Veel Dat ik binnen 28 het huis uit moet zijn Binnen 28 dagen een nieuw huisje zoeken Dat ik in de file stond 2 uur Dat het huis waar ik keek niks was Dat ik heel erg stress heb Dat alles meezit
Aan dat ik sinds ik zondag verbrand ben compleet verga van de jeuk... En aan het feit dat ik omdat de gemeente het zo druk heeft, ik m'n hele planning om moet gooien omdat ze me gaan terug bellen Duh. Goed geregeld, Renee.
Bussen die 5 minuten eerder vertrekken dan normaal zonder dit op 9292 te laten weten. En ik maar denken dat ik mijn dag perfect gepland had, moest in 10 minuten even snel mijn paard voeren en buiten zetten
Klasgenoten die niet langer dan 1 min stil kunnen zijn en alleen maar schreeuwen, stampen, trommelen etc. terwijl ik mijn taken voor vandaag probeer af te maken.
Aan m'n collega die steeds het gesprek met m'n klanten overneemt.. En als ik dan vraag of ik iets verkeerd doe zegt ze 'nee hoor, zeker niet!' Waarom kom je er dan steeds bij staan
xPabloBokt
Fotograaf
Geplaatst: 16-04-15 18:59
Het nummertje op de weegschaal.. 82,5 na het eten.. dus 80 in de ochtend waarschijnlijk..
aan mijn toetsenbord, mijn o werk niet zo goed meer
denisesilver
Geplaatst: 16-04-15 19:36
Iris92 schreef:
Aan het weereens mn fietssleutel kwijt zijn
Dit is letterlijk mijn leven
Ilona_Mambo
Geplaatst: 16-04-15 21:12
JudArthos schreef:
Bussen die 5 minuten eerder vertrekken dan normaal zonder dit op 9292 te laten weten. En ik maar denken dat ik mijn dag perfect gepland had, moest in 10 minuten even snel mijn paard voeren en buiten zetten
Dit dus, elke donderdag dat ik toevallig weer eens met de bus ga!!
Ariannee
Geplaatst: 16-04-15 21:24
Dat wij midden in een verhuizing zitten en morgen een bezichtiging komt en het hier een troep is