Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 13:49

Kan je zien wanneer iemand online is op tinder?

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 14:06

Berdien schreef:
Ik heb net wat teveel ellende gezien (heel dichtbij) door drugs. Dat is voor mij echt een hele harde nee. Keertje blowen is één ding, maar meer dan dat.. :n

Precies dit dus.. regelmatig blowen heeft echter ook behoorlijke gevolgen.
Mijn keus was om toen afscheid te nemen van die veel te leuke jongen. Ik kan en wil er niet mee leven.

_Reneee schreef:
suikermeisje schreef:

Ik ben van de generatie dat het allemaal heel gewoon is. In mijn leven geen drugs. Dus ook niet een partner met drugs. Drink en rook zelf ook niet. Ik ben te braaf denk ik... maar hou wel graag m'n lichaam heel. Dan mag ik tenminste klagen van mezelf als ik uiteindelijk wel kapot ben. Misschien komt dat dan aan een overdosis chocola :+

@renee
En waarom zou het juist gezelliger zijn met drugs? Als het dan het gezelligst is, is er iets mis met z'n persoonlijkheid denk ik.

Ik zeg toch niet gezelliger? Maar gezellig. En dan heb ik het niet over elke week hard gaan op een feest, maar eens in de zoveel tijd is niks mis mee. Alcohol is ook een harddrug. Maar goed ik kom ook uit de generatie waar het allemaal enigszins normaal is.

Als je leeftijd in je profiel klopt komen we gewoon uit dezelfde generatie.
En mij staat het erg tegen dat het tegenwoordig allemaal maar zo gewoon is.

Alcoholist zou ik net zo goed niet hoeven hoor. Is ook een drugsverslaafde, aan een harddrug en vind dat net zo goed idioot dat dat allemaal zo geaccepteerd is. Vriend drinkt max 5x per jaar ofzo en houdt het dan bij 4 biertjes. Ik drink zelf zo min mogelijk vanwege diabetes.

Merk wel dat ik door mij diabetes (ondertussen bijna 12 jaar) een wat gezonder beeld heb van het menselijk lichaam dan leeftijdsgenoten. Drugs zou bij mij namelijk gewoon mijn dood kunnen betekenen.. en dan niet door de stoffen in drugs maar de gevolgen van mij diabetes.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-17 14:28

GamblersCup schreef:
Ik ben (uiteraard :') ) toch eens gaan kijken... lach me rot! Een foto van een kapstok met hondenriempjes... aaah, dacht ik, die heeft vast 3 hondjes... nog een keer kijken... was een houten andreaskruis aan de muur met halsband en handboeien om iemand vast te binden _O- _O-

Zitten best leuke kerels tissen hier en daar, maar ach, ik heb geen zin in een relatie dus wat moet je er mee? :D
Eentje wilde ik een berichtje sturen ivm een foto van iets wat maar weinig mensen kennen: La Linea. Maar ik was te snel en had m al weggeswiped :D

WHAHAHAHAHAAA _O- _O- :') :') geniaal dit :')

Drugsgebruik is voor mij ook wel een afknapper hoor, harddrugs is echt een NO GO :n. Het brengt gewoon teveel ellende met zich mee, heb het teveel in mijn omgeving gezien en het ruïneert zoveel in je leven (en dan vooral ook bij de directe omgeving). Bovendien ben ik al instabiel genoeg met een eigen zaak, onzeker inkomen, veel werken en allerlei gedoe eromheen, heb dan ook echt geen behoefte aan iemand die de boel niet op orde heeft (en ja, blowen en ander drugsgebruik valt bij mij onder je zaken niet op orde hebben). Zo nu en dan een borrel heb ik geen bezwaar tegen, maar 3x in de week zwaar aan het tanken vind ik ook niet normaal. Goeie vriend van me doet dat, dan krijg je ook geen normaal leven op poten :n. Ik ga gerust ook wel eens los (met de kermis vooral :') ), maar dat zijn op zichzelf staande momenten, niet op regelmatige basis.
Een voormalig vriendin van me was ook zo'n zuipschuit en ik ben daar een tijdje behoorlijk in meegegaan, dat moet je echt niet willen :n.
Laatst bijgewerkt door hyppolyte op 22-02-17 14:34, in het totaal 1 keer bewerkt

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 14:34

eefj33 schreef:

Je kan zien als hun afstand veranderd ;). Niet dat ik dat van allemaal bijhoudt hoor ;)

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 14:37

jooproo schreef:
eefj33 schreef:

Je kan zien als hun afstand veranderd ;). Niet dat ik dat van allemaal bijhoudt hoor ;)

Nee joh iemand die niet op tinder is maar zich wel verplaatst, daar veranderd de afstand toch ook gewoon van?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 14:37

Wauw daar heb ik dus nog nooit op gelet :')
Als ze niet terug praten: next!!! Ga dr geen energie meer insteken dan hoor :)

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 14:39

Ik zou niet iemand laten lopen om drugs, mits het recreatief gebruik is.
Een van mijn exen was alcoholist en junk(speed en wiet). Blij dat ik daar afscheid van heb genomen. Zou dat ook nooit meer willen.
Mn huidige vriend blowt regelmatig(paar keer in de week, niet heel veel dus) maar drinkt bijna nooit en gebruikt voor de rest ook niks. Hij kan het prima betalen dus ik hou hem niet tegen.

Maar regelmatig aan de pillen of snuif, no thanks die laat ik lopen. Op een feestje prima maar niet in het dagelijkse leven.

Heb dit liever als een alcoholist, dat nooit meer..

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 14:41

Thenexttry schreef:
jooproo schreef:

Nee joh iemand die niet op tinder is maar zich wel verplaatst, daar veranderd de afstand toch ook gewoon van?

Afstand veranderd pas als ze de tinderapp openen ;)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 14:42

Joost ouwe stalker :P Let jij weer op :+

is er trouwens een update geweest van Tinder? Hij crasht beetje vaak vandaag.
Of is Tinder gewoon overbelast bij mij :')
Laatst bijgewerkt door Flessuh op 22-02-17 14:44, in het totaal 1 keer bewerkt

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 14:42

Paar x per week en dat is niet veel. Terwijl als iemand een paar keer per week flink zuipt zou het wel veel zijn?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 14:44

Een advocate van 29; impressive :P

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-17 14:44

Citaat:
Citaat:

Nope, ze moeten online komen, anders blijft dat staan op de laatste locatie, kwam ik laatst achter.

Ik heb het wel eens eerder gehoord dat de likes op konden, maar dat gebeurt dus indd meestal bij de mannen, die hebben ook een iets andere swipetechniek kwam ik achter :'). De meeste mannen liken gewoon, en pas als ze matches hebben gaan ze filteren, veel meer random dus. Vriendin en ik hebben die tactiek ook een keer toegepast, NEVER AGAIN!!! Wij hadden toen van de 100 likes (dat was de max toen geloof ik) ongeveer 80 matches, waarvan 50 meteen en de overige 30 later die week nog kwamen, dan ben je dus de hele week bezig met iedereen eruit knikkeren :') :=.
Ik heb dus zelf mijn likes nooit op, wel de mannen, zoekstraal vergroten en je kunt weer :').

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 14:46

jooproo schreef:
Thenexttry schreef:

Afstand veranderd pas als ze de tinderapp openen ;)

Ahh dan snap ik nu waarom soms de timing van matches dus perfect is. 1 minuut na openen krijgen ???
en dan niet een keer maar meerdere keren als je tinder net hebt geopend

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 14:50

Thenexttry schreef:
Ahh dan snap ik nu waarom soms de timing van matches dus perfect is. 1 minuut na openen krijgen ???
en dan niet een keer maar meerdere keren als je tinder net hebt geopend

Dan zijn het wel hele grote stalkers hahahah
Ik check het niet continu, maar eens in de zoveel tijd ;) (en soms als ik een leuke match heb waarvan ik het nummer heb, om te kijken of ze doorgaat met tinderen :P) :') :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 14:51

Ik heb inmiddels matches... waarmee ik niet heb gepraat. Maar waarvan de foto niet meer zichtbaar is :') Gewoon een witte vlek :+

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 14:55

Winged schreef:
Ik heb inmiddels matches... waarmee ik niet heb gepraat. Maar waarvan de foto niet meer zichtbaar is :') Gewoon een witte vlek :+

Alles verwijderd misschien?

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-17 14:58

Dan is misschien de account verwijderd, als ze unmatchen dan zie je ze helemaal niet meer.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-17 14:59

Ik blijf trouwens meestal wel met meerdere tegelijk kletsen, maar als ik iemand de moeite vind dan gaat tinder op een laag pitje tot ik ze ontmoet heb, wil iemand wel een eerdere kans geven, anders ben je ook niet serieus bezig vind ik.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 15:02

Ik heb dat ook een keer gehad.. Daarna ben ik inderdaad gaan minderen in de gesprekken. Schaamde me bijna haha

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 15:50

suikermeisje schreef:
Paar x per week en dat is niet veel. Terwijl als iemand een paar keer per week flink zuipt zou het wel veel zijn?

Paar keer per week is juist heel veel vind ik. Had laatst een leuke jongen ontmoet, na paar keer afgesproken te hebben gingen we naar de stad, eerste wat die deed was naar een wiet shop gaan, wat een afknapper zeg :') Gelijk doei tegen gezegd.
Zelf gebruik ik geen enkele vorm van drugs, ook geen wiet of alcohol. Moet er dan ook niet aan denken dat ik een vriend heb die elke week blowt of drinkt. Tegenwoordig lijkt het heel normaal te zijn aan de drugs te zitten, ik word echt elke keer wel weer raar aangekeken dat ik geen alcohol drink, alsof dat iets raars is :')

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 15:54

Leuk ik doe ook mee, al is het nogal gecompliceerd hier. Leuk topic!

Hier ben ik al een jaar bijna aan het appen met een tinderman. Engelsman om precies te zijn en zit nu voor drie maanden op Malta. Ik heb hem niet kunnen daten omdat toen ik hem pas begon te vertrouwen hij vertrok voor z'n werk naar Palma. En nu had die laatst gezegd dat die mij wel wil komen opzoeken op Malta dus ben heel benieuwd :')

koetje28

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 16:28

ik meld me ook :)

ik ben nu een maandje of 3 aan t tinderen en het valt me op hoevaak ik een match heb met mannen die 10 jaar JONGER zijn. nu hoor je mij daar verder niet over klagen hoor ik heb ze per slot ook gematcht maar blijf t een aparte gewaarwording vinden....

2 weken terug een date gehad na uren gebeld te hebben en berichtjes verstuurd te hebben. het was heel gezellig en hij vroeg op t einde ook wanneer zie ik je weer? dus voor de zaterdag afgesproken, de dag erna nog berichtjes gestuurd en daarna was hij stil........

echt soms kan ik het niet snappen

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 16:30

HorseTimeXL schreef:
Leuk ik doe ook mee, al is het nogal gecompliceerd hier. Leuk topic!

Hier ben ik al een jaar bijna aan het appen met een tinderman. Engelsman om precies te zijn en zit nu voor drie maanden op Malta. Ik heb hem niet kunnen daten omdat toen ik hem pas begon te vertrouwen hij vertrok voor z'n werk naar Palma. En nu had die laatst gezegd dat die mij wel wil komen opzoeken op Malta dus ben heel benieuwd :')

Dat is wel heel leuk toch! Is hij het ook echt van plan of zou hij het wel willen?

koetje28 schreef:
ik meld me ook :)

ik ben nu een maandje of 3 aan t tinderen en het valt me op hoevaak ik een match heb met mannen die 10 jaar JONGER zijn. nu hoor je mij daar verder niet over klagen hoor ik heb ze per slot ook gematcht maar blijf t een aparte gewaarwording vinden....

2 weken terug een date gehad na uren gebeld te hebben en berichtjes verstuurd te hebben. het was heel gezellig en hij vroeg op t einde ook wanneer zie ik je weer? dus voor de zaterdag afgesproken, de dag erna nog berichtjes gestuurd en daarna was hij stil........

echt soms kan ik het niet snappen

Ik heb juist meestal een match met wat oudere haha.

Ik denk eigenlijk dat de leeftijd bij vele wel wat breder staat en van daaruit gewoon swipen en dan niet specifiek naar leeftijd kijken. Dat doe ik ook

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 16:35

Haha ik ben geneigd tinder weer te downloaden en gewoon iedereen naar rechts te swipen tot mn likes op zijn kijken wat voor gesprekken je dan krijgt haha!

koetje28

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 16:40

klopt ook hoor thenexttry leeftijd heb ik aardig ruim staan want vaak zegt t zo weinig...
vaak zijn de mannen die jonger zijn volwassener in hun gesprekken dan de oudere...uitzonderingen daar gelaten :+

dinnetje van mij kreeg bijna alleen maar onzedige voorstellen en daar heb ik bijna geen last van....