Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Justme_Lisaa schreef:Ik zorg altijd dat ik het op een punt last bezorgen, ongeacht de grootte of zwaarte. Oké, de koelkast en wasmachine daargelaten. Maar ga vaak genoeg naar een pakketpunt toe en als ik hem dat niet kan laten bezorgen, bestel ik er niets. Idem met achteraf betalen.
Tancreda4 schreef:Gaat mij vooral om al dat gezeur en negatieve dat het niet op tijd is. Er is een reden voor.
Ik zorg dat het bij een afhaalpunt wordt gestuurd of er zit een briefje op mijn deur waar ik ze direct naar afhaal punt dan wel plek om het neer te zetten / af te geveb verwijs.
Exitium schreef:Als je nu nog zou kunnen kopen, zou ik er zeker nog een mailtje aan wijden!
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/289 ... an-vroeger
MizzMontana schreef:Post NL heeft dat ook wel iets zelf in de hand gewerkt door vrijwel geen vaste contracten aan te bieden en iedereen die er bijna 3 of later 2 jaar werkt met tijdelijke contracten de deur te wijzen.
Janine1990 schreef:Het lijkt me een beetje vreemd om te zeggen dat dit van 2017 op 2018 ineens zo sterk is gestegen.
Bovendien zijn er behalve PostNL en DHL nog best wel wat bezorgers, vraag me af waarom ze die niet inhuren... (TNT, UPS, GLS, en dan nog talloze regionale partijen)
xJitskee schreef:Janine1990 schreef:Het lijkt me een beetje vreemd om te zeggen dat dit van 2017 op 2018 ineens zo sterk is gestegen.
Bovendien zijn er behalve PostNL en DHL nog best wel wat bezorgers, vraag me af waarom ze die niet inhuren... (TNT, UPS, GLS, en dan nog talloze regionale partijen)
Er zijn 38% meer iDeal betalingen gedaan dan vorig jaar op BF, en 72% meer dan in een normaal weekend. Dus wel degelijk flink gestegen. Je kunt niet zo ineens een heel blik werknemers opentrekken, helaas.... Dat PostNL hier zelf schuldig aan is door hun belachelijke personeelsbeleid van de afgelopen jaren, dat zeker.
bron: https://www.frank.news/article/opinie/e ... riday.html
Tancreda4 schreef:Gaat mij vooral om al dat gezeur en negatieve dat het niet op tijd is. Er is een reden voor.
Ik zorg dat het bij een afhaalpunt wordt gestuurd of er zit een briefje op mijn deur waar ik ze direct naar afhaal punt dan wel plek om het neer te zetten / af te geveb verwijs.
Emmaa_ schreef:Ik werk bij een PostNL punt en er is wel degelijk op geanticipeerd hoor, de drukte voor BF. Helaas zijn er niet voor alle dingen oplossingen te vinden. Steeds meer mensen laten pakketjes bij een punt bezorgen, maar die punten hebben ook geen onbeperkte ruimte en wij kunnen geen stop zetten op de hoeveelheid karren die we krijgen. Dus ik geloof echt wel dat er meer dan genoeg winkels zijn die karren mee terug met de bezorger hebben moeten sturen. Wij hadden bijvoorbeeld onze hele winkel vol staan met hele grote dozen van oa Coolblue, zo vol dat het de brandveiligheid voor de medewerkers achter de kassa in gevaar bracht en dat onze PostNL kassa niet meer toegankelijk was voor mensen in rolstoelen.
Gooi daar de huidige sinterklaasdrukte bovenop en inderdaad het slechte personeelsbeleid van PostNL in de afgelopen jaren, en dan loopt het in de soep.
Niet om PostNL een hand boven het hoofd te houden want er gaat op dit moment een hele hoop mis en het is heel chaotisch, maar ik heb vandaag echt wel vijf klanten gehad die hysterisch tegen mij stonden te doen omdat hun pakket niet op ons punt lag en dan houdt het op een gegeven moment ook wel op.