Dingen die je je af vraagt deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 17:05

casperzazoe schreef:
Wat is het ideale middel voor steviger / dikker haar? Het liefste iets anders dan shampoo

Biotine.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 17:09

Steeph schreef:
casperzazoe schreef:
Wat is het ideale middel voor steviger / dikker haar? Het liefste iets anders dan shampoo

Ligt er aan wat je doel is...

Nouja, dikker haar krijgen :+

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 17:09

Ik geloof er niet zo in. Ik zou ook minder gebruiken.

Heb zelf een enorme bos... en het neigt naar vet haar. Ben er minder mee gaan doen, toen kwam het tot rust.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 17:19

casperzazoe schreef:
Steeph schreef:
Ligt er aan wat je doel is...

Ah, ik dacht dat je opzoek was naar iets omdat je stevig/dikker haar had :D

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 17:22

Steeph schreef:
casperzazoe schreef:

Ah, ik dacht dat je opzoek was naar iets omdat je stevig/dikker haar had :D

Ja nu ik het lees kan het inderdaad op beide manieren! Nee een beetje doodhangend, dun haar dus wil graag wat meer leven er in :)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 17:58

Eske_B schreef:
Vanaf wanneer kan je bellen/contact opnemen na sollicitatie, maar niks te horen krijgen? (Al wel wat testen online gemaakt, maar nog geen gesprek gehad).

Weet iemand dit? :D

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 18:12

Afbeelding
Hoe ik bij dit bit, bit ringen er om ga krijgen. Heb ooit wel eens een set heeeeeeeel warm gemaakt, maar nog ging het met veel pijn en moeite om een normale bitring. Ik maak er liever geen inkepingen in. Moet ze nog kopen. Dus alle tips zijn welkom

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 18:18

Eske_B schreef:
Eske_B schreef:
Vanaf wanneer kan je bellen/contact opnemen na sollicitatie, maar niks te horen krijgen? (Al wel wat testen online gemaakt, maar nog geen gesprek gehad).

Weet iemand dit? :D

Ik zou zeggen na minstens 1 week max 2.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 18:18

billy3105 schreef:
[ [url=m/93U4aC.png]Afbeelding[/url] ]
Hoe ik bij dit bit, bit ringen er om ga krijgen. Heb ooit wel eens een set heeeeeeeel warm gemaakt, maar nog ging het met veel pijn en moeite om een normale bitring. Ik maak er liever geen inkepingen in. Moet ze nog kopen. Dus alle tips zijn welkom

Grapjas _O- Dat is toch niet te doen?

Maar heet laten worden en 2 sterke mannen en 2 touwtjes die de bitringen uit elkaar trekken?

Edit: en dit maakt het sowieso al wat makkelijker, hoef je zelf ook niet meer te snijden. https://www.agradi.nl/agradi-bitschijve ... gKT9fD_BwE
Laatst bijgewerkt door Froukje op 02-05-19 18:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Anomien

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 18:21

Ik ga er serieus over nadenken

dierliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 18:23

billy3105 schreef:

deze kopen:
https://www.ej.nl/paard/hoofdstellen-bi ... orId=10041

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 18:24

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 18:25

Alle drie te gelijk. Heb net een edit gedaan _O- Maar alsnog zie ik het niet helemaal gebeuren dat dat bit door dat kleine gaatje kan.

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 10:00

Knert schreef:
fiets je was me voor

Ik had hier gekeken
https://www.agradi.nl/agradi-bitschijve ... o4QAvD_BwE

dierliefde schreef:
billy3105 schreef:

deze kopen:
https://www.ej.nl/paard/hoofdstellen-bi ... orId=10041

Froukje schreef:
billy3105 schreef:

Maar heet laten worden en 2 sterke mannen en 2 touwtjes die de bitringen uit elkaar trekken?

Edit: en dit maakt het sowieso al wat makkelijker, hoef je zelf ook niet meer te snijden. https://www.agradi.nl/agradi-bitschijve ... gKT9fD_BwE

Even alle 3 gequote, ik heb ooit wel eens die met die inkepingen gehad, maar, deze leek absoluut de mond niet te beschermen -O- Ik ben dus gedoemd om heeeeel sterk te worden denk ik... :')

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-19 10:05

Froukje schreef:
Alle drie te gelijk. Heb net een edit gedaan _O- Maar alsnog zie ik het niet helemaal gebeuren dat dat bit door dat kleine gaatje kan.

zeggen ze bij een geboorte ook, maar dat lukt ook vaak wel :')
Waar een wil is...

Ik hoop dat je het gaat filmen en hier plaatst wanneer je een poging gaat wagen met de touwtjes :+

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 10:07

Gewoon iemand zoeken die al sterk is :D 2 als het even kan die de ring uit elkaar trekken zodat jij het bit er snel door heen kan steken. Anders gaat je dat niet lukken :n Ooit 1x bitringen om een gewoon watertrensje geprobeerd te krijgen en dat was al niet te doen :')

c_alsemgeest schreef:
Froukje schreef:

Waar een wil is...

Ik hoop dat je het gaat filmen en hier plaatst wanneer je een poging gaat wagen met de touwtjes :+
Hahah dat is waar _O-

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 10:29

c_alsemgeest schreef:
Froukje schreef:

Waar een wil is...

Wat zijn jullie toch vriendelijk :')

Bowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 10:51

Met 3 personen proberen O:)
2 met een hoevenkrabber die hem uit elkaar trekken en een 3e die het bit er door heen wurmt

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 11:29

Jaa we zijn heel vriendelijk. Geloof dat ik die boer aan de kanten moest zetten omdat ie geen echte kaas at.... :')

Ik vind het hier grappig..

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 20:24

gewoon op een touw gaan staan, en aan de andere trekken. Dan lukt het toch wel om hem er door te krijgen? Of is het echt zo moeilijk, nooit geprobeerd :P :=

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 20:34

[/quote]

deze kopen:
https://www.ej.nl/paard/hoofdstellen-bi ... orId=10041[/quote]
Froukje schreef:
billy3105 schreef:

Even alle 3 gequote, ik heb ooit wel eens die met die inkepingen gehad, maar, deze leek absoluut de mond niet te beschermen -O- Ik ben dus gedoemd om heeeeel sterk te worden denk ik... :')[/quote]

https://youtu.be/aE_t-tvvcEE

Hier laten ze een truukje zien.. en ze ziet er niet heel sterk uit.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 21:59

is witgoud dan echt zo duur? ik heb lastige oren en ik reageer EINDELIJK niet allergisch.... op oorbellen van goud. nu vind ik geel goud niet zo mooi dus dan word het witgoud. maar die prijzen vallen toch echt wel tegen... ik dacht even leuk een tweede paar oorbellen te kopen! ik heb nu van die simpele kogeltjes maar wilde even wat ‘mooiers’... schrik ik toch wel van de prijs :+

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 22:12

Witgoud is inderdaad best duur. Mijn man en ik hebben ringen van witgoud, en bij mij zit er ook geelgoud in. Nu is mijn ring ook een slagje kleiner, maar die van hem is echt een stuk duurder omdat het geheel witgoud is.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 22:29

Trui schreef:
is witgoud dan echt zo duur? ik heb lastige oren en ik reageer EINDELIJK niet allergisch.... op oorbellen van goud. nu vind ik geel goud niet zo mooi dus dan word het witgoud. maar die prijzen vallen toch echt wel tegen... ik dacht even leuk een tweede paar oorbellen te kopen! ik heb nu van die simpele kogeltjes maar wilde even wat ‘mooiers’... schrik ik toch wel van de prijs :+

Chirurgisch staal/titanium al geprobeerd? Dat is het enige waar mijn oren niet op zweren. Ik haal de mijne bij Crazy Factory :j

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 22:32

Dat wat Steeph zegt idd, of echt puur zilver. Dat gaat ook goed en toch iets goedkoper dan witgoud.

Ellende is het wel, hoe vaak mijn vader wel niet met 2 tangetjes de oorbellen uit mijn oren heeft lopen trekken omdat het toch was gaan ontsteken. Sindsdien draag ik ook geen oorbellen meer, ik houd het wel bij een ketting _O-