Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 23:52

Ik ben trouwens echt zo onwijs bang voor lieveheersbeestjes := Misschien niet echt een "confession" maar nu we het toch over spinnen hebben.. (Logisch :Y) )
Ik vind ze zoooo eng |( Het slaat echt nergens op. Word helemaal panisch van die dingen

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 23:56

Ik ben als de dood voor alles wat kan vliegen :=

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 23:57

Esmee_98 schreef:
Ik ben trouwens echt zo onwijs bang voor lieveheersbeestjes := Misschien niet echt een "confession" maar nu we het toch over spinnen hebben.. (Logisch :Y) )
Ik vind ze zoooo eng |( Het slaat echt nergens op. Word helemaal panisch van die dingen

>;) >;) En ik ben nog wel zo aardig -O- :+

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 23:58

Ladybird schreef:
Esmee_98 schreef:

>;) >;) En ik ben nog wel zo aardig -O- :+

*\o/* :')

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 00:01

Nog een confession:
Ik kijk iedere dag op internet naar paarden die te koop staan, in de hoop op een wonder dat ik het opeens wel kan betalen -O-

MDJ

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 00:14

Als we het dan toch over angst confessies hebben.. Ik heb een wespenfobie. Vanmiddag heb ik er zelf een dood gemaakt in de bijkeuken. Nu net zat er een hoornaar in de keuken waar ik zo van schrok dat ik een gigantische paniekaanval kreeg... ;(

Ik vermijd rond augustus ook alle terrasjes met vriendinnen etc met rotsmoesjes maar zo erg als vanavond is het nog nooit geweest.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 00:15

Mijn moeder heeft een spinnenbrosje en die heb ik weleens op het hoofdkussen van mijn zus gelegd.Ze gilde dan zo leuk.Sorry zus.

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 00:34

Ik zag er al een aantal voorbij komen waar ik me aan schuldig maak.

Ik kan totaal niet tegen mensen die smakken of waarvan ik hoor dat ze aan het eten zijn. Brr, mijn zusje heeft daar echt een handje in dus als ik er wat van zeg heb ik altijd een boze moeder, maar ik vind het gewoon zo vreselijk :=

Ik eet echt altijd heel slecht op school, hou er niet van als anderen me zien (of misschien wel horen) eten.
Dus als ik thuis kom heb ik altijd flinke trek.

Ik moet spoiler balkjes lezen, ben veel te nieuwsgierig :=

Oh en ik vind het irritant als ik op de (openbare of bij iemand thuis) wc zit en het is doodstil :=

Met een knuffel slaap ik ook een stuk beter, kan ook zonder slapen maar slaap dan toch slechter.
Ook als ik naast iemand slaap, slaap ik eigenlijk altijd slecht.. Is ook wel een beetje afhankelijk van het kussen waar ik op slaap :o

Heb een hekel aan mijn eigen verjaardag vieren. Ik broer en zusje zijn allemaal in de zomervakantie jarig en mijn broer en ik zijn het wel gewend dat er eigenlijk nooit iemand was dus er viel niet veel te vieren. Ondanks de cadeaus etc. Ga liever naar iemand anders verjaardag.

Wel ben ik als ik de hele dag bij familie geweest ben (wij hebben een grote familie aan mijn vaderskant dus veel kids) ook helemaal gesloopt en blij als ik thuis ben. Kan er niks aandoen maar irriteer me heel gauw aan kinderen en ze zijn gewoon vermoeiend.. (Begrijp me niet verkeerd, ik vind het altijd heel gezellig, want leuk zijn ze dan weer wel! )

Als ik zeg dat ik dan ook nooit kinderen wil en mensen dan altijd zijn van. Oh hoe oud ben je? (19 nu) oh joh dat komt allemaal nog wel! Ik wil ze gewoon niet, hoe moeilijk is dat nou om te begrijpen?
Laatst bijgewerkt door hamsterfan op 27-08-15 00:42, in het totaal 3 keer bewerkt

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 00:36

Oh nog meer confessions;
Ik woon nu al meer dan 3 maand niet meer in Nederland, en ik mis thuis eigenlijk helemaal niet. En toch wil ik hier ook wel heel graag weg, maar dat voelt dan weer als opgeven, maar het gaat zo slecht dat zelfs mijn gezondheid eronder leidt. Ik weet het even niet meer momenteel..

Oh nog 1: ik eet veeeel te ongezond hier. Het eten wat we hier voorgeschoteld krijgen is zo vies en vet. En we hebben zelf niet de optie om te koken of iets. Dus ja dan is het veel cup-a-soup, noedels, chips etc.

Oh en de laatste; ik durf de laatste tijd niet meer zo goed alleen te zijn.. Dan ga ik te veel nadenken. Gelukkig heb ik hier twee hele leuke mede stagiairs waar ik super veel mee optrek. Maarja als ik dan weer savonds in mijn bed lig.. Ik kijk er gewoon tegenop om te gaan slapen, of om uberhaupt terug te gaan naar dit hotel als ik even weg ben geweest.

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 08:46

Lieveheersbeestjes vind ik gewoon ronduit ranzig, had een keer een heel nest in mn kamer, heb er echt een trauma aan over gehouden. Ze vielen steeds uit t niets op je. Of in je bak popcorn om er vervolgens een in je mond te steken :r
Ik ben doodsbang voor libelle's, die moeten dus echt niet in mijn buurt komen.

inhakend op het huilen en jezelf zielig vinden. doe ik ook.
Ik ga er soms speciaal voor naar boven. Mijn speciale ''huil'' liedjes erbij. En gaan

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 08:48

daisssx schreef:
Ik ben op zoek naar ander werk omdat ik er de puf niet voor heb om mijn hele werktijd geïrriteerde klanten te helpen..

Ik werk bij de AH, en vandaag is er een regel in gegaan dat je VERPLICHT aan iedere klant moet vragen of hij/zij alles heeft kunnen vinden. Klanten zitten daar totaal niet op te wachten en reageren dus of boos "Waarom wil je dat weten?" , "waarom die stomme vraag?" Of ze lachen je recht in je gezicht uit.

Wat nu als je inderdaad zegt dat je de tandenstokers niet hebt kunnen vinden? Gaan ze dan net je meelopen om ze te vinden of is het alleen een beleefdheids vraag?

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 08:55

Spinnenfobie check
Wespenfobie check
Brontofobie check :o

Huilen doe ik soms ook wel graag. Kleine in zijn bed en laat de emotionele liedjes maar komen. Helaas voel ik me daar vaak nog slechter door, omdat er dan weer een heleboel onverwerkt verdriet naar boven komt.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-15 09:00

Hematofobie :wave: en ik schaam me er best voor :=

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 09:13

Winged schreef:
Hematofobie :wave: en ik schaam me er best voor :=

Ik vind dit niet echt raar, voornamelijk omdat bloed gewoon niet buiten je lichaam hoort te zijn en dat zal je brein ook wel weten :')

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 09:30

En ik ben gezakt voor mijn theorie examen, t ergste vind ik dat we geen sushi gaan eten nu..
Sterre er gaat wat mis met je :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-15 09:37

Steeph schreef:
Ik vind dit niet echt raar, voornamelijk omdat bloed gewoon niet buiten je lichaam hoort te zijn en dat zal je brein ook wel weten :')

Mwah ik ga al onderuit van de (medische) verhalen. Sterker nog, paar week geleden nog onderuit nav een diabetes-verhaal :=

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 09:39

hamsterfan schreef:
Als ik zeg dat ik dan ook nooit kinderen wil en mensen dan altijd zijn van. Oh hoe oud ben je? (19 nu) oh joh dat komt allemaal nog wel! Ik wil ze gewoon niet, hoe moeilijk is dat nou om te begrijpen?

Oh my god, deze. Hier kan ik echt een beetje agressief van worden... ik wil ze niet, hou nu maar op erover te zeuren. Mocht ik ooit mijn gedachten veranderen [wat ik betwijfel, maargoed zeg nooit nooit en all that] dan mag je dan wel zeggen 'I told you so', maar laat het nu met rust. _-:(

Zoals je merkt, dat is een grote frustatie hier :')

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 09:43

Ik ben verslaafd aan wenkbrauw haar plukken, vind dat zo'n fijn gevoel! Moet mij soms echt in houden om niet alles eraf te plukken :')

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 09:54

vanspeijk schreef:
hamsterfan schreef:

Oh my god, deze. Hier kan ik echt een beetje agressief van worden... ik wil ze niet, hou nu maar op erover te zeuren. Mocht ik ooit mijn gedachten veranderen [wat ik betwijfel, maargoed zeg nooit nooit en all that] dan mag je dan wel zeggen 'I told you so', maar laat het nu met rust. _-:(

Zoals je merkt, dat is een grote frustatie hier :')

herkenbaar, als ik op verplichte babyborrel/kraamvisite moet, dan pak ik de baby ook wel eens inmijn armen uit beleefdheid. Maar als ze dan beginnen vragen "en kriebelt het nog niet?", dan moet ik de neiging onderdrukken om de baby te laten vallen. De baby kan er natuurlijk ook niets aan doen.
Ben intussen bijna 31 en het idee kinderen wordt afschuwelijker met de dag. (Al sluit ik niet uit dat ik met de juiste partner mss wel van gedachten verander).

Of als ik vergeet mijn (idd intussen te dikke) buik vergeet in te trekken en ze beginnen te insinueren dat ik zwanger ben, dan word ik pislink.

SindyKaya schreef:
Ik ben verslaafd aan wenkbrauw haar plukken, vind dat zo'n fijn gevoel! Moet mij soms echt in houden om niet alles eraf te plukken :')

ik ook :+

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 10:07

Ik heb dat met wimpers.. wanneer ik gefrustreerd ben of gestressd (sommige bijten nagels) ik trek mijn wimpers eruit.. En als ik eenmaal begonnen ben stop ik ook niet tot heel mn ooglid kaal is.. -O-
Het is heel slecht en lelijk.. maar als ik eenmaal begonnen ben kan ik er niet mee stoppen

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 10:13

Over 10 dagen komen mn moeder, stiefvader en opa uit Amerika aan :D
Laten het zo wezen dat ik een hekel heb aan m'n opa en ik liever had dat die thuis gebleven was O:)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 10:15

Confession: ik heb krullen van mezelf maar heb geen idee hoe ik er mee om moet gaan dus stijl ik mn haar elke keer na het douchen... Sommige mensen denken dat ik stijl haar heb van mezelf...

__YSB__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 10:18

Steeph schreef:
Confession: ik heb krullen van mezelf maar heb geen idee hoe ik er mee om moet gaan dus stijl ik mn haar elke keer na het douchen... Sommige mensen denken dat ik stijl haar heb van mezelf...

Alles van Andrelon Perfecte Krul kopen en dat erin smeren.
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Nu heb ik toffe krullen.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 10:23

MDJ schreef:
Als we het dan toch over angst confessies hebben.. Ik heb een wespenfobie. Vanmiddag heb ik er zelf een dood gemaakt in de bijkeuken. Nu net zat er een hoornaar in de keuken waar ik zo van schrok dat ik een gigantische paniekaanval kreeg... ;(

Ik vermijd rond augustus ook alle terrasjes met vriendinnen etc met rotsmoesjes maar zo erg als vanavond is het nog nooit geweest.

Dat heb ik ook! Ben echt panisch voor wespen, van kinds af aan al..
Op mijn eerste dag op de kleuterschool (in de zomer) namen andere kinderen hun knuffel mee, ik had een vliegenmepper want stel dat er wespen waren in de klas :o

Jamiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 10:33

Aranel schreef:
MDJ schreef:

Dat heb ik ook! Ben echt panisch voor wespen, van kinds af aan al..
Op mijn eerste dag op de kleuterschool (in de zomer) namen andere kinderen hun knuffel mee, ik had een vliegenmepper want stel dat er wespen waren in de klas :o

:') Hier moest ik stiekem even om grinniken! Haha, een vliegenmepper mee! :D

Ik ben ook wel panisch voor wespen hoor. Als ze zo dichtbij komen vliegen ren ik ook een stukje om haha.