Maar ze is vrij apart

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fohadie schreef:missfalki schreef:![]()
![]()
![]()
gelukt, bij de kringloopwinkels in de buurt
Heb nu 3 prachtige verschillende![]()
![]()
![]()
![]()
sinterklaasbekers met oor
Alle hulp![]()
bedankt voor de tips!
Groet Karin.
Wat goed! Wilde morgen bij mij in d3 buurt gaan kijken bij kringloop maar dat hoeft nu dus niet meer. Wat zql je zus blij zijn.
Samo schreef:Bedoel je zoiets Mystery: https://bestel.nl/speelgoedkist-blank?c ... gIsZfD_BwE
MorganeR schreef:Ik kom er zojuist achter (oeps) dat ik toch echt wel wat veel hooi op mijn vork genomen heb...
Ik heb namelijk in februari 3 grote examens en 4 essay deadlines, en ondertussen gewoon een drukke studie plus 2 verzorgpaarden plus een bijbaantje dat mijn weekend opslokt.
Ik zou graag een app hebben om dingen beter te kunnen plannen.
Ik heb nu de app todoist maar mis vaak de optie om een deadline in te kunnen vullen. Als ik namelijk een deadline invul krijg ik het pas op die dag te zien (?)
Wat deze app moet hebben:
[list]Een to-do lijst
Een optie om toe te voegen wanneer iets gedaan moet zijn (prioriteiten?)
Het liefst de mogelijkheid 'categorien' te maken in de taken
Het allerliefst ook nog een planner zodat ik ook kan schrijven wanneer ik echt geen tijd heb, doordat ik bijv. moet werken of op stal ben. [/list
Weten jullie toevallig welke app voldoet aan wat ik zoek?
MorganeR schreef:Ik kom er zojuist achter (oeps) dat ik toch echt wel wat veel hooi op mijn vork genomen heb...
Ik heb namelijk in februari 3 grote examens en 4 essay deadlines, en ondertussen gewoon een drukke studie plus 2 verzorgpaarden plus een bijbaantje dat mijn weekend opslokt.
Ik zou graag een app hebben om dingen beter te kunnen plannen.
Ik heb nu de app todoist maar mis vaak de optie om een deadline in te kunnen vullen. Als ik namelijk een deadline invul krijg ik het pas op die dag te zien (?)
Wat deze app moet hebben:
[list]Een to-do lijst
Een optie om toe te voegen wanneer iets gedaan moet zijn (prioriteiten?)
Het liefst de mogelijkheid 'categorien' te maken in de taken
Het allerliefst ook nog een planner zodat ik ook kan schrijven wanneer ik echt geen tijd heb, doordat ik bijv. moet werken of op stal ben. [/list
Weten jullie toevallig welke app voldoet aan wat ik zoek?
theadora99 schreef:Misschcien kunnen jullie me helpen.. wij zoeken vanaf februari een nieuwe auto. Maar we hebben nogal wat eisen haha
Eerst de harde eisen:
-Benzine
-Hoge instap
-wegenbelasting onder de €200 per kwartaal
-jonger dan 2010
-minder dan 150.000 kilometer
-geen Seat of Suzuki
-prijs rond of onder de 10.000 (maar absoluut niet hoger dan 15.000).
Nu de iets minder belangrijke:
-liefst handgeschakeld
-liefst een “stoer” uiterlijk, beetje jeep 4x4 idee haha. Nissans vind ik heeeeel leuk maar mijn moeder iets minder.
- ik vind schuifdeuren heeeeel leuk haha, Renault Kangoo etc.
Honda CR-V vind ik zelf heel leuk (was min lesauto) maar is redelijk duur. Misschien is er geen auto te vinden die aan alles voldoet hoor..
Hoef niet per se advertenties of websites maar misschien merken waar we nog niet aan hadden gedacht? Hoge instap is écht heel belangrijk haha, en de rest is erbij gezet omdat bv sommige merken van 2005 nog 20.000 terwijl andere van 2012 maar 3.000 kosten haha
theadora99 schreef:Misschcien kunnen jullie me helpen.. wij zoeken vanaf februari een nieuwe auto. Maar we hebben nogal wat eisen haha
Eerst de harde eisen:
-Benzine
-Hoge instap
-wegenbelasting onder de €200 per kwartaal
-jonger dan 2010
-minder dan 150.000 kilometer
-geen Seat of Suzuki
-prijs rond of onder de 10.000 (maar absoluut niet hoger dan 15.000).
Nu de iets minder belangrijke:
-liefst handgeschakeld
-liefst een “stoer” uiterlijk, beetje jeep 4x4 idee haha. Nissans vind ik heeeeel leuk maar mijn moeder iets minder.
- ik vind schuifdeuren heeeeel leuk haha, Renault Kangoo etc.
Honda CR-V vind ik zelf heel leuk (was min lesauto) maar is redelijk duur. Misschien is er geen auto te vinden die aan alles voldoet hoor..
Hoef niet per se advertenties of websites maar misschien merken waar we nog niet aan hadden gedacht? Hoge instap is écht heel belangrijk haha, en de rest is erbij gezet omdat bv sommige merken van 2005 nog 20.000 terwijl andere van 2012 maar 3.000 kosten haha