hb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is niet mijn auto, wel mijn tuin...
De weg aan de rechterkant is trouwens bijna vrij van auto's, maar met genoeg parkeerplekken
Is het ook een officiële uitrit (met verlaagde stoeprand dus)?
ierusju schreef:Nee dat noet, maar ik kan mn voortuin bijna niet uit
De auto rechts in de achtergrond staat daar overigens wel op.
oomens schreef:ierusju schreef:Nee dat noet, maar ik kan mn voortuin bijna niet uit
De auto rechts in de achtergrond staat daar overigens wel op.
Tja, dan mag hij daar gewoon staan. Alleen niet zodanig op de stoep dat die niet gebruikt kan worden. Maar goed, daar wordt de doorgang toch al beperkt door iemands overhangende naaldboom.
Anoniem schreef:Tot aan die put / dat uitritje is het gewoon een stoep waar die auto gewoon mag staan. Dat jij dat niet leuk vindt is een ander verhaal, maar je mag daar gewoon parkeren zo te zien.
theadora99 schreef:Anoniem schreef:Tot aan die put / dat uitritje is het gewoon een stoep waar die auto gewoon mag staan. Dat jij dat niet leuk vindt is een ander verhaal, maar je mag daar gewoon parkeren zo te zien.
Het is toch ook een ergernis en zij zegt toch ook nergens dat het niet mag?
Overigens, bij ons mocht je absoluut niet op de stoep parkeren, ivm blokkeren van zowel fietspad als voetpad. We hebben een keer bijna een boete gekregen toen we even een minuut op de stoep stonden om een zware zak zand in onze voortuin te leggen oid toen, waren 20 seconden niet rond de auto...
Nayomie schreef:Mijn school die dinsdag gewoon doorgaat en verwacht dat we allemaal komen. Ik pak de fiets wel, stuur ze wel een berichtje als ik de 120km heb behaald of ik bel halverwege wel dat ik onderweg ben.
Asvinia schreef:Nayomie schreef:Mijn school die dinsdag gewoon doorgaat en verwacht dat we allemaal komen. Ik pak de fiets wel, stuur ze wel een berichtje als ik de 120km heb behaald of ik bel halverwege wel dat ik onderweg ben.
Nou echt hoor.. 'Zorg dat iemand je brengt en ophaalt', 'rijd mee met een klasgenoot' en inderdaad 'de fiets is altijd gezond'. Denken ze nu echt dat het voor iedereen mogelijk is?
Niobe schreef:Hoe vertel je iemand netjes dat het schijtirritant is dat ze constant meezingen met de radio, omdat ze echt geen noot goed raken?