Ook een knuffel voor Dreamy, jammer zeg
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xMyrth schreef:Mri, dat lijkt me heeeel moeilijk. Ik begrijp precies hoe je je voelt, dus dikke knuf vanuit hier!
Ook een knuffel voor Dreamy, jammer zeg

. Hij was wel heel lief voor me maar het voelt gelijk toch anders. Ik zou er alles aan doen om hem bij me te houden maar meer dan afwachten zit er dus niet in. Hij wil het even laten bezinken en nadenken. Ik vind het ook echt lastig. Fijn dat hier een topic voor is, precies wat ik even nodig heb.

karuna schreef:Excuus voor de heftige reactie. Maar afgelopen twee jaar heeft een k wijf constant zitten stoken in onze relatie. Continue. Eerst heeft ze haar eigen relatie kapot gemaakt, rap daarna die van ons en nu blijken ze al twee maanden een relatie te hebben (zo ongeveer meteen nadat ik te horen kreeg dat hij wegging, zit geloof ik 3 weken tussen of zo of nog niet eens). Wat ik van een ander moet horen, en nu na doorvragen geeft meneer het toe dat het zo is.
En is meneer verbaasd dat ik er boos en verdrietig over ben, dat ik iemand lang vertrouwd heb tegen beter weten in blijkt nu. De heks schijnt al twee jaar haar klauwen in hem gezet te hebben in de hoop dat hij voor haar zou kiezen. Nu heeft ze de prijs en gewonnen.![]()
![]()
hoe lang was je getrouwd. Ik denk dat er geen woorden zijn die je nu beter doen voelen
Zo iemand kun je toch nooit meer vertrouwen.. Vreselijk! 
Bah. Heel logisch dat je verdrietig, teleurgesteld en boos bent! Dikke knuffel.
Daar nog meer diep verdriet opgelost inclusief van het overlijden van mijn moeder. Luchte erg op, meteen daarop hetzelfde alleen met vage syntesiser (schrijf je dat zo). Ook deze meneer ken ik inmiddels vrij aardig.
voor zover dat gaat met rolstoel. En gisteravond steengoede boogie en argentijnse muziek samen met een paar mensen waaronder de syntesiser meneer.
waarvan een je bent een puur, eerlijk en open mens met een fijne directe communicatie. Daar heb ik afgelopen jaar zo hard voor gewerkt en met succes kennelijk.
(deze meneer deed me trouwens nog een aanzoek ook hihi
maar ja ik ben niet op zoek, niet mijn type en met 59 toch echt te oud). De dag erop trouwens weer een van een andere man.
ik heb toch echt geen bordje vrijgezel of op zoek om mijn nek hangen. Beiden waren overigens niet strontlazerus op dat moment. Maar ja was wel grappig eigenlijk.
.