Verhuizen! Wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 14:37

Tink89 schreef:
Haha, ik 20 november pas... nog 92 dagen. In minuten en seconden tel ik nog maar even niet.

Ik durf met 30 oktober ook echt niet te tellen....

Wij zijn van het weekend op pad geweest voor de vloer in de woonkamer en de berging...
Woonkamer: https://www.tegeloutletzetten.nl/vloert ... Bone/3/631
Berging: https://www.tegeloutletzetten.nl/vloert ... rijs/3/629
Achterwand bij de berging en voorachter en naast de wasmachine etc : https://www.tegeloutletzetten.nl/wandte ... 3-cm/3/378

En op pad geweest voor in de nieuwe keuken de achterwand. Prijzen ala Brugman 200,- per vierkante meter.... -O- Maar nu iets beters gevonden *\o/*
Keukenachterwand: https://www.tegeloutletzetten.nl/wandte ... uarz/3/418

Dit is wat er nu bedacht is :)
Begin september gaan ze de badkamer inmeten en dan haalt vriendlief een paar tegels op om te kijken wat het beste staat en dan gaan we pas bestellen :) Omdat we nog lang moeten wachten.

:o

Anoniem

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 14:39

Maanlandschap :') , bubbels willen ook niet eronder weg

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 15:40

Rebecca schreef:
Maanlandschap :') , bubbels willen ook niet eronder weg

Die verdwijnen vanzelf hoor. Het vocht verdampt nog. En verder moet je vooral vanuit een midden met een ramentrekker de luchtbellen eruit vegen.

Ik moet nog 88 dagen aftellen. Heb onlangs betonnen lampenkappen gemaakt en ga vanavond als verrassing voor vriendlief bijpassende betonnen theelichthouders gieten. Eén in de vorm van een blikje met ribbels, een kleintje met een papieren bekertje en één hele grote met behulp van een kartonnen bakje. Ben nog naar een manier aan het zoeken om het bekertje of het bakje structuur te geven, dus nog niet begonnen.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 15:51

En sommige bellen lek prikken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 16:08

Ik heb bellen lek geprikt , hmm nog steeds maanlandschap was met de trekker al wat erover gegaan maar nog is het ellende

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 16:29

Folie aanbrengen met zeepsop eronder dan veeg je dat er zo belloos onderuit :)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 16:57

Inderdaad met zeepsop aanbrengen. Er bestaat ook raamfolie wat je er zo weer aftrekt en er dan weer op kan doen.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 18:19

Rebecca schreef:
Wat vervelend >< , ook erg lastig..

Hmm ik zoek een bepaalde foto ofzo , ik ben in dubfase wat ik op de muur achter de bank wil. In eerste instantie de huisdieren erop laten schilderen , in 2de instantie een landschap waar heteluchtballonen centraal staan maar ik weet het niet meer _O-

Probleem is dat mijn favoriete ballon uit de vaart is , staat bij een collector en ik ben wel bevriend met hem en heb de ballon dit jaar al uit de zak zien komen (een *\%/* moment := )

En afbeeldingen van haar zijn enorm zeldzaam -O-

Dus weet het niet :') , mijn ex vriendin van vroegah had een plaat van deze ballon over het water scherend en die plaat ja die heb ik altijd in mijn hoofd gehouden 8-)

Contact opnemen met de piloot? Die hebben vaak wel door wie er een foto heeft genomen van 'hun' ballon.

Oh, lijkt me nu eigenlijk wel fijn van in onze slaapkamer een foto van Chambley te hangen. Da's zowat de meeting van vriendlief en ik :=

Wij zijn hier een magazijn in't bedrijf van schoonvader aan't uitkuisen, hebben vandaag microgolfoven, keukentafel, 4 stoelen en vaatwas gevonden. Wel allemaal oud maar we maken er wel iets van :j
En een winkel in de buurt hield parkingverkoop, dus 2 kandelaars, 4 fakkels, snoeppot, boekenlegger, 6 rubbers voor ijsblokjes gekocht voor .... 25,-. Score! *\o/*

Het begint echt wel dichtbij te komen. Als ik reken op 1 januari 2016 is dat 'maar' 130 dagen meer :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 18:23

Haar oude piloot heeft niks , de huidige eigenaar goede vriend van mij kan ook erg moeilijk aan foto's komen . Het is gewoon gemeen -zucht- , eens in mijn moeders foto kast duiken maar zal niks zijn.

:') wel mooi <3 , ik dub nog steeds . Muur nog steeds kaal

Wauw dat is lekker die parkingverkoop :D

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 14:06

Hoera, onze hypotheek is eindelijk rond. Erg fijn drie werkdagen voor de sleuteloverdracht. Mijn woonkamer staat vol met dozen. Ben benieuwd hoever we in moeten pakken. Sommige dingen willen gewoon niet lekker in een doos. En sommige dozen willen geen dingen hebben heb ik al ontdekt. Diverse zijn al gesneuveld. Iemand ervaring met verhuisbedrijven? Moeten we alles als hapklaar brokje aanbieden? En brengen ze alles naar de juiste ruimte?

Gashmiron

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 09:25

Na ruim 4 weken bezig te zijn geweest begint het nu eindelijk lekker op te schieten :)
als het stuucwerk droog is kan te tegelzetter eindelijk komen voor de badkamer en de wc, alleen met dit regenachtige weer schiet het drogen maar niet op. :(
De behanger komt zaterdag voor de slaapkamer en de hobbykamer en dan kunnen we daar alvast de vloeren leggen, begint het tenminste ergena op te lijken *\o/*

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 17:36

*\o/* jee Napie. Op de valreep toch nog goed gekomen!

Hier begint het sneupen door de bouwmarkten weer, ze hebben nu allemaal kortingen, maar ik weet geen maten nog van het nieuwe huis, dus kan nog niks kopen. Maar toch blijft het leuk die voorpret! Kan er nu tenminste van genieten nu ik weet dat de financiering rond is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 20:46

*\o/* Eindelijk Napie :D

Gashmiron dat schiet op *\o/*

Moska lekker he sneupen <<)

Hier is vandaag op de plafondlamp in de woonkamer na alles afgerond , alles hangt en staat. Tv meubel helemaal in elkaar . Nu nog een canvas achter de bank en dan zou ik klaar moeten zijn! , en nog een gat in de muur naar de meterkast . Al stukken beter zo :))

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 21:14

Gefeliciteerd Napie!!

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 07:34

Wat is sneupen?

Ik moet nog 85 dagen wachten, maar ben inmiddels wel al aan het shoppen en uitzoeken enzo. Heerlijk is dat!

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 08:37

Hoi allemaal, mijn vriend gaan over een maandje ook verhuizen. Waarheen.... Dat weten we nog niet :p de huur is in ieder geval door de verhuurder opgezegd. We zijn al een tijdje huizen aan het bezuchtigen om te kopen, maar dat wil niet zo vlotten. Vandaar dat we nu iets tijdelijks gaan huren. We hebben geen meubels, dus het moet iets zijn waar we zo in kunnen. Wellicht een chalet tot we ons droomhuisje hebben gevonden. Best spannend allemaal!

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 08:43

Tink89 schreef:
Wat is sneupen?

Ik moet nog 85 dagen wachten, maar ben inmiddels wel al aan het shoppen en uitzoeken enzo. Heerlijk is dat!

Sneupen is neuzen

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 09:48

Ik krijg komende dinsdag de sleutel, mn halve zolder staat vol met dozen en tassen van de action en hema en blokker enzovoorts haha. Meubels allemaal besteld en eerst eens een weekje bezig met plafonds verven en behang afhalen en alles verven en dan meubels,op de bank na, gaan halen en met en met in elkaar gaan zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 12:56

Is sneupen echt een apart woord dan? , doodnormaal voor me :=

Tv meubel staat eindelijk goed in elkaar :

Afbeelding

En woonkamer oogt af op wat dingen na

Afbeelding

Zus heeft plakfolie uiteindelijk maar gedaan :=

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 12:28

Het zo zomaar kunnen dat sneupen een dialectdingetje is. Voor mij is het ook een doodgewoon woord :D

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 16:10

Het is noordelijk denk. Mijn zuidelijke vriend doet ook niet aan sneupen.

Hier het overzicht kwijt. Alleen maar dozen. Gaat nooit passen in 1 verhuiswagen

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 20:09

Ik ben inmiddels helemaal over. Oude huis is vanmorgen opgeleverd. Gisteren was nog even behoorlijk stressen. Verhuizers kwamen met een hele kleine vrachtauto en wij moesten nog naar de notaris voor de aankoop. Wagen zat al vol dat we terug kwamen en het was dan ook direkt heen en uitladen. Hun zijn vier keer heen en weer gereden en ik heb ondertussen alles uitgepakt en gepoetst. Gisteravond het oude huis nog gepoetst. Vandaag zijn de bestellingen gekomen en zijn het aantal verhuisdozen minimaal. Ramen gelapt, kozijnen schoon gemaakt, tuin gesnoeit.....druk dagje weer. Zometeen naar verderop in de straat want daar kan ik waarschijnlijk mijn pony's kwijt.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 23:31

Superplek voor mijn pony's op 200 mtr. Weiland met een kleine kudde shetten en schuilstal. Superfijn

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 10:22

Hier nog 13 dagen tot de overdracht. Op zich heb ik nu nog niks te doen, alles is twee jaar geleden al ingepakt. Hoef alleen maar een plan van aan pak te verzinnen voor het sloop en opbouwwerk

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 13:57

Mag ik mij ook melden? We hebben 1 september de sleutel van onze eerste koopwoning gekregen en we gaan dit weekend verhuizen! De hele week stond in het thema schilderen/vloer leggen, en nu begint t echte werk :)