casperzazoe schreef:Wat is het ideale middel voor steviger / dikker haar? Het liefste iets anders dan shampoo
Biotine.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
billy3105 schreef:[ [url=m/93U4aC.png]Afbeelding[/url] ]
Hoe ik bij dit bit, bit ringen er om ga krijgen. Heb ooit wel eens een set heeeeeeeel warm gemaakt, maar nog ging het met veel pijn en moeite om een normale bitring. Ik maak er liever geen inkepingen in. Moet ze nog kopen. Dus alle tips zijn welkom
billy3105 schreef:[ [url=m/93U4aC.png]Afbeelding[/url] ]
Hoe ik bij dit bit, bit ringen er om ga krijgen. Heb ooit wel eens een set heeeeeeeel warm gemaakt, maar nog ging het met veel pijn en moeite om een normale bitring. Ik maak er liever geen inkepingen in. Moet ze nog kopen. Dus alle tips zijn welkom
Knert schreef:
dierliefde schreef:billy3105 schreef:[ [url=m/93U4aC.png]Afbeelding[/url] ]
deze kopen:
https://www.ej.nl/paard/hoofdstellen-bi ... orId=10041
Froukje schreef:billy3105 schreef:[ [url=m/93U4aC.png]Afbeelding[/url] ]
GrapjasDat is toch niet te doen?
Maar heet laten worden en 2 sterke mannen en 2 touwtjes die de bitringen uit elkaar trekken?
Edit: en dit maakt het sowieso al wat makkelijker, hoef je zelf ook niet meer te snijden. https://www.agradi.nl/agradi-bitschijve ... gKT9fD_BwE
Froukje schreef:Alle drie te gelijk. Heb net een edit gedaanMaar alsnog zie ik het niet helemaal gebeuren dat dat bit door dat kleine gaatje kan.
c_alsemgeest schreef:Hahah dat is waarFroukje schreef:Alle drie te gelijk. Heb net een edit gedaanMaar alsnog zie ik het niet helemaal gebeuren dat dat bit door dat kleine gaatje kan.
zeggen ze bij een geboorte ook, maar dat lukt ook vaak wel
Waar een wil is...
Ik hoop dat je het gaat filmen en hier plaatst wanneer je een poging gaat wagen met de touwtjes
c_alsemgeest schreef:Froukje schreef:Alle drie te gelijk. Heb net een edit gedaanMaar alsnog zie ik het niet helemaal gebeuren dat dat bit door dat kleine gaatje kan.
zeggen ze bij een geboorte ook, maar dat lukt ook vaak wel
Waar een wil is...
Ik hoop dat je het gaat filmen en hier plaatst wanneer je een poging gaat wagen met de touwtjes
Froukje schreef:billy3105 schreef:[ [url=m/93U4aC.png]Afbeelding[/url] ]
GrapjasDat is toch niet te doen?
Maar heet laten worden en 2 sterke mannen en 2 touwtjes die de bitringen uit elkaar trekken?
Edit: en dit maakt het sowieso al wat makkelijker, hoef je zelf ook niet meer te snijden. https://www.agradi.nl/agradi-bitschijve ... gKT9fD_BwE
Trui schreef:is witgoud dan echt zo duur? ik heb lastige oren en ik reageer EINDELIJK niet allergisch.... op oorbellen van goud. nu vind ik geel goud niet zo mooi dus dan word het witgoud. maar die prijzen vallen toch echt wel tegen... ik dacht even leuk een tweede paar oorbellen te kopen! ik heb nu van die simpele kogeltjes maar wilde even wat ‘mooiers’... schrik ik toch wel van de prijs