Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Banjer schreef:hmm... ik weet er ook nog wel een paar
Vroeger ging ik altijd naar de Baja Beachclub in Rotterdam en vanaf daar nam ik wel eens een barman mee naar huis... zo ook P.... hele knappe gast, maar hij leefde niet helemaal in het hier en nu zeg maar... vlak voor de daad moest hij me iets bekennen: hij kwam van een andere planeet en had groen bloed... als ik hem niet geloofde mocht ik hem wel snijden, dan zou ik het zelf zien... (had medelijden met zijn vriendin, die hij achteraf gezien ook nog eens bleek te hebben)
Of met W. een keer... die "duwde" zo hard dat ik bijna uit bed viel...
Ik heb ook eens een collega gedate... en tijdens de eerste keer bij hem thuis vroeg hij in het midden ineens "zullen we eens kijken of hij past?"
Het paste allemaal prima, want inmiddels zijn we al bijna 10 jaar samen en sinds een paar maandjes wonen we ook samen, hier in het hoge noorden
En dan kijken of de kast in een ander hoekje kan staan
Banjer schreef:hmm... ik weet er ook nog wel een paar
Vroeger ging ik altijd naar de Baja Beachclub in Rotterdam en vanaf daar nam ik wel eens een barman mee naar huis... zo ook P.... hele knappe gast, maar hij leefde niet helemaal in het hier en nu zeg maar... vlak voor de daad moest hij me iets bekennen: hij kwam van een andere planeet en had groen bloed... als ik hem niet geloofde mocht ik hem wel snijden, dan zou ik het zelf zien... (had medelijden met zijn vriendin, die hij achteraf gezien ook nog eens bleek te hebben)
Of met W. een keer... die "duwde" zo hard dat ik bijna uit bed viel...
Ik heb ook eens een collega gedate... en tijdens de eerste keer bij hem thuis vroeg hij in het midden ineens "zullen we eens kijken of hij past?"
Het paste allemaal prima, want inmiddels zijn we al bijna 10 jaar samen en sinds een paar maandjes wonen we ook samen, hier in het hoge noorden
HAAHAAAAA! Geweldig! Nu mis ik echt de vind ik leuk knop.
BeauWertz schreef:oewww i like that sort of story's #sappigeverhaaltjesss hou ons op de hoogte
ik had laatst ook nog een tinder date maar een echte fail was er niet alleen dat de jongen die instapte gelijk mee ging zingen met een liedje op de radio zooooo cutee![]()
erg leuke date gehad ook van uit zijn kant en zouden later nog wat gaan doen
maar na 2dgn appte hij helaas niet meer terug
PocoGaucha schreef:BeauWertz schreef:oewww i like that sort of story's #sappigeverhaaltjesss hou ons op de hoogte
ik had laatst ook nog een tinder date maar een echte fail was er niet alleen dat de jongen die instapte gelijk mee ging zingen met een liedje op de radio zooooo cutee![]()
erg leuke date gehad ook van uit zijn kant en zouden later nog wat gaan doen
maar na 2dgn appte hij helaas niet meer terug
Zo raar is dat he, waarom zeggen ze dan niet gewoon dat ze het toch niet helemaal zien zitten.
Nu weet je ook niet wat er aan de hand is.
Bambi1995 schreef:PocoGaucha schreef:
Zo raar is dat he, waarom zeggen ze dan niet gewoon dat ze het toch niet helemaal zien zitten.
Nu weet je ook niet wat er aan de hand is.
Ik heb idd veel liever dat ze het gewoon zeggen als ze het niet zien zitten met mij. Geen onduidelijk heid, Maar kom op heren, heb de ballen om het gewoon te zeggen!
Net als op Badoo.
. zie ik niet echt zitten zegmaar. Emmaa_ schreef:Ik heb me toch ook een falende date gehad joh... Ga maar niet in details treden maar kwam erop neer dat ik anderhalf uur naar huis heb moeten lopen omdat hij liep te pushen dat ik de laatste bus niet hoefde te halen