Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 21:20

Nee, ik zelf denk dat SM het heel goed op de elektrische van de Action, dat is mijn ervaring tot nu toe.
Maar het is wel zo, als ik een tart/melt slecht ruik, dan verplaats ik die naar een andere brander, of juist warmer, of juist minder warm, ligt er net aan waar het dan op licht.

Ik heb overigens maar 1 waxinelichtjes brander, die is vrij laag, maar ik heb er geen problemen mee (kokende wax ofzo), maar daar brand ik wel voornamelijk YC in, in de gang :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 21:23

Nou heb m even uitgezet en Cabin in the Woods op mn hoge gedaan. Zal morgen even op de theelichtbrander proberen. En dan hoge of lage?

Century

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 21:28

Bestaan er wax melts met magnolia erin? Ik ben ze nog niet tegen gekomen volgens mij.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 21:30

Century schreef:
Bestaan er wax melts met magnolia erin? Ik ben ze nog niet tegen gekomen volgens mij.

scent chips/bolsius

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 21:31

Ik wou net zeggen, volgens mij heb ik er 1 van Bolsius

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 21:32

Century schreef:

Bridgewater geloof ik

kiwiwitje

LadyMadonna schreef:
Ik wou net zeggen, volgens mij heb ik er 1 van Bolsius

Ja ik begon te twijfelen. Maar volgens mij allebei..

Skyex

Dankjewel allemaal, heb er heel veel zin in!

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 21:33

Bridgewater Sweet Magnolia.

ontherun

Bridgewater dacht ik ook Century!

Lekker Skyex! Ruikt de kaars net zo goed als de melt? Dan wil ik hem toch wel graag hebben denk ik... IK zou het ook lekker meenemen! Gaan jullie naar een hotel of bungalows? Bungalow vind ik vaak zo muf ruiken, zou dan net een lekkere met meenemen <3

Ik heb Pink sands op de brander, droog vind ik hem echt heel lekker maar ik ruik er niet veel van. Heb ik met meer YC eigenlijk. In kleinere ruimtes ruik ik e wel ineens heel sterk, maar als ik ze dan in de woonkamer aansteek ruik ik er niks van. Heb nog wel extra een hele tart erin gemikt.

Yv_

Bridgewater heeft een sweet magnolia heloof ik :j.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 21:34

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 21:37

Ik heb mn jar weer uit gedaan.. Rook te weinig naar m'n zin.

Heb nu eindelijk kringle bakers Vanilla in de brander gedaan. Droog vind ik m onwijs lekker, dus ben benieuwd :))

Oh en veel plezier skyex! Geniet et van!!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 21:37

Oh en volgens google ook nog:
Colony Candle- white magnolia
Cononial Candle- southern magnolia
Heart& Home- magnolia blossom
Glade- magnolia&vanilla

Edit: 1000poot heeft er ook zat, waaronder little hotties, scebtchips, greenleaf, bcc: http://www.kadoshopdeduizendpoot.nl/sea ... h=Magnolia

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 21:43

Ooh, ik moet gewoon beter zoeken :P Bedankt allemaal!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 21:55

Zo ik had weer flink wat bij te lezen. :) Wat jammer dat de kaarsen van PS zo teleurstellend zijn, daar zit dus nog wel wat werk in, testen was duidelijk niet voor niks :)

Mooie bestellingen langs zien komen ook weer. Vind ook dat de bars van PS er nu wel heel mooi uit zien.

Vanmiddag inderdaad Roosch gemeet, was heel leuk! En Roosch ik vind ze niet allemaal lekker hoor die jij gekregen hebt, de Dewdrops bijvoorbeeld ben ik nog niet van overtuigd dat ik hem lekker vind. Haha. Maar kon je nu mooi geven wat er vorige keer met opsturen niet meer bijpaste in het doosje. :P

Zelf geen waxmelts gekocht op de beurs, heb er alleen maar Heart en Home gezien en ben niet zo heel enthousiast over dat merk qua geuren en geursterkte, dus die lekker laten liggen.

Heb Peppermint Snowflake op de brander, ligt nog te smelten, lekker geurtje is dat toch :D

Yv, wat jammer van de SM dat je hem niet goed ruikt, al vind ik het al heel dapper dat je het geprobeerd hebt want volgens mij is het totaal jouw ding niet die zoete geuren :=

Skyex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 21:57

Santigo_ schreef:
Bridgewater dacht ik ook Century!

Lekker Skyex! Ruikt de kaars net zo goed als de melt? Dan wil ik hem toch wel graag hebben denk ik... IK zou het ook lekker meenemen! Gaan jullie naar een hotel of bungalows? Bungalow vind ik vaak zo muf ruiken, zou dan net een lekkere met meenemen <3

Ik heb Pink sands op de brander, droog vind ik hem echt heel lekker maar ik ruik er niet veel van. Heb ik met meer YC eigenlijk. In kleinere ruimtes ruik ik e wel ineens heel sterk, maar als ik ze dan in de woonkamer aansteek ruik ik er niks van. Heb nog wel extra een hele tart erin gemikt.

We gaan naar een bungalow. Heb mijn 'Snow in Love' large jar ingepakt en 4 daylights, watercolors, grapefruit, snowflake nogwattes, wild poppies. Dat moet vast lekker gaan ruiken.

Of de kaars van Autumn Rain hetzelfde ruikt als de melt weet ik niet, maar hij ruikt wel hetzelfde als de daylight ;) Het is in ieder geval een aanwezige geur, ik vind hem heerlijk fris. Doet me helemaal niet aan herfst, maar aan lente denken :D

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 22:21

Geniet van je weekje weg Skyex!

Balen dat de kaarsen en melts niet doen wat ze moeten doen! Klinkt inderdaad niet als een geurtje voor jou Yv ;)

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 22:25

Hier staat Pink Dragon Fruit nog eens aan. Eerst stond Spring Clean aan maar heb hoofdpijn en dan verdraag ik geen sterkere (parfumachtige) geurtjes. Pink Dragon Fruit kan altijd :D

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 22:30

Watercolors <3 Ik durf mijn daylight gewoon niet aan te steken :') Volgende bestelling maar wat back-ups bestellen haha. Snow in Love vond ik ook heel lekker!

Knap Alwiene, geen melts kopen _/-\o_ Heart&Home ben ik ook geen fan van, vind maar 2 geuren wel lekker, de rest is echt brrrrr :n

Mijn pinks sands rook toch wel subtiel toen ik de kamer uit was en weer terug kwam. Vind hem wel heel lekker hij is me iets té subtiel. Wel een goede als bezoek komt _O-

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 22:34

Pink Sands is zo lekker <3 Mijn medium jar is nu half leeg.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 23:06

Hij is ook lekker.... maar ik ruik hem bijna niet -O- Misschien mijn neus die toch te dicht zit

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 23:29

Pink sands ben ik heel benieuwd naar die heb ik nog nooit in het echt geroken :)
Ik ga morgen op kaarsen jacht, maar vandaag is een ander pakketje aangekomen, zonder strik maar ik ben er helemaal verliefd op: Zara, heerlijke naarling en ze zijn lief met zijn drieën :j

Afbeelding

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 23:31

Lief de 3 witte sokken ;)

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 23:45

toch yc sweet apple weer aangezet.
Hij geurt nu al 4 uur heerlijk.
snap het soms echt niet.
Dit is de 2e keer aan. en smolt nu sneller en geurt zeer goed .
eerste keer aan op brander rook ik niks