Nog meer studieboeken te geef: ophalen omgeving druten
_Femkeeex
Geplaatst: 29-01-19 14:32
Ophalen in Helmond. Boek over hoefproblemen van Rob van Nassau. Samenvatting van hele aardrijkskunde stof voor het centraal examen van Havo (er is wel in gemarkeerd en een beetje ingeschreven). Examenidioom engels ( niet in geschreven).
Iemand die in Delft woont (of daar toevallig komende week heen gaat voor een uitje) en van chocolade houdt? Ik heb helaas een high tea/high chocolate (naar keuze) bon over van de Quetzal...
Af te halen in Hellendoorn (of in een 10km radius tegen kleine vergoeding te brengen)
1 donkerbruine bank, kunstleer met stoffen kussen (2 beige kussens mogen ook mee, horen er niet bij officieel)
1 zwart kunstleren bankje
Beide banken zijn keurig onderhouden en komen uit een huisdier, rook en kindvrij huis.
Lisanne_M
Geplaatst: 06-02-19 17:29
XjesLiess schreef:
Bruine harrys horse rijbroek maat 40/42 ophalen Eck en wiel of zaterdagmiddag in Alphen aan den Rijn verzenden kan ook [ [url=m/c2irZ2.jpg]Afbeelding[/url] ]
De broek is vergeven.
Ik heb ook nog 7 paar sokken over. Waarschijnlijk allemaal maat 39/42
Lisanne_M
Geplaatst: 06-02-19 19:21
XjesLiess schreef:
De broek is vergeven.
Ik heb ook nog 7 paar sokken over. Waarschijnlijk allemaal maat 39/42
Mondoni canada thermolaarzen maat 41/42. Twee keer aangehad maar niet mijn ding, wellicht kan ik er iemand blij mee maken? Ophalen omg Druten [ [url=m/Ymt3Vs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Allen full dresuur Ophalen in brielle of verzenden kosten koper
Heb genoeg reacties gehad
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 20-02-19 18:03
Op te halen iets boven arnhem Twee plastic stapel tuinstoelen, oudjes komen van stal af maar zijn nog wel heel.
Een zweefparasol, oudje maar groot kleur doek zwart/donkergrijs. Is heel, maar wel vuil. Heb een nieuwe gekregen vorig jaar en hij was naar iemand toe, alleen voor haar is hij te zwaar. Heeft een watervulbare voet, staat stevig.
Haardhout. Tegen deze kan ik niet tegen, een klein stapeltje ligt niet droog de rest wel in twee houtbakken. Is een mix van fruithout en wilg aangevuld met wat berken. Ligt los gestapeld.