Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 23:06

Waxmeltsenzo, staat nu alle nieuwe voorlopig op je site? (Oftewel is het al besteltijd?) Of kan ik beter nog een dag wachten? Ik wil natuurlijk de korting niet mislopen door te lang te wachten!

Mijn bestelling van tulpje is vandaag binnen gekomen. Valt niet tegen, vind ze vrijwel allemaal wel lekker ruiken. Nu ik een voorraad pink watermelon heb heb ik hem eindelijk durven aansteken en ooooooh wat ruikt die heerlijk ook op de brander, goddelijk gewoon. <3

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Alwiene op 04-11-15 23:11, in het totaal 1 keer bewerkt

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 23:10

De sale loopt nog een weekje door omdat ik achter liep omdat ik vandaag dus visite had. wel zijn de nieuwe luchten uit Amerika 5 om precies te zijn aangekomen super sneldeze keer waarvan je de warm and cozy al hebt gehad geloof ik, maar kan al zeggen dat de anderen wat mij betreft de moeite waard zijn om te wachten de warm and cozy ook was een absolute best seller .
Ik heb dus vandaag niks gedaan op het gebied van maken, visite hebben we net weg gebracht ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 23:15

waxmeltsenzo schreef:
De kleintjes geuren wel minder lang en minder heftig echter geuren ze wel en de meeste kleintjes zullen tussen de 4 en 6 uur geur afgeven in een standaard 25m 2 kamer ongeveer. In diezelfde ruimte kun je bij grote denken aan gemiddeld 10 uur ;)

Ik heb een half cupje (Frangipani van PS) gebruikt, mijn woonkamer is groot (70 m2) en ik heb 'm nu 5 uur aangehad en hij deed het nog goed. Ik had 'm uitgedaan omdat ik ging douchen, ivm katten en vlammetjes ;) en als ik nu aan de hard geworden wax ruik, is 'ie nog zacht in geur, maar nog niet die waxlucht van als het 'op' is zeg maar.
Half cupje geeft dus ongeveer 6 uur geur af denk ik.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 23:22

waxmeltsenzo schreef:
De sale loopt nog een weekje door omdat ik achter liep omdat ik vandaag dus visite had. wel zijn de nieuwe luchten uit Amerika 5 om precies te zijn aangekomen super sneldeze keer waarvan je de warm and cozy al hebt gehad geloof ik, maar kan al zeggen dat de anderen wat mij betreft de moeite waard zijn om te wachten de warm and cozy ook was een absolute best seller .
Ik heb dus vandaag niks gedaan op het gebied van maken, visite hebben we net weg gebracht ;)

Nice! Ik had even gemist dat de actie verlengd was, dat is fijn, dan wacht ik gewoon nog even af wat je er nog bij krijgt. Die Amerikaanse geuren zit daar die Lychee en kokos geur bij? :D

BeFunny

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 23:28

Ja die zit daar ook bij ;)
Er waren ineens zoveel dingen tussen gekomen dat ik het maken niet voor vrijdag af zou krijgen en toen ik dat wist heb ik de sale meteen aangepast. Vond het een beetje stom om maar de helft van de nieuwe geuren zo aan te kondigen zeg maar ;)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 23:30

Sonja schreef:
waxmeltsenzo schreef:
De kleintjes geuren wel minder lang en minder heftig echter geuren ze wel en de meeste kleintjes zullen tussen de 4 en 6 uur geur afgeven in een standaard 25m 2 kamer ongeveer. In diezelfde ruimte kun je bij grote denken aan gemiddeld 10 uur ;)

Ik heb een half cupje (Frangipani van PS) gebruikt, mijn woonkamer is groot (70 m2) en ik heb 'm nu 5 uur aangehad en hij deed het nog goed. Ik had 'm uitgedaan omdat ik ging douchen, ivm katten en vlammetjes ;) en als ik nu aan de hard geworden wax ruik, is 'ie nog zacht in geur, maar nog niet die waxlucht van als het 'op' is zeg maar.
Half cupje geeft dus ongeveer 6 uur geur af denk ik.

Ja wij hebben ook een hele grote kamer. 90 vierkante meter in een kantoorpand en de meeste grote ruik ik langer dan 10 uur. Maar dat is niet bij elke lucht zo vandaar dat ik graag over gemiddelden praat. de fragangipani is een wat zwaarder bloemen lucht en die is over het algemeen genomen wel wat sterker gok ik ;)

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 23:34

Ik heb net wat bij je besteld WME :D
Ben heel erg benieuwd!

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-15 00:38

Hier staat candy corn op van YC. Zacht zoet.

Ik had eerst Pixie Dust van PS, maar ik rook na een half uur al alleen maar wax.
Frozen van PS staat aan in de hal maar ook die valt qua sterkte tegen...

Oh en ik heb foto's gemaakt maar dat wordt morgen nog wel geplaatst :D

nikita73

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 09:15

Ik kreeg gisteren mijn bestelling binnen van WME. Supersnel! Ik had het weekend iets van bolsius gebrand. Maar .... deze geuren veel beter. Gelijk aan alle potjes gesnuffeld :o En na mijn idee de minst lekkere in het potje gedaan. Cranberry Delight. Ik had me vergist.... deze is ook lekker! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 09:28

Ik zou mijn verrassingspakket normaal morgen mogen ontvangen. Ben benieuwd!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 10:42

Jaaa Lusitano! Ben erg benieuwd! Nog stiekem kunnen doen := ?

Leuk Nikita, footoooo :D!

Ben ook erg nieuwsgierig wat je krijgt Molenhoek.

Lekker hoor Alwiene. Je hebt er nu genoeg dus je kunt lekker die Watermeloen branden haha.

Veel besteld Raaj?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-15 11:04

nikita73 schreef:
Ik kreeg gisteren mijn bestelling binnen van WME. Supersnel! Ik had het weekend iets van bolsius gebrand. Maar .... deze geuren veel beter. Gelijk aan alle potjes gesnuffeld :o En na mijn idee de minst lekkere in het potje gedaan. Cranberry Delight. Ik had me vergist.... deze is ook lekker! *\o/*

Blueberry Delight toevallig?
Die is echt vreselijk lekker <3

Ik kreeg een mailtje dat mijn bestelling bij Duizendpoot nog verzonden gaat worden maar ze wacht op een aantal artikelen die ik had besteld.
Ik heb de nieuwe Goose Creek erbij gedaan natuurlijk *\o/*
French Autumn en Campfire Marshmallow lijken mij echt goddelijk! Kentucky Harvest kon ik ook niet laten liggen. En nu is het gewoon echt echt klaar!

|(

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 11:08

Nee Cranberry Delight die hebben we nu ook ;)
En die Blueberry is op :P

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-15 11:11

Nou, daar issie dan.
Ik heb zo'n rotlamp boven die glazen tafel hangen dus de verlichting gaat niet overal goed.

Waxmeltsenzo
Afbeelding

Pure Soap cups. Ik was er alleen een stuk of 10 vergeten uit de zoete luchtjes :')
Afbeelding

Pure Soap tabletten.
Afbeelding

Kringle Candle
Afbeelding

Bridgewater Candle Company
Afbeelding

Village Candle
Afbeelding

Goose Creek
Afbeelding

Yankee Candle
Afbeelding

_O- 8)7

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 11:17

:D maf wief.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-15 11:17

waxmeltsenzo schreef:
Nee Cranberry Delight die hebben we nu ook ;)
En die Blueberry is op :P

Ik wacht nog op de Lychee geur bij jou en dan wil ik weer bestellen <3

Oh nee wacht |o
FOEI 8)7

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 11:19

_O- _O- geniale foto's!!
Maar van Kringle moet er wat bij hoor, die stapel is nu een beetje zielig :P

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 11:19

Wauw dat is nog eens een gave collectie! Zal die van mij maar niet laten zien := Ik ben alleen bang dat ik er elke keer gewoon niet uit zou komen welke ik ga branden :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 11:22

Wohooooooowwww Lisitano!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Hier vandaag witte fresia met jasmijn van PS.
Half cupje gebruikt en ben blij dat ik geen hele gedaan heb want hij is heel lekker zepig, maar wel sterk. Heel kuipje zou te heftig zijn.

Erg leuk die waxmelts :9

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-15 11:24

Yv_ schreef:
_O- _O- geniale foto's!!
Maar van Kringle moet er wat bij hoor, die stapel is nu een beetje zielig :P

Sssssst.

Ik krijg nog binnen:
- Kringle Watercolors
- Kringle Spellbound
- GC French Autumn
- GC Campfire Marshmallow
- GC Cabin in the Wood
- GC Peppermint Snowflake
- GC Kentucky Harvest
- GC Christmas Tree Farm

En ik had nog Rum Baba en Honeysuckle & Jasmine van Country Candle, die staan alleen niet op de foto. Ik heb ook nog een XL doosje Scent Chips maar die zijn gewoon vies in vergelijking met de melts die ik al heb. Verder nog wat bars van Xenos en Big Bazaar (die laatste heeft trouwens prima melts!) en Hearts & Home dagdroom.

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 12:34

Ow.... dan heb ik nog niet eens zoveel :)

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 12:40

ohhh Listiano!!!
Wat een onwijs mooie collectie heb jij!! _/-\o_

Dat wil ik ook :9

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 12:43

Ik heb gister trouwens bij de Rituals winkel de parfumolie gehaald van Hammam Secret...die geur heb ik namelijk ook als geur stokjes in de woonkamer staan.
Hij is erg lekker!

Edit: iemand vroeg erom; de geur "under a figtree" is trouwens wel als geurkaars te koop...ik dacht rond de 20euro.

nikita73

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 13:38

Lisitano schreef:
nikita73 schreef:

Blueberry Delight toevallig?
Die is echt vreselijk lekker <3

Ik kreeg een mailtje dat mijn bestelling bij Duizendpoot nog verzonden gaat worden maar ze wacht op een aantal artikelen die ik had besteld.
Ik heb de nieuwe Goose Creek erbij gedaan natuurlijk *\o/*
French Autumn en Campfire Marshmallow lijken mij echt goddelijk! Kentucky Harvest kon ik ook niet laten liggen. En nu is het gewoon echt echt klaar!

|(

Nee, cranberry delight.

Foto? moet ik even kijken hoe ik dat moet plaatsen. Heb ik nu ff geen tijd voor. Ga zo naar de kapper.

nikita73

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 13:43

Lisitano.... Wat heb jij veel! Zoveel keus. Ik heb dan altijd moeite met kiezen O:)