Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bruintje123 schreef:Is het bij elke auto met automaat zo dat je hem niet van P naar neutraal stand krijgt zonder stroom?
De auto van mijn moeder stond in de garage en deed het niet meer. Maar stond in de Parkeer stand.
Natuurlijk staat hij met de neus naar voren en zodoende kan ik de startkabels er niet aanhangen omdat die te kort zijn.
Maar hem een stukje naar achter duwen om ze naast elkaar te zetten op de oprit gaat dus niet want we kregen hem niet uit de P.
Met een jumpstarter wel weer aan de gang gekregen maar nu had ik dus bovenstaande vraag.
Is dat met elk merk zo dat bij een auto de accu het moet doen om hem uit de P te halen.
pimaude schreef:Waar staat VVV voor? (vvv-kantoor)
bruintje123 schreef:Vergeten te zeggen, de auto is uit 2004 of 5.
Geen idee of hij er een soort van tegen stond te leunen, bij een auto van een ander trek je er natuurlijk niet echt aan
SavannahNx schreef:Ik zag dit voorbij komen, en meerdere mensen zeggen dat dit echt zo gedaan is. Wie kent t voorstukje bij bepaalde films niet met "de brullende leeuw". Maar is dit nou echt?!![]()
[ [url=m/FFIXCK.jpg]Afbeelding[/url] ]
APCIII schreef:SavannahNx schreef:Ik zag dit voorbij komen, en meerdere mensen zeggen dat dit echt zo gedaan is. Wie kent t voorstukje bij bepaalde films niet met "de brullende leeuw". Maar is dit nou echt?!![]()
[ [url=m/FFIXCK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Puur gevoelsmatig is de achtergrond van de foto (Tl-buizen, systeemplafond, kleding van de persoon) te modern om echt te zijn.