Cosplayers op bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 09:30

En toch zijn dit dingen die in Japan ook met regelmaat gebeuren. Alleen gebeurt het daar in de speciale districten.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 16:34

Ik ga zometeen mijn waarschijnlijk most casual cosplay ever testen haha.
Ik ga zondag namelijk naar Dokomi, ofja, het gebied rondom Dokomi, ik ga niet naar binnen.
Zou het leuk vinden om voor een paar foto's gevraagd te worden, maar ga vooral om zelf foto's te maken.
Wou dan ook zo'n free hugs bordje maken maar dan met "Free pictures", zou dat goed werken denken jullie? Iedereen wil toch foto's van zichzelf als het karakter haha.

Wat betreft de actie van animecon: Ik ging sowieso al niet maar dit zou voor mij ook 'een afknapper' zijn.

xMartJuH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 22:40

Heb vandaag een costest gedaan voor mijn Rose Tyler Cosplay. Gisteren vond ik eindelijk de perfecte jas, dus was het tijd om alles aan te trekken :D
Voor diegene die het niet kennen. Rose komt uit Doctor Who.
Afbeelding

Wat vinden jullie ervan?

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 23:20

Ik vind het er top uitzien hoor!

Hier moet ik nog even wachten tot mijn cosplay binnenkomt, heb iig wel een mail gehad met wanneer ik hem kan verwachter, tussen 16 en 29 juni!
En de eerste accessoire is ook al binnen, de armband, nu de rest nog.. Mijn andere pruik kan ik ook vrij binnenkort verwachten, dus hier is nog niks aan de gang eigenlijk.

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 15:28

@Jans, je noemt het al "bepaalde districten" en vrij goed afgesloten zeg maar..oh well :')

@Morgane, hoe was Dokomi? :)
@xMartjuh ziet er goed uit hoor! :D Ideaal lekker casual :j

@Scarofwars, hier nu na t testen ook ff pauze, hoop deze maand stof te kopen voor mn cosplay en dan moet t vrij snel af kunnen zijn :j De stoffenzaak kwam ook met lycra als optie, dus wellicht dat ik daarvoor ga ipv katoen viscose

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 15:47

YamaSaki schreef:
@Jans, je noemt het al "bepaalde districten" en vrij goed afgesloten zeg maar..oh well :')

@Morgane, hoe was Dokomi? :)
@xMartjuh ziet er goed uit hoor! :D Ideaal lekker casual :j

@Scarofwars, hier nu na t testen ook ff pauze, hoop deze maand stof te kopen voor mn cosplay en dan moet t vrij snel af kunnen zijn :j De stoffenzaak kwam ook met lycra als optie, dus wellicht dat ik daarvoor ga ipv katoen viscose

Ooh, wel laten zien hoor als het af is YamaSaki!

Mijn mega hoge schoenen zijn in NL aangekomen, nu wachten tot ze geleverd worden, ik ga sowieso dood als ik op die dingen moet lopen :')

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 17:36

Dokomi was heel leuk! Veel leuke cosplays gezien. Helaas zijn we er nu wel achter dat mijn hoofd gewoon echt te groot is om comfortabel een pruik te kunnen verdragen... Krijg er altijd zo'n ontiegelijke hoofdpijn van...

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 18:28

Heb je al eens bij Arda wigs besteld Morgane? Stuk prijziger maar hoor dat het super kwaliteit is én je kan een kleine of grote maat kiezen!

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 19:17

waar bestel jij ze anders dan MorganeR ? ik heb ook een enorm groot hoofd, maar wig is fashion past altijd wellll.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 20:13

zo, 2 cosplays van mij krijgen een nieuw leven bij een nieuwe eigenaar :D

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 20:17

Twilight schreef:
zo, 2 cosplays van mij krijgen een nieuw leven bij een nieuwe eigenaar :D

Nice!

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 20:21

mijn oude harley quinn onderdelen en een mary jane shirt :D

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 20:34

Heb ze een keer via cosplayclues besteld en een keer via een of andere ebay seller uit Japan. Die uit Japan pastte nog het beste... _O-

Vind het ook niet zo heel erg hoor, heb ik tenminste een rem als ik weer eens een cosplay wil kopen haha.

Ik wil trouwens wel volgend jaar een human Epona van Zelda doen omdat vrienden Zelda en Link doen. Iemand enig idee hoe?

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 13:37

Ik zou het niet weten MorganeR, sorry!

Mijn laarzen zijn binnen en ze zijn zó gaaf! Moet alleen wel even iets aan mijn dijen doen, van dichtbij ziet het er namelijk niet uit..

Afbeelding

Afbeelding

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 12:38

Heyy! Ik heb een vraag. Ik wil een pruik kopen voor mijn middeleeuwse kostuum, aangezien ik zelf kort haar heb en het binnenkort ook een onnatuurlijke kleur wil verven en dat niet erg middeleeuws is. Hij moet een beetje natuurlijk uitzien; lang, het liefste bruin of zwart. Ik wil alleen niet iets al te duurs. Alles wat ik online vond was of op een site Lightinthebox en die vertrouw ik niet met al die extreem lage prijzen, of het was onwijs duur en dat vind ik toch net iets teveel van het goede :')

Ik weet nog van de keren dat ik bij Castlefest en Elfia en zo ben geweest dat daar altijd een bepaalde stand is met pruiken en van die haar dingen die je aan je staart kan clippen en kleurlenzen en schmink en weet ik wat allemaal nog meer. Waarvan de standhouders allemaal super gaaf verkleed zijn, altijd. De meeste van hun pruiken liggen redelijk in mijn budget dus wilde ik graag op de site kijken. Zou alleen echt niet meer weten hoe ik het op moet zoeken. Ik heb 2x eerder daar pruiken gekocht (in onnatuurlijke kleuren) maar ik ben het kaartje met de naam kwijt.

Weet iemand toevallig hoe die heet? Of weet iemand misschien een andere hele fijne site? Of kan ik Lightinthebox wél vertrouwen?

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 12:51

Ik denk dat je WickedWigs bedoeld?

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 13:05

ScarOfWars schreef:
Ik denk dat je WickedWigs bedoeld?

Ja!!! Dat was ie! Dankjewel! :D

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 13:24

wickedwigs is wel enorm duur voor de kwaliteit. ik zu dan ook wigisfashion overwegen :)

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 13:38

Twilight schreef:
wickedwigs is wel enorm duur voor de kwaliteit. ik zu dan ook wigisfashion overwegen :)

Oeh die heeft ook echt mooie pruiken o:

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 13:44

zeker, duurt wat langer gezien het uit china komt, maar de kwaliteit is enorm mooi!
Wil je dichterbij kijk dan bij lushwigs.com :) ook erg mooie kwaliteit en komt uit engeland.

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 15:14

Als je graag een betaalbare lacefront(pruik met lace aan de voorkant wat je af moet knippen om een natuurlijke haarlijn te krijgen) wil en hij hoeft niet heel vol te zijn, dan kun je ook color.salon op ebay overwegen!

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 15:22

maar als je een groot hoofd hebt, sluit die niet aan bij de oren :P dus daar ook mee uitkijken. ik kan ze niet aan, ziet allemaal haar :') wel balen

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 15:53

Twilight schreef:
maar als je een groot hoofd hebt, sluit die niet aan bij de oren :P dus daar ook mee uitkijken. ik kan ze niet aan, ziet allemaal haar :') wel balen

O ik heb ook een vrij groot hoofd. Welke sluit dan niet goed aan?

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 16:41

De lace fronts van color.salon :)

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 12:51

Mede cosplayers, ik heb jullie mening nodig..
Vandaag is mijn 2e wig binnengekomen en ik zou graag jullie mening willen horen wat betreft welke pruik geschikter is.

Even als herinnering, het gaat om dit character:
Afbeelding

Pruik 1:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Pruik 2:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mijn eigen voorkeur gaat naar pruik 2, maar ik zou graag van jullie willen horen wat jullie vinden :).

Edit: de pruiken zijn qua kleur bijna identiek. Op de foto verkleurt het een beetje.