Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pmarena

Berichten: 48442
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 13:32

Pauze _O-

Als je een eigen zaak hebt en je hebt het druk, dan ga je echt niet een paar keer per dag pauze zitten houden hoor :D

TS melde al eerder dat het heel lang duurde voordat hij haar eerdere berichtje gelezen had :)

Ik weet hoe het is om het zo druk te hebben dat je er niet eens aan toe komt om je paardje dat 10 meter van de deur af staat, even een appeltje te geven...dus ik kan het me heel goed voorstellen :j

Als je bestellingen aan klanten moet verzenden dan gaat alles op tijd de deur uit krijgen toch echt voor.
En dan kan je in de tijd dat je een appje zou kunnen lezen, ook even een verzendzegel aanmaken of nog even een mailtje beantwoorden van een klant. Dat MOET gebeuren.

De rest / privé is optioneel en kan wel wachten als het geen kwestie van leven of dood is :)
Laatst bijgewerkt door pmarena op 20-12-17 13:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Qimm

Berichten: 15209
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 13:33

Mijn man kijkt soms 2 dagen niet eens in zijn whatsapp :') Ik weet dan ook dat het zinloos is om hem te appen.

Lau

Berichten: 16684
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 13:37

Qimm schreef:
Mijn man kijkt soms 2 dagen niet eens in zijn whatsapp :') Ik weet dan ook dat het zinloos is om hem te appen.


Mijn vriend ook :+
Zeker als hij het druk heeft met zijn werk. Dan stuurt hij niet even een appje in zijn pauze. Dan is hij blij dat hij wat kan eten.

Lugea

Berichten: 1671
Geregistreerd: 25-10-17

Re: Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 13:45

Ik reageer ook wel eens een dag later pas op een appje, dat heeft er namelijk mee te maken dat ik reageer op het moment dat het mij uitkomt. Dat mensen dat tegenwoordig lastig te begrijpen vinden is niets nieuws, maar dat betekent niet dat je dan per definitie ongeïnteresseerd bent. Er zijn ook mensen die niet 24/7 met hun smartphone bezig zijn. :)

TS, ik wil je heel veel sterkte wensen met wat er speelt. Mocht je behoefte hebben aan een luisterend oor mag je mij altijd een PB sturen. :(:)

Jester_

Berichten: 12291
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 13:48

Tuurlijk is iedereen druk, maar niemand werkt 24 uur en ik bedoelde ermee te zeggen, dat als hij echt interesse had hij wel eerder had geappt. En tuurlijk hij is eerlijk na 4 dagen maar zijn antwoord was natuurlijk al wel te verwachten na zoveel tijd. Als hij wel into her was had ie wel ff een appje gestuurd tijdens het kakken

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 13:53

pmarena schreef:
Er is wat mij betreft nog een heel groot verschil tussen niet binnen een dag reageren op een bericht dat je wel gelezen hebt, of het bericht niet eens lezen. Als iemand niet aan het lezen van berichten toe komt dan zal die het echt wel heel druk hebben :)

Als je het ècht druk hebt dan is het immers al een uitdaging om aan eten toe te komen :P

En niet iedereen loopt de hele dag met een telefoon rond.

Je gaat toch een keer kakken in die 4 dagen of niet?

Maar, deze laatste opmerking van de pakketjongen maakt al genoeg duidelijk, dat ziet TS ook wel. :D

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 13:54

Jester_ schreef:
Tuurlijk is iedereen druk, maar niemand werkt 24 uur en ik bedoelde ermee te zeggen, dat als hij echt interesse had hij wel eerder had geappt. En tuurlijk hij is eerlijk na 4 dagen maar zijn antwoord was natuurlijk al wel te verwachten na zoveel tijd. Als hij wel into her was had ie wel ff een appje gestuurd tijdens het kakken

Nou werkelijk.. ik had jou post nog niet gelezen,
maar dat dus.

Nessie

Berichten: 8618
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 13:55

Ben het met Jester eens hoor. Juist aan het begin als er interesse is wil je elkaar spreken. Maar hij heeft nu in ieder geval eerlijk aangegeven wat zijn intentie is :j

Laura82
Berichten: 7467
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 13:56

Ik zou eerder verwachten dat iemand met zo weinig vrije tijd, die schaarse momenten gebruikt om even tot rust te komen en de mensen te spreken/berichten die écht belangrijk voor hem zijn. Dat zou bij mij ook niet iemand zijn waar ik 1 date mee heb gehad. Ik heb tijd zat dus app mensen meestal wel snel terug, maar ik bepaal nog altijd zelf hoe ik mijn tijd indeel. Als iemand daar geen begrip voor zou hebben, zou het bij mij heel gauw exit zijn :o

pmarena

Berichten: 48442
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 14:26

IMJ schreef:
pmarena schreef:
Er is wat mij betreft nog een heel groot verschil tussen niet binnen een dag reageren op een bericht dat je wel gelezen hebt, of het bericht niet eens lezen. Als iemand niet aan het lezen van berichten toe komt dan zal die het echt wel heel druk hebben :)

Als je het ècht druk hebt dan is het immers al een uitdaging om aan eten toe te komen :P

En niet iedereen loopt de hele dag met een telefoon rond.

Je gaat toch een keer kakken in die 4 dagen of niet?


Als je tijdens het kakken berichtjes wil typen dan werk je tijdens erge drukte ook dan liever die van klanten weg natuurlijk :P

Dat werk MOET immers gebeuren en je hoopt dat je nog even ergens kan eten of slapen ook... dus zet je alles op alles om daar nog aan toe te kunnen komen :j

Ik snap volledig dat het moeilijk te begrijpen dat je het zó druk kan hebben, dat is iets dat je echt moet ervaren denk ik :=

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 14:32

Nee hoor, druk ken ik..
Maar als ik vlinders heb zal ik tussendoor app'en..
Mijn werk-pc kan niet mee naar de pot..dus dat lukt niet..zijn pakketten ook niet ga ik vanuit.

Maar hij heeft het al aangegeven, geen interesse in een relatie.. ;)
Die zin kennen we toch allemaal??

StalNollie

Berichten: 9231
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 14:34

Vlinders? Ze hebben pas 1 x wat gedronken samen.

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 14:37

Jij hebt nooit vlinders gehad na 1 date? Dan hoefde ik ook niet op een 2e..
Ik zeg niet: houden van hè?

Joltsje

Berichten: 9057
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 14:39

hmm.. als ik na 1 date echt kriebels zou hebben zou ik zeker tijd maken om even te appen. ongeacht hoe druk ik het heb.

aan de andere kant wist hij nog niet wat hij wou. liever geen relatie op dit moment, dan wel doorgaan met berichtjes sturen? en als je iets lastigs wilt zeggen wil je het graag goed doen en moetje misschien wat langer nadenken voordat je wat terug kan sturen

Jester_

Berichten: 12291
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 14:54

Ik heb ook geen kriebels na een 1e date maar weet wel of iemand interessant genoeg is voor een 2e date en dus een appje haha

Nynkster

Berichten: 5335
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 15:00

IMJ schreef:
Jij hebt nooit vlinders gehad na 1 date? Dan hoefde ik ook niet op een 2e..
Ik zeg niet: houden van hè?



Ik wel, en wilde eigenlijk al appen toen hij net de deur uit was. Maar heb welgeteld 30 minuten gewacht :')

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 15:04

:D

meggiemeg

Berichten: 12263
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Re: Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 17:05

En dat is nu precies het verschil tussen ons vrouwen en de mannen.
Wij willen snel soms ook heel veel, mannen zien dat gewoon heel anders.

lovelyfiefy

Berichten: 5124
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 18:33

jeetje ontploft hierzo _O-
Ik zou me er niet zo druk om maken dat wanneer iemand het druk is je gewoon pas een paar dagen later antwoord krijgt.
Ik zelf lees soms tussendoor als ik het druk heb en dan denk ik op dat moment ik antwoord later wel.
En dat vergeet je dan :+
En dan ben je zo 2 dagen verder als ik in ene denk OJA! appje :+

Faelynn

Berichten: 3162
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 18:55

meggiemeg schreef:
En dat is nu precies het verschil tussen ons vrouwen en de mannen.
Wij willen snel soms ook heel veel, mannen zien dat gewoon heel anders.


Dan ben ik zojuist een man geworden denk ik _O-

daphne_xxx
Berichten: 645
Geregistreerd: 25-02-12
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 20:19

lovelyfiefy schreef:
jeetje ontploft hierzo _O-
Ik zou me er niet zo druk om maken dat wanneer iemand het druk is je gewoon pas een paar dagen later antwoord krijgt.
Ik zelf lees soms tussendoor als ik het druk heb en dan denk ik op dat moment ik antwoord later wel.
En dat vergeet je dan :+
En dan ben je zo 2 dagen verder als ik in ene denk OJA! appje :+


Precies hier. Maar dat kan bij mij ook midden in een gesprek gebeuren. Ik kan ineens wat te doen hebben en dan denken (pak hem beet een week later) van oh ja ik had een gesprek en dan doodleuk op zijn laatst geschreven berichtje reageren :+

Kiekeboefje

Berichten: 1801
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 00:28

Dani199764 schreef:
meggiemeg schreef:
En dat is nu precies het verschil tussen ons vrouwen en de mannen.
Wij willen snel soms ook heel veel, mannen zien dat gewoon heel anders.


Dan ben ik zojuist een man geworden denk ik _O-


Ik wou zeggen, mijn vriend en ik leven in een omgekeerde wereld :')

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 00:45

Ik kan ook even snel iets lezen en dan niet toekomen aan reageren en het glad vergeten.

Toevallig kwam ik er vorige week achter dat ik in augustus onze babykamer te koop aangeboden had aan een vriendin. Zij meer info gevraagd had. Ik bedacht vorige week ineens 'oeps die kamer..' (inmiddels aan iemand anders verkocht). Dat was echt geen desinteresse maar gewoon mijn verstrooidheid icm verschrikkelijk druk zijn (verhuizing).

Dat hij in deze situatie überhaupt reageert zegt voor mij iig dat hij het niet helemaal niets vindt.. plus hij is gewoon eerlijk. Is heel wat waard, iemand doe tenminste eerlijk en duidelijk is.

Ik moet direct ergens op reageren anders vergeet ik het gewoon. Alleen kan dat soms niet... en gaat het dus mis.

In dit geval des te begrijpelijker dat het wat langer duurt.
Pas 1 date gehad. Super druk. Net uit een relatie komen en niet meteen weer een nieuwe relatie willen en daarbij waarschijnlijk ook bedenken hoe je dat op een leuke manier brengt zonder meteen de deur dicht te gooien (althans dat haal ik uit zijn reactie..).

Ilsey

Berichten: 1066
Geregistreerd: 20-09-17
Woonplaats: Kruishoutem, O-VL, BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 01:12

ElizeVdS schreef:
Dat hij in deze situatie überhaupt reageert zegt voor mij iig dat hij het niet helemaal niets vindt.. plus hij is gewoon eerlijk. Is heel wat waard, iemand doe tenminste eerlijk en duidelijk is.

Ik moet direct ergens op reageren anders vergeet ik het gewoon. Alleen kan dat soms niet... en gaat het dus mis.

In dit geval des te begrijpelijker dat het wat langer duurt.
Pas 1 date gehad. Super druk. Net uit een relatie komen en niet meteen weer een nieuwe relatie willen en daarbij waarschijnlijk ook bedenken hoe je dat op een leuke manier brengt zonder meteen de deur dicht te gooien (althans dat haal ik uit zijn reactie..).


Ja, precies!

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 01:38

Ik ben ook niet zo van het altijd iedere dag maar appen, ik reageer ook wel eens las 2 dagen later en dat zegt echt niet dat ik die jongen niet leuk genoeg vind, want ik vind m heel leuk. Hij reageert soms ook pas een dag, of twee dagen later. I really don 't care.

En als hij een eigen zaak heeft en het December is, loopt zn hoofd over met andere dingen dan zijn telefoon denk ik !!