Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 12:02

Ik ben door de lange werkdagen amper meer op Bokt geweest en nu is er gewoon ineens een nieuw topic en 41 pagina's :wow: :wow:
Hoop ergens deze week tijd te hebben wat terug te lezen want ben heel benieuwd hoe het er bij iedereen voor staat :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 12:02

anne_bento schreef:
Ik ben door de lange werkdagen amper meer op Bokt geweest en nu is er gewoon ineens een nieuw topic en 41 pagina's :wow: :wow:
Hoop ergens deze week tijd te hebben wat terug te lezen want ben heel benieuwd hoe het er bij iedereen voor staat :D

wij zijn ook benieuwd hoe het er bij jou voor staat :)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 12:07

Goed! Nog steeds samen en wat dingetjes wat niet helemaal lekker liep over gepraat en dat loopt een stuk beter nu :j

Alja

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 12:16

nou dat is super om te horen!

Amber27

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 12:56

Wejo, nooit geweten dat er een tindertopic op bokt is! Ik wil me graag melden. Ben sinds kort weer een beetje actief op tinder, dat komt en gaat altijd. Zo vaak al geïnstalleerd en dan weer verwijderd.. Maar, het staat er weer op en ben lekker aan de praat!

Ruim 3 jaar geleden ontmoette ik mijn ex op tinder waar ik het 8 maanden mee uit heb gehouden. Toch een soort van succesverhaal :Y)

Dan, nog wel iets grappigs.. Net na het uit was, dus 2,5 jaar geleden ondertussen, matchte ik met iemand waar ik nog steeds regelmatig mee praat. Letterlijk van de andere kant van het land dus ontmoeten is er nooit van gekomen (slecht excuus, i know), maaaar er staat een datum! Lowlands 2018 gaan we allebei heen dus dat niet-zo-toevallig tegenkomen komt er ook wel van denk ik zo *\o/*. Toch nog spannend zo na 3 jaar :')

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 13:04

Fijn Robijntjah, veel geluk!

Ik heb zondag een date....hij heeft er gewoon zijn voetbalmiddag voor afgezegd, ik voel me vereerd. Gaat gister ineens mijn telefoon echt twee minuten voordat ik de deur uitmoet, is hij het! Ik heb m later nog maar even teruggebeld, klinkt ook echt niet verkeerd. En als het niets is, kan ik in ieder geval gruwelijk met hem lachen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 13:44

Klinkt leuk daffodil!

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 16:41

o Amber dat is zeker wel tof!
Wie weet is het in het echt ook wel een hele leuke jongen :P

---
daff
dat is inderdaad wel heel wat, dat hij daar zijn voetbal voor afzegt

fijn dat je nu wel al weet dat jullie samen wel lekker kunnen lachen,
vrienden eraan over houden is ook niet vervelend ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 17:14

Fijn Robijn! En onthoud dat een relatie soms net als nieuwe schoenen is. Beetje blaren in het begin maar daarna soepel!

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 17:23

Lee :')

Ik meld mij ook (als stille meelezer)..
Ooit eens op het account van een vriendin gezeten maar alles ging naar links :+

Kom ze liever in het "wild" tegen maar dat is blijkbaar lastig.
Zelfs aan de andere kant van de wereld niks leuks gezien, maar wellicht, ligt dat aan mij :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 17:46

Hahahahaha geweldig!
Ik ben er blij mee, fijn om bij mezelf te merken dat er totaal geen verdere achterdocht speelt, dan was het voor mij ook meteen klaar geweest.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 18:18

lieveli schreef:
En onthoud dat een relatie soms net als nieuwe schoenen is. Beetje blaren in het begin maar daarna soepel!

_O-

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 20:11

Wat fijn Robijntjah!

Leuk dat je zondag een date hebt Daffodil, lief dat ie belde :D

Ik heb vrijdag en zaterdag een date, beiden Belgen :))

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 20:24

Ik praat met een jongen op tinder die maar 1 foto had en daar zag hij er wel leuk uit dus naar links geswiped. Dus nu een gesprek maar man wat maakt hij veel taal fouten. Ik heb hem even op gezocht op Facebook en daar vallen de foto's wat tegen :')

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 23:31

lieveli schreef:
Fijn Robijn! En onthoud dat een relatie soms net als nieuwe schoenen is. Beetje blaren in het begin maar daarna soepel!

Waarheid als een koe!

Fijn robijntjah! Je bent dus open het gesprek ingegaan?

Dat hele 1e plek gebeuren snap ik nooit zo goed. Kwestie van prioriteiten en de situatie zeg maar. Wordt er ook altijd een beetje kriegelig van als iemand zoiets zegt :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 00:14

Heel open ja zonder mijn eigen grens daarbij te verliezen. Goed uitgesproken en we zijn gewoon verliefd op elkaar, punt.

Ik wil het gewoon proberen met hem, we zien het wel, het ergste wat er kan gebeuren heb ik al eens overleefd dus dat zal wel loslopen en zover laat ik het nooit meer komen.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 09:52

Robijntjah schreef:
Heel open ja zonder mijn eigen grens daarbij te verliezen. Goed uitgesproken en we zijn gewoon verliefd op elkaar, punt.

Ik wil het gewoon proberen met hem, we zien het wel, het ergste wat er kan gebeuren heb ik al eens overleefd dus dat zal wel loslopen en zover laat ik het nooit meer komen.

Hij is inmiddels verdwenen op mijn tinder zag ik gister *\o/*!

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 10:18

anne_bento: Welcome back! Fijn om te horen dat alles nog steeds goed gaat!!

Robijntjah: Lekker van genieten :D Fijn dat je je eigen grens goed hebt aangegeven, komt vast goed zo.

Ik begin toch wel aardig gesteld te raken op m'n 'scharrel' O:) Nog altijd bezig met m'n gevoelens proberen te onderdrukken, want het is er toch wel één met een flinke rugzak. Mijn gevoelens zeggen iets geheel anders dan mijn verstand en ik weet nog steeds niet naar welke ik moet luisteren %) .

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 10:22

Luister naar je gevoel en geniet ervan!
Beter spijt hebben van iets wat je gedaan hebt....

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 10:32

Linda, misschien eens met hem bespreken? Wie weet wat daar uit komt.

Anne, fijn dat het goed gaat!

En er wordt nog lekker gedate!

Ik ben zaterdagavond spontaan naar een tindermatch gereden waar ik al 4 dagen onafgebroken mee aan appen was. Was echt super leuk en ben blijven slapen wat niet helemaal de bedoeling was. Voelt zo goed. Hele nacht in z’n armen gelegen. Ben dit helemaal niet gewend van mezelf, doe altijd graag erg rustig aan en vooral niet te snel teveel gevoelens erin. Maar dat is nu helemaal anders. Morgenavond zie ik hem gelukkig weer en het voelt echt alsof ik hem bizar lang niet gezien heb al.

Zou eigenlijk vanavond date inhalen van vorige week die ziek was. Maar die heb ik afgezegd, voelt gewoon niet goed. Zit met m’n hoofd helemaal bij de ander.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 10:45

linoleum; als je met je hoofd al bij een ander zet is dat wel zo eerlijk
ook tegenover jezelf.

Als het goed voelt kan het soms anders lopen he ;)
Zolang het goed voelt en blijft voelen, gewoon doen toch?

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 10:47

Je gevoel houd je niet tegen. Op papier kan iets perfect lijken en irl totaal niks worden, omdat het gevoel er niet is. Andersom net zo. Probeer niet tegen je ratio te vechten, maar je gevoel te volgen.
Dat hij een flinke rugzak heeft, maakt het tot de persoon die hij nu is, die vind je leuk. En wat de toekomst brengt, dat weet je toch niet. Laat iig die rugzak uit het verleden niet een belemmering zijn voor wat er nu is. (ik weet natuurlijk niet wat zijn rugzak is, maar die rugzak is niet voor niets het verleden, dus laat hem daar als het kan).

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 10:55

lovelyfiefy schreef:
linoleum; als je met je hoofd al bij een ander zet is dat wel zo eerlijk
ook tegenover jezelf.

Als het goed voelt kan het soms anders lopen he ;)
Zolang het goed voelt en blijft voelen, gewoon doen toch?

Ja heb gewoon netjes uitgelegd waarom ik afzei. Hij vond netjes dat ik eerlijk was. En zei dat ik maar moest laten weten als toch niets werd :+

Ook kreeg ik van week ineens vraag van een jongen waarmee ik in oktober heb gedate of ik nog weer eens een drankje wilde doen. Best dapper van hem, aangezien ik toen duidelijk heb gezegd dat niks zou worden. Dus dat nogmaals verteld, dat hij toch echt niet mijn type is :')

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 11:05

Ik denk dat hij het juist fijn vind dat je dan afzegt.
anders ga je hem straks een soort van half gevoel geven dat hij misschien kans maakt
(als het gezellig is enzo)
terwijl jij eigenlijk met iemand anders in je hoofd zit.

En volgens mij hielden mannen altijd van duidelijke vrouwen _O-
Dus wordt vast gerespecteerd.

van oktober en dan nu nog weer vragen?
ja dat is best dapper.

Ik heb mijn date van laatst al uit me telefoon verwijderd.
Ik had zelf nog een berichtje gestuurd de dag erna, en verder niks meer gehoord.
Dus dan is het duidelijk toch?
Het was gezellig en thats it

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 11:21

Ik heb dat ook hoor, als ik met iemand echt goed in gesprek ben en denk nou het is wel echt leuk, dan gaat de rest gelijk op een laag pitje. Ook mijn fwb heb ik geen behoefte aan, gelukkig is ie zelf ook niet echt heel erg in de lucht dus dat scheelt.

Heb nog wel iemand bloedlink gemaakt, wat is dat toch met die mannen die niet tegen afwijzing kunnen. Gelijk vals worden en bijzonder persoonlijk. Hij was twee weken weg en amper berichten gestuurd, als er al wat kwam was het minimaal en weinig inhoudelijk. Nooit eens vragen naar mij bijvoorbeeld. Dus toen ie thuis kwam stuurde hij en spreken we nog wat af, ik lag met migraine op bed en word wakker en zie twee uur na dat eerste bericht: Ok dat is ook een antwoord.

Dus ik reageer joh hallo ik lig plat, morgen weer een dag. En ik ben er de volgende dag zo klaar mee dat ik stuur dat ik geen behoefte heb aan een afspraak, dat ik niet het idee heb dat dit heel zinvol is, anders dan gewoon een keer seks en thats it. Geen behoefte aan op dit moment.

Zoooooo, hij ging me toch los, enorme lap tekst dat al die NL vrouwen hetzelfde waren, dat ik toch zijn type niet was, hoe ik het in mijn hoofd haalde te verbeelden dat ik zoveel was etc. Echt asociaal en hij had me dus ook gelijk geblokt. Moet je doen, dus ik stuur m een sms waarin ik alleen maar getypt heb: Ik heb intens medelijden met je......

Sukkel!