Lau hoe is het Panty hoe gaat met jou, je bent wat stiller.
Lieveli onder mom van duurzaamheid krijgt N 4xpw eten en dan wil ze vaak de helft niet
Emoe wat mooi nieuws van harte Lili dat shirtje van maed bij mini blijft mooi das een geweldige koop ik heb alle maar ook ALLE maten tot 4 jaar.
Lautje ik heb 2 items van Gray Label plum staat Sam echt mooi, stof is hemels en wordt toch niet in Azië gemaakt.
Ik heb spijt van mijn verkoop salopette Jurk Monkind binnen en lijkt wel een hobbezak..... kind moet drastisch groeien en daarna ismodel uit de running en loopt ze voor paal gok ik
Wauw super zoeker! Waar? Volle pond is wel jammer nu de nieuwe collecties er aan komen... maar volgens mij kan je die print echt met alles combineren dus ik wil ‘m toch hebben
M_i_R
Geplaatst: 05-01-19 09:27
Hier vanmorgen het nieuwe LH truitje aangetrokken met zn steenrode Tumble broekje. Truitje is mooi maar door de brede hals is het wel even zoeken naar een romper die er leuk onder kan. Straks komen er als het goed is groene conversjes binnen, lekker colour blocken
Tuinbroekje van LH zit helemaal perfect, zo blij mee! Hier met een truitje van de Zara, zit echt dezelfde kleur auberginerood/paars in.
Inmiddels overgestapt op buffs ipv slabjes, vind dat toch beduidend minder stoer staan en helaas kwijlt hij als een malle dus zonder iets is helaas geen optie nu.
Dagmar80
Geplaatst: 05-01-19 09:40
Gefeliciteerd Emoe! Super
Wat een leuke rode tuinbroekjes!
Balou_k: Lekker geshopt, zitten leuke dingen bij!
En die zilveren Bernstein laarsjes Maar Daniel kan voorlopig nog niet lopen, eerst maar eens leren kruipen en zelfstandig zitten
Wat een verschil in grootte bij de kinderen zeg! Daniel zit nu met bijna 7 maanden in maat 68, de dubbelmaat 62-68 past hij ook nog prima. Veel broeken in 62 passen ook nog wel. Maat 62 qua shirtjes wordt echt te klein, vooral de lijfjes zijn te kort, armen kunnen vaak nog wel. Maat 74 is echt nog te groot, op enkele kleiner vallende items na.
Die kledingmaten zijn soms ook niet te volgen, hij past bijvoorbeeld nog steeds in een HEMA joggingbroek in maat 56 (die viel ook véél groter dan die andere van de HEMA in 56?). Hij heeft zelfs een gekregen joggingbroekje die ik als pyjama gebruik in 50/56 en die past prima... (ook HEMA overigens...)
Wat cute dat jochie in die tuinbroek
MizzMontana
Geplaatst: 05-01-19 09:44
Leuke setjes MiR!
Hier heb ik inmiddels een jongetje die alleen nog maar joggingbroeken aan wil sinds we de Mingo joggers hebben