tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xMyrth

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 12:02

Mri, dat lijkt me heeeel moeilijk. Ik begrijp precies hoe je je voelt, dus dikke knuf vanuit hier!

Ook een knuffel voor Dreamy, jammer zeg :(

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 13:13

Dreamy: je komt hem nu iig niet meer tegen dus dan word je ook niet meer zo aan hem herinnert. Pffffff wel fijn dat je duidelijkheid hebt. Next.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 16:22

xMyrth schreef:
Mri, dat lijkt me heeeel moeilijk. Ik begrijp precies hoe je je voelt, dus dikke knuf vanuit hier!

Ook een knuffel voor Dreamy, jammer zeg :(

Vandaag de uitnodigingen voor mn housewarming/verjaardag BBQ eruit gedaan.
Ex ook uitgenodigd, maar toch maar 2 versies van de uitnodiging gemaakt :o
eentje voor mijn vriendinnen/vrienden/collega's.

En de andere voor familie en (familie van) ex.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 18:11

Heftig dat je hem hebt durven uitnodigen.

Ik heb hier nog steeds een brief (lees:3 dubbele a4'tjes) met tekst liggen die ik na het uitmaken heb geschreven ... durf het niet eens te lezen, durfde het toen niet eens op te sturen ..

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 22:10

We gaan als vrienden met elkaar om. Uitnodigen is dus niet raar.
Uitnodiging voor m'n vrienden en collega's kan k niet naar hem of m'n familie sturen.

Dus dan maar twee verschillende. Buren moeten toch ook een reeds variant krijgen :)
Hij komt wel, maar of ik z'n ouders uitnodig weet ik nog niet

Maartje9

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 18:29

Ik kom me (helaas) ook melden. Het is nog niet uit met mijn vriend maar het staat er niet goed voor. Terwijl het voor mijn gevoel altijd zo goed ging tussen ons had hij blijkbaar twijfels, heeft hij vanmiddag verteld. Omdat de afstand zo groot is (Amersfoort-Groningen), we het allebei erg druk gaan krijgen en we elkaar dan nog minder makkelijk kunnen zien en omdat we zo van elkaar verschillen. Hij vond ook dat als we elkaar zagen, we eigenlijk nooit wat doen. Geen actieve dingen of samen ergens heen ofzo. Beetje een sleur gevoel.
Wat voel ik me machteloos zeg -O-. Hij was wel heel lief voor me maar het voelt gelijk toch anders. Ik zou er alles aan doen om hem bij me te houden maar meer dan afwachten zit er dus niet in. Hij wil het even laten bezinken en nadenken. Ik vind het ook echt lastig. Fijn dat hier een topic voor is, precies wat ik even nodig heb.

Voor alle andere meiden hier: heel veel sterkte!

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 19:02

Ik lees stil mee, maar wil alle mensen hier heel veel sterkte wensen! :(:)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 18:13

-:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- |( |( |( |( |( |(

God ver de got ver de got ver

Hij heeft een relatie met dat kotsende stookwijf. Al maanden maar niet tijdens ons huwelijk. Moet het via een ander horen en nu met hondenharen in de campingkoelkast die er niet horen.

Ik ben woest, witheet, kapot van verdriet

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 18:43

Euh, mis ik iets?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 18:58

Excuus voor de heftige reactie. Maar afgelopen twee jaar heeft een k wijf constant zitten stoken in onze relatie. Continue. Eerst heeft ze haar eigen relatie kapot gemaakt, rap daarna die van ons en nu blijken ze al twee maanden een relatie te hebben (zo ongeveer meteen nadat ik te horen kreeg dat hij wegging, zit geloof ik 3 weken tussen of zo of nog niet eens). Wat ik van een ander moet horen, en nu na doorvragen geeft meneer het toe dat het zo is.

En is meneer verbaasd dat ik er boos en verdrietig over ben, dat ik iemand lang vertrouwd heb tegen beter weten in blijkt nu. De heks schijnt al twee jaar haar klauwen in hem gezet te hebben in de hoop dat hij voor haar zou kiezen. Nu heeft ze de prijs en gewonnen. _-:( -:(- |(

Campingkoelkast moet dit weekend mee, is niet schoongemaakt en zit stik vol zwarte hondenharen (haar hond) is ze dus meegeweest met de zogenaamde alleen vakantie van mijn ex. Die het zo zielig zo zwaar had alleen. Honden konden alleen eerste week mee want hij wilde alleen zijn. Niet dus de heks kwam dus de tweede week met haar hond. Wiens haren ik nu uit een campingkoelkast kan krabben die er al twee maanden inzitten. :r
Laatst bijgewerkt door karuna op 26-08-15 19:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 19:00

karuna schreef:
Excuus voor de heftige reactie. Maar afgelopen twee jaar heeft een k wijf constant zitten stoken in onze relatie. Continue. Eerst heeft ze haar eigen relatie kapot gemaakt, rap daarna die van ons en nu blijken ze al twee maanden een relatie te hebben (zo ongeveer meteen nadat ik te horen kreeg dat hij wegging, zit geloof ik 3 weken tussen of zo of nog niet eens). Wat ik van een ander moet horen, en nu na doorvragen geeft meneer het toe dat het zo is.

En is meneer verbaasd dat ik er boos en verdrietig over ben, dat ik iemand lang vertrouwd heb tegen beter weten in blijkt nu. De heks schijnt al twee jaar haar klauwen in hem gezet te hebben in de hoop dat hij voor haar zou kiezen. Nu heeft ze de prijs en gewonnen. _-:( -:(- |(

Dan moet er voor zijn mededeling toch al wel iets gaande geweest zijn? Kan bijna niet anders.
Maar hoe ontzettend kalote!!!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 19:00

Nee volgens hem niet, maar ja moet ik dat geloven? Vertrouw je eindelijk mensen en dan dit |(

Hoe cliche midlife, en een jonge blonde vriendin. :r :r :r :r

En oohhh hij heeft het er zo moeilijk mee is me gister bij de mediator nog gezegd. Nou nee dus anders heb je niet meteen een relatie. :r :r :r

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 19:06

Ouh nee hoe erg :( hoe lang was je getrouwd. Ik denk dat er geen woorden zijn die je nu beter doen voelen :(

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 19:18

Jeetje, en jullie zijn getrouwd? := Zo iemand kun je toch nooit meer vertrouwen.. Vreselijk!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 19:22

In november 25 jaar en bijna 27 jaar bij elkaar. |(

Maar ja de verrassingsbreuk voor mij en dan niet eens het lef hebben het even te melden. En het vreemd vinden dat ik ermee wordt gekwetst en kapot gemaakt. Zoiets doe je niet, als als dan nog wacht dan even tot alles helemaal rond is en je officieel gescheiden bent. Nee natuurlijk niet. 3 weken en er over liegen. :r

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 09:12

Karuna :(:) Bah. Heel logisch dat je verdrietig, teleurgesteld en boos bent! Dikke knuffel.

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 21:28

Gadver damme wat een laffe actie zeg!

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 09:48

Jeetje karuna wat een **! Actie zeg..

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 17:09

Even afwezig geweest, ben in mijn uppie naar een festival hier in de buurt geweest van vrijdag tot vanmorgen. Is me heel goed bevallen. Ben er vrijdag echt behoorlijk over de zeik heengegaan. Zat er s ochtends heel erg doorheen omdat het besef wat het inhoud voor de toekomst ook even hard inhakte.

Maar eenmaal daar en een eerste muziekdinges onderrgaan van een inmiddels redelijke bekende. Was lief, zag dat ik nogal van de leg was en heb een heel grote knuffel gekregen waardoor er een berg emotie uitkwam. Daarna muziek nu ja meer therapie ondergaan met hang didgeriedoom mongoolse keelzang, klankschal ed. <3 Daar nog meer diep verdriet opgelost inclusief van het overlijden van mijn moeder. Luchte erg op, meteen daarop hetzelfde alleen met vage syntesiser (schrijf je dat zo). Ook deze meneer ken ik inmiddels vrij aardig.

Dus na 4 uur was mijn kop al een stuk leger en blijer. Fijn hout gebeiteld en een mooie opschep lepel gemaakt dit weekend. Nog 3 keer beide muziekdingen hierboven gehad. Veel andere goede muziek gehoord. Heel veel slap en of diep geouwehoe rd met de meest uiteenlopende mensen. Vrijdag avond stalgenoten tegen gekomen en daar een goed optreden mee gehoord. Zaterdag avond in mn uppie uit mijn plaat gegaan bij franse reggea *\%/* voor zover dat gaat met rolstoel. En gisteravond steengoede boogie en argentijnse muziek samen met een paar mensen waaronder de syntesiser meneer. :D

Eigenlijk het hele weekend me geen moment alleen of ellendig gevoeld. Zaterdag ochtend nog even een heel flinke dip alleen. Verder heel veel plezier gehad. Een paar fijne complimenten gehad :o waarvan een je bent een puur, eerlijk en open mens met een fijne directe communicatie. Daar heb ik afgelopen jaar zo hard voor gewerkt en met succes kennelijk. *\o/* (deze meneer deed me trouwens nog een aanzoek ook hihi :') maar ja ik ben niet op zoek, niet mijn type en met 59 toch echt te oud). De dag erop trouwens weer een van een andere man. :+ ik heb toch echt geen bordje vrijgezel of op zoek om mijn nek hangen. Beiden waren overigens niet strontlazerus op dat moment. Maar ja was wel grappig eigenlijk.

Kortom een top weekend gehad en ben er redelijk fris en fruitig uitgekomen ondanks het slaapgebrek door oa noodweer gisteravond met de bijbehorende noodprocedure en de verplichte in een feesttent moeten blijven tot bijna 2 uur :O .

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 18:11

Fijn dat je een leuk weekend had! :)

Ik zou het fijn vinden als ik het dromen in de hand kon hebben. Dan kon ik bepalen dat mijn ex er niet in voor kwam. Had gister al een dag van 'ben er helemaal klaar mee' en kon de boel wel bij elkaar janken (niet gedaan) en dan ga je slapen en dan komt steeds het 'uitmaakmoment' in verschillende kleuren en geuren langs .... fijn! Not.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 23:10

Wauw eerlijk waar ... had dit wel voor t laatste verwacht .... :l Ga het niet openbaar zetten maar jeetjemina, waarom moest dat nu ineens komen. Duikt zo ineens op ...

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 23:16

Wat is er gebeurd???? :oo

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 23:36

Wat is et gebeurd??!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 23:50

Ooh niet zo bijzonder als dat jullie t nu opvatten gok ik haha. Maar het is echt heel bizar.. maar ga t niet openbaar zettem

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 07:08

Jeetje Denies ook al wil je het niet openbaar maken.... Sterkte !