Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Pantykous schreef:Daar gaat het ook niet over denk ik Blackrose, dat is dan toch in wederzijds overleg en begrip?
fransje23 schreef:NatasjavE schreef:Edit,...en we zijn niet de enige dieren met een clitoris. ook de vrouwelijke hyena heeft er een....
Bonobo-vrouwen hebben volgens mij ook een clitoris?
Zijn de meeste met ons verwante mensapen en die brengen vrije seks nogal in de praktijk
ilayda schreef:Callisto04 schreef:
"Omdat de modale mens per definitie niet de top van persoonlijke ontwikkeling vertegenwoordigd is de groep fanatisten inherent groter dan de groep humanisten."
Dus HC, jij vind van jezelf dat je aan de top staat qua persoonlijke ontwikkeling.
Ilayda, vind jij een man die vrouwen ziet als wegwerpproduct, hoertjes om overheen te gaan dan zo geweldig dat je er wil bij blijven?
Hoe is jullie relatie dan nu?
Niet goed
MarlindeRooz schreef:Zijn de meeste met ons verwante mensapen en die brengen vrije seks nogal in de praktijk
[/quote]Saar4 schreef:Mcootje schreef:ik las het verhaal en als mijn zijnde kijk ik er toch anders naar dan de gemiddelde vrouwen hier...
naast dat ik het er wel mee eens ben dat je dit niet kan maken.. Heb ik eerlijk gezegd bijna medelijden met je... Ik begrijp dat het zwaar is als je al een aantal mislukte relaties achter de rug hebt...
Maar dan is mijn vraag toch hoe laag jou eigenwaarde ligt dat je je laat gebruiken door een man om spanning in zijn relatie te brengen... want tenzij hij nu al bereid is om om zijn huwelijks leven op te zeggen voor jou (wat al vreselijk genoeg is...) dien jij nergens anders voor dan spanning te brengen... en dan kan een vent nog zoveel slijmen en lief zijn als wat dan ook... uiteindelijk zijn dit soort figuren niks meer dan pure manipulators...
Want stuk voor stuk heb jij bij elke vent gezegd/gedacht: ''Hij is anders'' maar dit is gewoon puur geen zelfrespect hebben en geen respect van hem ontvangen...
een ware man leeft in mijn ogen naar deze woorden:
[ Afbeelding ]
Ik was niet van plan om te reageren maar moest wel keihard lachen om het plaatje dat je gekozen hebt om je verhaal te ondersteunen. De andere 8 queens van deze mannetjesleeuw liggen ongetwijfeld tevreden toe te kijken op de achtergrond.![]()
Als het een subtiele steun is voor vrije liefde dan zeg ik 'Knap gedaan!' Maar uitgaande van je tekst gok ik dat dat niet het geval is. Ach, de ironie.
maar ik snap je reactie spatter schreef:Het hele probleem zit hem in de kinderen.
Zolang je met zijn tweeen bent kun je een relatie zeer gemakkelijk beeindigen en nieuwe beginnen, leef je uit zou ik zo zeggen.
Maar als je besluit kinderen te nemen , ga je een bond aan met je partner, een verbinding voor het leven door die kinderen.
Daar zul je samen voor moeten zorgen, wat je ook op den duur van elkaar gaat vinden.
Zaak dus dat je dit met volle verstand besluit en beseft dat het zeer belangrijk is dat je langere tijd samen iets van moet maken, beide daar energie in moet steken, op alle vlakken!
En kom je er samen niet meer uit, ga dan netjes uit elkaar en zorg voor een goede regeling voor die kinderen, want dat is je verantwoordelijkheid!
Scheiden is tegenwoordig helemaal geen schande meer, dus als je er geen heil meer in ziet , regel dat dan en ga daarna op zoek naar je eigen behoeftes.
Ik roep al mijn hele leven:
Mensen genoeg op de wereld dus als je geen zin hebt in langdurige verplichtingen, neem dan vooral geen kinderen, ze hebben de neiging nogal oud te worden namelijk!
Neem een vis (kun je door de plee spoelen) , een cavia of konijn en durf je het aan een hond of kat , kun je nog meenemen als je uit elkaar gaat .
Kinke schreef:Ik moet altijd zo lachen om jouw kruistocht tegen huwelijken HC. Wat is het probleem van een huwelijk indien beide partijen daar helemaal happy mee zijn? Dat jij problemen hebt met 'contractuele beloftes' maakt niet dat anderen er net zo over denken.
MarlindeRooz schreef:De hokjesgeest noem ik gewoon normen en waarden.
Waar ik trouwens heel blij mee ben.
Kinke schreef:Het is maar net hoe je het ziet HC. Een ander kan een contract aangaan juist een daad van ultieme liefde vinden.
spatter schreef:Het hele probleem zit hem in de kinderen.
Huertecilla schreef:Maar nee, de ts is te .... voor woorden, manlief een schoft, vrouwlief een slachtoffer en de kinderen de dupe.
Alleen door de hokjesgeest.