capopjekop schreef:Ik vind de meeste paardrijdende mannen zelden aantrekkelijk of ze blijken op mannen te vallen
Dit dus!
Snap ik wel neverland, dat lijkt me ook niks haha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janinevv schreef:Midget golf met glow in de dark.
Uiteraard had ik verloren haha, daarna zijn we daar aan een tafeltje beland en hebben we wat gedronken, toen kwam ik er achter dat het al half 1 was en hij moest me nog naar huis brengen en naar huis rijden, we wonen 1,5 uur van elkaar af maar hij wilde persé hier afspreken. Haha.
Het was erg leuk en gezellig en een net afscheidskusje in de auto
Janinevv schreef:Midget golf met glow in de dark.
Uiteraard had ik verloren haha, daarna zijn we daar aan een tafeltje beland en hebben we wat gedronken, toen kwam ik er achter dat het al half 1 was en hij moest me nog naar huis brengen en naar huis rijden, we wonen 1,5 uur van elkaar af maar hij wilde persé hier afspreken. Haha.
lovelyfiefy schreef:Janinevv schreef:Midget golf met glow in de dark.
Wat super leuk zeg!!
En wat lief dat hij jou wel even naar huis gebracht heeft nog dan!
TheNovelist schreef:Janinevv schreef:Midget golf met glow in de dark.
Super leuk om te horen! Fijn dat het zo gezellig was
Janinevv schreef:Jaa was erg lief van hem! Hij was echt laat thuis maar hij had een berichtje gedaan. Ben echt benieuwd of hij nog een keer wil afspreken.
Ons afscheid was wel beetje ongemakkelijk, ik had namelijk idee dat hij het niet leuk had gehad. Maar dat viel mee haha, beetje lang oogcontact en Toen wilde die wel een kusje
lovelyfiefy schreef:Janinevv schreef:Jaa was erg lief van hem! Hij was echt laat thuis maar hij had een berichtje gedaan. Ben echt benieuwd of hij nog een keer wil afspreken.
Ons afscheid was wel beetje ongemakkelijk, ik had namelijk idee dat hij het niet leuk had gehad. Maar dat viel mee haha, beetje lang oogcontact en Toen wilde die wel een kusje
Ik denk, dat er dan ook nog wel een 2e date komt![]()
Super leuk
Gek hoe verkeerd je soms iemand kan lezen dan he
Janinevv schreef:Jaa, op het eind was hij wat stiller dus ik dacht nee het is klaar.. en Toen in de auto was t wel weer gezellig haha dusja, blij dat ik het verkeerd had.
lovelyfiefy schreef:Janinevv schreef:Jaa, op het eind was hij wat stiller dus ik dacht nee het is klaar.. en Toen in de auto was t wel weer gezellig haha dusja, blij dat ik het verkeerd had.
Hmm misschien werd hij wel gewoon even moe ofzo?
Je heb soms van die inkak momentjes![]()
Fijn dat het in de auto dus ook weer super gezellig was.
ik ben heel erg benieuwd