.Ik ben stiekem te lui voor captiond enzo
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Frummels schreef:JolisaJ schreef:Iets heel anders, maar wat zetten jullie in je captions (naast hashtags)? En wat vinden jullie leuk om te zien in captions van anderen?
Als het meer dan 5 regels zijn, haak ik persoonlijk af. Sommige mensen schrijven halve blogposts onder een foto. Net als van die "lokkertjes" door er een vraag bij te zetten in de hoop dat mensen reageren, dan ben ik ook wegVind ik van die aandachttrekkerij. Ik vind het gewoon leuk als er een korte omschrijving bij staat, zodat duidelijk is waar ik naar kijk. Of dat nou 3 zinnen is of een smiley maakt mij niet zoveel uit
Anoniem schreef:Ik vind een kort verhaaltje dan altijd weer leuker dan zo'n nietszeggende quote die geen hol met de foto te maken heeft
Ik vind dat vaak zo overdreven al hangt het wel van de intentie van de account af.

Anoniem schreef:xApple schreef:Ik kijk wel op van mensen met heel veel professionele foto’s. Hoe kom je er allemaal aan?!(Ik vind het opzich wel mooi hoor!) Maar niet perse leuker dan ‘gewone’ foto’s.
Via professionele shoots?
Wordt (vooral met paard) regelmatig gevraagd maar zitten ook wel shoots tussen waar ik gewoon voor betaald heb (zoals die op de heide)
xApple schreef:Ik kijk wel op van mensen met heel veel professionele foto’s. Hoe kom je er allemaal aan?!(Ik vind het opzich wel mooi hoor!) Maar niet perse leuker dan ‘gewone’ foto’s.
Ook help ik hem vaak met schoolopdrachten (hij studeert fotografie) dus ik heb vaak nieuwe foto's van mijzelf. Maar ik plaats ze niet allemaal. Vind t altijd een beetje raar om mn hele feed met mn eigen hoofd vol te hebben 
Dus hij maakt het nooit helaas..
Selena schreef:Mijn vriend vind het vreselijk om foto's te maken omdat hij instagram de grootste onzin vindDus hij maakt het nooit helaas..
zijn vriendin heeft een groot instagram account ( + 80.000 volgers) en hij moest elke dag hele fotoshoots houden. Inmiddels heeft ze een standaard gekocht voor haar camera en afstandsbediening, dus wordt hij een beetje ontlast
MarlindeRooz schreef:Sommige mensen horen in de bus en sommigen eronder laat ik maar zeggen.![]()
Komt zo een bestelling binnen (pakketje) kijken of ik energie heb om een nieuw hamsterhok in te richten en foto's te maken!