Misschien niet echt een "confession" maar nu we het toch over spinnen hebben.. (Logisch
)Ik vind ze zoooo eng
Het slaat echt nergens op. Word helemaal panisch van die dingen Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

daisssx schreef:Ik ben op zoek naar ander werk omdat ik er de puf niet voor heb om mijn hele werktijd geïrriteerde klanten te helpen..
Ik werk bij de AH, en vandaag is er een regel in gegaan dat je VERPLICHT aan iedere klant moet vragen of hij/zij alles heeft kunnen vinden. Klanten zitten daar totaal niet op te wachten en reageren dus of boos "Waarom wil je dat weten?" , "waarom die stomme vraag?" Of ze lachen je recht in je gezicht uit.
en ik schaam me er best voor
hamsterfan schreef:Als ik zeg dat ik dan ook nooit kinderen wil en mensen dan altijd zijn van. Oh hoe oud ben je? (19 nu) oh joh dat komt allemaal nog wel! Ik wil ze gewoon niet, hoe moeilijk is dat nou om te begrijpen?
vanspeijk schreef:hamsterfan schreef:Als ik zeg dat ik dan ook nooit kinderen wil en mensen dan altijd zijn van. Oh hoe oud ben je? (19 nu) oh joh dat komt allemaal nog wel! Ik wil ze gewoon niet, hoe moeilijk is dat nou om te begrijpen?
Oh my god, deze. Hier kan ik echt een beetje agressief van worden... ik wil ze niet, hou nu maar op erover te zeuren. Mocht ik ooit mijn gedachten veranderen [wat ik betwijfel, maargoed zeg nooit nooit en all that] dan mag je dan wel zeggen 'I told you so', maar laat het nu met rust.![]()
Zoals je merkt, dat is een grote frustatie hier
SindyKaya schreef:Ik ben verslaafd aan wenkbrauw haar plukken, vind dat zo'n fijn gevoel! Moet mij soms echt in houden om niet alles eraf te plukken

Steeph schreef:Confession: ik heb krullen van mezelf maar heb geen idee hoe ik er mee om moet gaan dus stijl ik mn haar elke keer na het douchen... Sommige mensen denken dat ik stijl haar heb van mezelf...
MDJ schreef:Als we het dan toch over angst confessies hebben.. Ik heb een wespenfobie. Vanmiddag heb ik er zelf een dood gemaakt in de bijkeuken. Nu net zat er een hoornaar in de keuken waar ik zo van schrok dat ik een gigantische paniekaanval kreeg...![]()
Ik vermijd rond augustus ook alle terrasjes met vriendinnen etc met rotsmoesjes maar zo erg als vanavond is het nog nooit geweest.
Aranel schreef:MDJ schreef:Als we het dan toch over angst confessies hebben.. Ik heb een wespenfobie. Vanmiddag heb ik er zelf een dood gemaakt in de bijkeuken. Nu net zat er een hoornaar in de keuken waar ik zo van schrok dat ik een gigantische paniekaanval kreeg...![]()
Ik vermijd rond augustus ook alle terrasjes met vriendinnen etc met rotsmoesjes maar zo erg als vanavond is het nog nooit geweest.
Dat heb ik ook! Ben echt panisch voor wespen, van kinds af aan al..
Op mijn eerste dag op de kleuterschool (in de zomer) namen andere kinderen hun knuffel mee, ik had een vliegenmepper want stel dat er wespen waren in de klas
Hier moest ik stiekem even om grinniken! Haha, een vliegenmepper mee!