Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:purny schreef:Waar het heengaat met dit land.
Vind de toekomst wel triest worden. Je hoort steeds slechtere dingen. Steeds meer mensen willen er een eind aan maken. Ik hou me hart vast.
Jolandaa schreef:Als iedereen nou eens begint met positief denken. Dat zal al een stuk schelen.
Kentaro schreef:Zo jullie zijn hard gegaan![]()
Wat ik me serieus afvraag, (ja hoe formulier ik dat?!) waarom is er toch al die concurrentie?!?
Als voorbeeld, waarom is er niet gewoon 1 'soort' bakker. Niet dat elkaar kapot geconcurreer, maar doordat er landelijk bij een leverancier wordt ingekocht, kunnen ze het tegen de laagste prijs aanbieden.
Een 'soort' slager, idem
Een vliegtuigmaatschappij van de overheid.
Een telefoonprovider.
_black_rose_ schreef:En dieren hebben een heel ander soort bewustzijn.. Ik denk dat het zou zijn alsof je tegen een kind van 3 praat ofzo? Het abstracte denken is niet ontwikkeld bij dieren omdat ze het niet nodig hebben (daarom zijn ze ook zo heerlijk in het hier-en-nu). Ik geloof inderdaad dat je gek zou worden als dieren zich verbaal konden uitdrukken.
Kentaro schreef:Zo jullie zijn hard gegaan![]()
Wat ik me serieus afvraag, (ja hoe formulier ik dat?!) waarom is er toch al die concurrentie?!?
Als voorbeeld, waarom is er niet gewoon 1 'soort' bakker. Niet dat elkaar kapot geconcurreer, maar doordat er landelijk bij een leverancier wordt ingekocht, kunnen ze het tegen de laagste prijs aanbieden.
Een 'soort' slager, idem
Een vliegtuigmaatschappij van de overheid.
Een telefoonprovider.
Angeliquee18 schreef:Vraag me wel is af waarom niet iedereen gewoon het zelfde verdient, en alles het zelfde kost.
Dan zou er ook veel minder verschil zitten tussen rijken / armoede
Iris82 schreef:Na een zwangerschap zie je er downunder nog steeds precies hetzelfde uit, mits je niet geknipt of gescheurd bent. Dan zul je een litteken krijgen. Het is wel zo dat de betreffende ingang iets ruimer is dan hij van te voren was, maar het is niet dat je een frikandel in een lege gymzaal gooit als je jongetje-meisje-dingen aan het doen bent zeg maar.