Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Beloven schreef:Wij zijn nu een auto aan het kopen, ik ben meer van het mailen, overzichtelijker, ik reageer op 20 auto's bij wijze van, en als ik dan elke ga bellen weet ik uiteindelijk ook n iet meer wie of wat.. Allemaal hebben liever dat je belt en meteen die auto komt kopen, pff.
IHN schreef:pfff..nou...altijd een grote bek over anderen en nu ben ik er zelf ingetuind. 3 geitjes zelf met de fles grootgebracht maar ik had totaal geen gras en gunde ze dat wel...was al halfjaar aan het zoeken, 20 mensen afgewezen en nu was daar dan toch het perfecte baasje (dacht ik). Ik had ze zonder dat zij het wisten opgezocht op fb en ook vrienden van hun gecontacteerd die aangaven dat ze zeer goed voor de geiten waren..dus ik denk: dat zit wel snor. ik zou fotos krijgen en mocht altijd komen kijken...niet dus...geitjes zijn regelrecht naar de slager gegaan..tonen totaal geen berouw en krijg nu allemaal dreigementen over me heen dat als ik mijn fb melding niet weghaal ze me weten te vinden...enfin...heb adressen tel nummers fotos en bewijzen per app mail etc...geitjes komen er helaas niet mee terug maar hoop toch dat mijn fb bericht gedeeld gaat worden zodat mensen gewaarschuwd worden tegen dat schorriemorrie!!! Gewoon ook keihard blijven liegen en tegenspreken..alles op app..o ja..ook nog op geluidsopname. Maar jezus...wat voel ik me stom!!! Altijd me afgevraagd waarom mensen niet controleren maar ja...als alles klopt (weide fb precies met de omschrijving..staan kusjes te geven ad geiten en vrienden die zeggen dat ze goed zijn voor de dieren...waren ook echt niet op de hoogte)..wat dan nog meer? Gelijk de laatste keer dat ik iets herplaats...ze doen her er maar mee met wat ze hier hebben...en het ergste...die lui zijn gewoon alweer bezig
IHN schreef:mensen die willen delen of weten om wie het gaat want zag dat ze ook al een pony verhandelden mogen pb en...adres en tel.nr geef ik niet maar genoeg om ervoor te zorgen dat dit anderen niet overkomt.
djuulsie schreef:IHN, vind het echt super naar voor je, maar het zijn/waren hun geitjes, dus hun goed recht om er mee te doen wat ze wilden...
Vind ze stalken, werk bellen enzo ook niet echt classy... Wat denk je daarmee te bereiken?
DeMolenhoek schreef:Had ze dan gehouden als ze jou zo dierbaar zijn en zoek een weide.
Mischa schreef:DeMolenhoek schreef:Had ze dan gehouden als ze jou zo dierbaar zijn en zoek een weide.
Jah altijd makkelijk achteraf. Het was de bedoeling op verbetering. Ik vind dat een mooi streven. Dat het anders uitgepakt heeft kon de eigenaar ook niet weten, die zoals ik lees, er alles aan heb gedaan de juiste mensen te zoeken.
Dit is gewoon een hele zure situatie.
[***] schreef:DeMolenhoek schreef:Had ze dan gehouden als ze jou zo dierbaar zijn en zoek een weide.
Dat is het punt niet. Als die mensen beloven om er goed voor te zorgen dan horen ze dat ook te doen. Wat ze nou hebben gedaan is gewoon walgelijk.
romyloverrr schreef:Wat ik zo raar vind, het loont zich echt niet om bokjes te gaan slachten?
Wij hebben zelf ook geiten, en ondanks dat we niet tegen slachten zijn (onze schapen bokken worden gewoon geslacht) doen wij het niet omdat het zich simpelweg niet loont.
Ik heb ook stage gelopen op een geitenmelkerij, en daar werden de bokjes van een paar dagen oud gewoon gratis weggedaan. Nu weet ik dat die een ander postuur hebben, maar van beide blijft niet veel over en loont het zich niet om te slachten?
[***] schreef: