Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Ik heb net wat teveel ellende gezien (heel dichtbij) door drugs. Dat is voor mij echt een hele harde nee. Keertje blowen is één ding, maar meer dan dat..
_Reneee schreef:suikermeisje schreef:
Ik ben van de generatie dat het allemaal heel gewoon is. In mijn leven geen drugs. Dus ook niet een partner met drugs. Drink en rook zelf ook niet. Ik ben te braaf denk ik... maar hou wel graag m'n lichaam heel. Dan mag ik tenminste klagen van mezelf als ik uiteindelijk wel kapot ben. Misschien komt dat dan aan een overdosis chocola
@renee
En waarom zou het juist gezelliger zijn met drugs? Als het dan het gezelligst is, is er iets mis met z'n persoonlijkheid denk ik.
Ik zeg toch niet gezelliger? Maar gezellig. En dan heb ik het niet over elke week hard gaan op een feest, maar eens in de zoveel tijd is niks mis mee. Alcohol is ook een harddrug. Maar goed ik kom ook uit de generatie waar het allemaal enigszins normaal is.
GamblersCup schreef:Ik ben (uiteraard) toch eens gaan kijken... lach me rot! Een foto van een kapstok met hondenriempjes... aaah, dacht ik, die heeft vast 3 hondjes... nog een keer kijken... was een houten andreaskruis aan de muur met halsband en handboeien om iemand vast te binden
![]()
![]()
Zitten best leuke kerels tissen hier en daar, maar ach, ik heb geen zin in een relatie dus wat moet je er mee?![]()
Eentje wilde ik een berichtje sturen ivm een foto van iets wat maar weinig mensen kennen: La Linea. Maar ik was te snel en had m al weggeswiped
Citaat:Citaat:Je kan zien als hun afstand veranderd. Niet dat ik dat van allemaal bijhoudt hoor
Nee joh iemand die niet op tinder is maar zich wel verplaatst, daar veranderd de afstand toch ook gewoon van?
jooproo schreef:Thenexttry schreef:
Nee joh iemand die niet op tinder is maar zich wel verplaatst, daar veranderd de afstand toch ook gewoon van?
Afstand veranderd pas als ze de tinderapp openen
Thenexttry schreef:Ahh dan snap ik nu waarom soms de timing van matches dus perfect is. 1 minuut na openen krijgen ???
en dan niet een keer maar meerdere keren als je tinder net hebt geopend
suikermeisje schreef:Paar x per week en dat is niet veel. Terwijl als iemand een paar keer per week flink zuipt zou het wel veel zijn?
HorseTimeXL schreef:Leuk ik doe ook mee, al is het nogal gecompliceerd hier. Leuk topic!
Hier ben ik al een jaar bijna aan het appen met een tinderman. Engelsman om precies te zijn en zit nu voor drie maanden op Malta. Ik heb hem niet kunnen daten omdat toen ik hem pas begon te vertrouwen hij vertrok voor z'n werk naar Palma. En nu had die laatst gezegd dat die mij wel wil komen opzoeken op Malta dus ben heel benieuwd
koetje28 schreef:ik meld me ook![]()
ik ben nu een maandje of 3 aan t tinderen en het valt me op hoevaak ik een match heb met mannen die 10 jaar JONGER zijn. nu hoor je mij daar verder niet over klagen hoor ik heb ze per slot ook gematcht maar blijf t een aparte gewaarwording vinden....
2 weken terug een date gehad na uren gebeld te hebben en berichtjes verstuurd te hebben. het was heel gezellig en hij vroeg op t einde ook wanneer zie ik je weer? dus voor de zaterdag afgesproken, de dag erna nog berichtjes gestuurd en daarna was hij stil........
echt soms kan ik het niet snappen