Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:Kletsen met collega's een rustpunt in een druk schema? Goh moet ik eens proberen in de AH. Als er een klant wat wil vragen eerst even mijn gesprek met collega afmaken, want tsja dat is mijn rustmoment.
No offence, maar daarvoor zijn pauze's in het leven geroepen. Ben het dus volledig eens met MarlindeRooz. Als jouw persoonlijke gesprek voor de klanten gaat, dan moet je een andere baan gaan zoeken waarbij je niet te maken hebt met klanten.. Ga dan kranten bezorgen ofzo
Ghostattack schreef:Die poortjes zijn echt hopeloos, laatst was mijn OV chipkaart stuk. De chip binnenin was gebroken en vraag me niet hoe. Sta je dan op Bijlmer ArenA, opgesloten bij het perronGelukkig was het druk en kon ik snel achter iemand aan lopen.
Anders had ik die rare paal moeten raadplegen en dan moet je maar net geluk hebben dat ze je geloven en ze een poortje open doen voor je..
Ann1992 schreef:Ghostattack schreef:Die poortjes zijn echt hopeloos, laatst was mijn OV chipkaart stuk. De chip binnenin was gebroken en vraag me niet hoe. Sta je dan op Bijlmer ArenA, opgesloten bij het perronGelukkig was het druk en kon ik snel achter iemand aan lopen.
Anders had ik die rare paal moeten raadplegen en dan moet je maar net geluk hebben dat ze je geloven en ze een poortje open doen voor je..
Als het druk is dan is Amsterdam Bijlmer Arena ook niet alles. Ik ben daar wel eens geweest dat het zo druk was dat er meer mensen van de roltrap afkwamen dan dat er mensen door de poortjes kwamen. (Voornamelijk door mensen die hun OVkaart niet alvast gepakt hebben en dat dan rustig bij die poortjes gaan opzoeken). Resultaat is een paniekmomentje doordat de roltrap je naar beneden forceert terwijl daar geen plek voor is
Iejoorr schreef:Ann1992 schreef:
Als het druk is dan is Amsterdam Bijlmer Arena ook niet alles. Ik ben daar wel eens geweest dat het zo druk was dat er meer mensen van de roltrap afkwamen dan dat er mensen door de poortjes kwamen. (Voornamelijk door mensen die hun OVkaart niet alvast gepakt hebben en dat dan rustig bij die poortjes gaan opzoeken). Resultaat is een paniekmomentje doordat de roltrap je naar beneden forceert terwijl daar geen plek voor is
Die irritant lange roltrappen
Vind de poortjes Bijlmer ArenA vooral heel irritant als je net vanuit een uitverkocht concert uit de Ziggo Dome komt. Je staat al bijna 30 minuten in de rij voordat je een keer kan inchecken![]()
Oh en een ergernis is dat NS en Ziggo Dome niet samenwerken. Een sprinter naar Rotterdam van maar 3 delen waar de halve Ziggo Dome in wil, lukt niet
xTammyy schreef:Iejoorr schreef:Die irritant lange roltrappen
Vind de poortjes Bijlmer ArenA vooral heel irritant als je net vanuit een uitverkocht concert uit de Ziggo Dome komt. Je staat al bijna 30 minuten in de rij voordat je een keer kan inchecken![]()
Oh en een ergernis is dat NS en Ziggo Dome niet samenwerken. Een sprinter naar Rotterdam van maar 3 delen waar de halve Ziggo Dome in wil, lukt niet
Alle ondernemers bij de Bijlmer arena werken samen met ns, politie en gemeente Amsterdam kan ik je zeggen
Ineke2 schreef:Zoveel mensen passen gewoon nooit in een trein, dus bereid je gewoon voor op wat langer wachten en een drukke trein. Heb je ook geen ergenis
Met de auto gaan kom je ook in de file na een concert. Niks aan te doen.
Ineke2 schreef:Zoveel mensen passen gewoon nooit in een trein, dus bereid je gewoon voor op wat langer wachten en een drukke trein. Heb je ook geen ergenis
Met de auto gaan kom je ook in de file na een concert. Niks aan te doen.