Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 07:20

Oh daar ben je klaar mee. -O- Zou voor mij een probleem zijn mijn tuin uit te komen. Briefje onder ruitenwisser doen?

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 07:32

ierusju schreef:
[ [url=m/Tg56hb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is niet mijn auto, wel mijn tuin...
De weg aan de rechterkant is trouwens bijna vrij van auto's, maar met genoeg parkeerplekken _-:(

Is het ook een officiële uitrit (met verlaagde stoeprand dus)?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 07:35

ierusju schreef:
De weg aan de rechterkant is trouwens bijna vrij van auto's, maar met genoeg parkeerplekken _-:(

Ben je mooi klaar mee!
Was hier laatst ook zo, had iemand voor de uitrit van onze parkeerplaats en die van de buren geparkeerd.:Y) Toen die na een tijdje nog niet weg was heb ik het algemene nummer van de politie gebeld. Toen was hij snel weg.

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 07:36

oomens schreef:
ierusju schreef:

Is het ook een officiële uitrit (met verlaagde stoeprand dus)?

Nee dat noet, maar ik kan mn voortuin bijna niet uit :(
De auto rechts in de achtergrond staat daar overigens wel op.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 07:41

ierusju schreef:

Tja, dan mag hij daar gewoon staan. Alleen niet zodanig op de stoep dat die niet gebruikt kan worden. Maar goed, daar wordt de doorgang toch al beperkt door iemands overhangende naaldboom.

Kirania

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 08:17

Pffff @ierusju, blijft echt een rotmove van de eigenaar van de wagen :(

Ik erger mij aan stalgenoten die denken dat koudbloeden zadelmak geboren zijn en dat ik altijd, altijd commentaar krijg op de training met mijn shet voor de koets. "maar jij gebruikt eten, da's valsspelen!" Niet voor zijn basismanieren en dit is letterlijk gewoon een kunstje. Ik leer hem zijn poep tussen de lamoenen te parkeren, so what? En dan krijg je "Je moet de koets naar je paard brengen, niet andersom". |o

Ik haat stallingen met een passie.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 10:51

Mijn school die dinsdag gewoon doorgaat en verwacht dat we allemaal komen. Ik pak de fiets wel, stuur ze wel een berichtje als ik de 120km heb behaald of ik bel halverwege wel dat ik onderweg ben. :+

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 10:54

Een collega (v) die geen kans ziet een nieuwe toiletrol op de houder te plaatsen als ze het laatste velletje heeft gebruikt _-:( . Maar wel doodleuk de nieuwe aangebroken rol op de spoelbak plaatst.

Echt, serieus, hoe ingewikkeld is het nou helemaal :roll: .

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 10:59

oomens schreef:
ierusju schreef:

Tja, dan mag hij daar gewoon staan. Alleen niet zodanig op de stoep dat die niet gebruikt kan worden. Maar goed, daar wordt de doorgang toch al beperkt door iemands overhangende naaldboom.

Dus omdat dat een naaldboom staat, mag meneer daar zijn auto neerzetten? Parkeer ik mijn auto de volgende keer in jouw haag oomens.
Zo breed is die boom trouwens, waarover we al contact hebben gehad met de gemeente met de vraag of hij weg moet, maar hij veroorzaakt geen overlast ;)

Afbeelding

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 11:12

Ik zou er gewoon een briefje onder de ruitenwisser stoppen hoor. Of het nu een uitrit is of het toegangspad tot je huis, deze Moet je vrij laten lijkt mij. En al is dat niet zo dan doe je dit toch ook niet? Zou je dat bij je eigen huis willen? De naaldboom verspert zo te zien niet de bruikbaarheid van de stoep en dat doet die auto nu wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 11:38

Tot aan die put / dat uitritje is het gewoon een stoep waar die auto gewoon mag staan. Dat jij dat niet leuk vindt is een ander verhaal, maar je mag daar gewoon parkeren zo te zien.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 11:44

Anoniem schreef:
Tot aan die put / dat uitritje is het gewoon een stoep waar die auto gewoon mag staan. Dat jij dat niet leuk vindt is een ander verhaal, maar je mag daar gewoon parkeren zo te zien.

Het is toch ook een ergernis en zij zegt toch ook nergens dat het niet mag?
Overigens, bij ons mocht je absoluut niet op de stoep parkeren, ivm blokkeren van zowel fietspad als voetpad. We hebben een keer bijna een boete gekregen toen we even een minuut op de stoep stonden om een zware zak zand in onze voortuin te leggen oid toen, waren 20 seconden niet rond de auto...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 11:47

theadora99 schreef:
Anoniem schreef:

Het is toch ook een ergernis en zij zegt toch ook nergens dat het niet mag?
Overigens, bij ons mocht je absoluut niet op de stoep parkeren, ivm blokkeren van zowel fietspad als voetpad. We hebben een keer bijna een boete gekregen toen we even een minuut op de stoep stonden om een zware zak zand in onze voortuin te leggen oid toen, waren 20 seconden niet rond de auto...

Oh maar ik zou het zelf ook uitermate irritant vinden hoor, tenzij het mijn eigen auto is natuurlijk. ;)

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 12:01

Auto is nu weg, kam nu niks meer knder de ruitenwissr doen. Maar óp de stoep parkeren mag volgens mij nergens als je voertuig meer dan twee wielen heeft.

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 12:08

Nayomie schreef:
Mijn school die dinsdag gewoon doorgaat en verwacht dat we allemaal komen. Ik pak de fiets wel, stuur ze wel een berichtje als ik de 120km heb behaald of ik bel halverwege wel dat ik onderweg ben. :+

Nou echt hoor.. 'Zorg dat iemand je brengt en ophaalt', 'rijd mee met een klasgenoot' en inderdaad 'de fiets is altijd gezond'. Denken ze nu echt dat het voor iedereen mogelijk is? :roll:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 12:46

Eigenlijk moet je zo rekenen kan er een brancard langs mocht het nodig zijn voor een spoedgeval. Nee kan dit niet dan mag je daar dus niet parkeren.

Ik ergerde mij ook die drukke kinderen in de supermarkt vanmorgen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 12:52

Dat ik 4 maanden in de zomer in Afrika heb overleefd ( 30 / 35+ graden) en het nu thuis met deze temperaturen al ontzettend warm heb en me kapot zweet :roll:

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 13:04

casperzazoe schreef:
Dat ik 4 maanden in de zomer in Afrika heb overleefd ( 30 / 35+ graden) en het nu thuis met deze temperaturen al ontzettend warm heb en me kapot zweet :roll:

Ja dit dus :')
Ik had het zelfs minder warm met 45 graden in Las Vegas dan nu

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 13:05

Mijn laatste vrije tijd loopt af, ik moet nog een e-learning doen maar ik kom maar niet aan de inloggegevens en de helpdesk weet het ook niet

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 14:33

Asvinia schreef:
Nayomie schreef:

Nou echt hoor.. 'Zorg dat iemand je brengt en ophaalt', 'rijd mee met een klasgenoot' en inderdaad 'de fiets is altijd gezond'. Denken ze nu echt dat het voor iedereen mogelijk is? :roll:

Oh jij hebt hetzelfde bericht gelezen? _O-
Met mentoroverleg kun je vrijstelling krijgen ivm overmacht. Ik had de opleidingscoordinator een bericht gedaan.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 15:44

Hoe vertel je iemand netjes dat het schijtirritant is dat ze constant meezingen met de radio, omdat ze echt geen noot goed raken?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 16:38

Niobe schreef:
Hoe vertel je iemand netjes dat het schijtirritant is dat ze constant meezingen met de radio, omdat ze echt geen noot goed raken?

Goh zou je je Madonna imitatie ergens anders kunnen doen :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 16:40

Lau schreef:
Niobe schreef:

Goh zou je je Madonna imitatie ergens anders kunnen doen :')

:') _/-\o_ Dankjewel!!!

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 16:58

Aan dat mijn benen heel veel pijn doen. Het voelt alsof ze allemaal blauwe plekken hebben terwijl ik gisteren alleen maar een stukje heb gewandeld en op een tafeltje heb gezeten voor een paar uur, meer niet. Echt super vervelend

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 17:03

Niobe schreef:

Wat is er mis met deze woorden? }:)

Maar ietsje aardiger is misschien;
Don't quit your dayjob, misschien moet je het zingen beperken tot in de badkamer, niet in het openbaar.