Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 21:13

Tja, ik geloof dat ik dat ook zou melden op FB. Iets in de trant van "Gister best gezellig gehad met je, maar beetje jammer om hier te lezen dat je wel een vriendin hebt 'naam taggen' terwijl je dit zelf ontkende. Gelukkig verder niks gebeurd, maar ik voel mij er niet prettig bij."

Dan staat het op zijn en op haar pagina, is het duidelijk dat er niks gebeurd is, maar ook dat ze ws moeten praten. (en hebben ze open relatie en allang besproken, dan is er ook niks aan de hand, want je stookt niet)

Dustinlover

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 21:21

Pimaude dat is dan niet dezelfde hahah

Nou ik heb het volgende gedaan.. Een oud klasgenoot van mij bleek de beste vriendin te zijn van zijn vriendin (Snappen jullie ehm). Dus heb het hele verhaal verteld en gezegd dat ze mijn collega kan raadplegen mocht ze het niet geloven. Nou gesprek gehad en ze blijft toch bij hem, hij gaf het wel toe.. Wereld is soms toch klein...

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 21:24

Ah, mooi. Dan is het idd hun keus. Wereld is zeker klein: zie op fb steeds vaker vrienden van elkaar zijn, die ik dus beide ook ken. Grappig, want dan weet je dus niet van elkaar dat je de ander kent, haha

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 21:27

billionache schreef:
Ik heb het zelf 'ns meegemaakt in mijn omgeving. Jongen had overigens niets gedaan maar z'n vriendin kreeg plots een berichtje van een meid die beweerde dat hij met haar geflirt en gezoend had. Bleek een jaloers meisje te zijn die was afgewezen ;-)

Dit gebeurt ook regelmatig idd :j

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 21:44

hmm... ik weet er ook nog wel een paar :')

Vroeger ging ik altijd naar de Baja Beachclub in Rotterdam en vanaf daar nam ik wel eens een barman mee naar huis... zo ook P.... hele knappe gast, maar hij leefde niet helemaal in het hier en nu zeg maar... vlak voor de daad moest hij me iets bekennen: hij kwam van een andere planeet en had groen bloed... als ik hem niet geloofde mocht ik hem wel snijden, dan zou ik het zelf zien... (had medelijden met zijn vriendin, die hij achteraf gezien ook nog eens bleek te hebben)

Of met W. een keer... die "duwde" zo hard dat ik bijna uit bed viel...

Ik heb ook eens een collega gedate... en tijdens de eerste keer bij hem thuis vroeg hij in het midden ineens "zullen we eens kijken of hij past?" :))

Het paste allemaal prima, want inmiddels zijn we al bijna 10 jaar samen en sinds een paar maandjes wonen we ook samen, hier in het hoge noorden :D

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 21:46

Banjer schreef:

Vroeger ging ik altijd naar de Baja Beachclub in Rotterdam en vanaf daar nam ik wel eens een barman mee naar huis... zo ook P.... hele knappe gast, maar hij leefde niet helemaal in het hier en nu zeg maar... vlak voor de daad moest hij me iets bekennen: hij kwam van een andere planeet en had groen bloed... als ik hem niet geloofde mocht ik hem wel snijden, dan zou ik het zelf zien... (had medelijden met zijn vriendin, die hij achteraf gezien ook nog eens bleek te hebben)

Ik heb ook eens een collega gedate... en tijdens de eerste keer bij hem thuis vroeg hij in het midden ineens "zullen we eens kijken of hij past?" :))

Het paste allemaal prima, want inmiddels zijn we al bijna 10 jaar samen en sinds een paar maandjes wonen we ook samen, hier in het hoge noorden :D

die ga ik een keer toepassen ~~}> En dan kijken of de kast in een ander hoekje kan staan :')

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 22:28

Banjer schreef:

_/-\o_ HAAHAAAAA! Geweldig! Nu mis ik echt de vind ik leuk knop.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 22:35

Geweldig Banjer :P

BeauWertz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 17:05

AmyII schreef:
_/-\o_ HAAHAAAAA! Geweldig! Nu mis ik echt de vind ik leuk knop.

En hoe dat ik die mis!!

die verhalen van de bokker die nu al 12 en 15 jaar samen zijn met 3 kindjes geweldig made my day

en die van banjer ook geniaal hahaha

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 00:10

Jullie krijgen binnenkort waarschijnlijk een fail van mij te lezen xd
Ik heb een dezer dagen een eerste date naar aanleiding van online daten dus ben benieuwd xd
Het klikt goed maar hoop dat t in t echt ook zo gaat haha

BeauWertz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 00:14

oewww i like that sort of story's #sappigeverhaaltjesss hou ons op de hoogte

ik had laatst ook nog een tinder date maar een echte fail was er niet alleen dat de jongen die instapte gelijk mee ging zingen met een liedje op de radio zooooo cutee <3
erg leuke date gehad ook van uit zijn kant en zouden later nog wat gaan doen
maar na 2dgn appte hij helaas niet meer terug -O-

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 00:56

laatst hoorde ik zo'n foute ''openings'zin ja jij houd toch van paarden? vanavond mag je wel op mij rijden :') :x :x

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 01:01

Dan kun je als tegenreactie proberen "mag ik dan ook mn zweep gebruiken?" Maar misschien had ie dat wel lekker gevonden _O-

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 12:34

Dott schreef:
Dan kun je als tegenreactie proberen "mag ik dan ook mn zweep gebruiken?" Maar misschien had ie dat wel lekker gevonden _O-

Haha :') Goeie!

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 13:29

BeauWertz schreef:

ik had laatst ook nog een tinder date maar een echte fail was er niet alleen dat de jongen die instapte gelijk mee ging zingen met een liedje op de radio zooooo cutee <3

Zo raar is dat he, waarom zeggen ze dan niet gewoon dat ze het toch niet helemaal zien zitten.
Nu weet je ook niet wat er aan de hand is.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 13:48

PocoGaucha schreef:
BeauWertz schreef:

Zo raar is dat he, waarom zeggen ze dan niet gewoon dat ze het toch niet helemaal zien zitten.

Ik heb idd veel liever dat ze het gewoon zeggen als ze het niet zien zitten met mij. Geen onduidelijk heid, Maar kom op heren, heb de ballen om het gewoon te zeggen!

BeauWertz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 14:14

Bambi1995 schreef:
PocoGaucha schreef:

Ik heb idd veel liever dat ze het gewoon zeggen als ze het niet zien zitten met mij. Geen onduidelijk heid, Maar kom op heren, heb de ballen om het gewoon te zeggen!

naja hij vroeg juist de dag erna wanneer hij me weer zag en nodigde me uit voor z'n optreden van zn band..... dus dat maakte het helemaal raar

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 12:33

Heerlijk om al die date fails te lezen. :')

Wat betreft dat op Tinder alleen maar mannen zitten voor seks. Denk dat je ze gewoon goed moet filteren. Er zitten ook echt wel goede tussen. :) Net als op Badoo.

Hier aanstaande donderdag een Tinder date!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 12:53

Een paar geleden ging ik met een jongen schaatsen. Kende hem via het HBO en klikte wel goed. Maar tijdens die eerste date was echt verschrikkelijk. Hij ging steeds heel patserig schaatsen, later wilde hij mij zoenen maar stonk heel erg uit zijn mond. Hij vond het wel leuk zei die en ik zei het ook, maar daarna geen contact meer gehad.

Nu datende, en geen bloepers.
Alleen de eerste date naar de film, en een vriendin van mij verteld dat ik naar de film ging, maar niet met een date. Krijg ik een half uur later, ik ga ook.. Zelfde film zelfde tijd.
Zat ze ook nog eens de rij achter me.. Zucht.
Vh weekend samen gemountainbiked. Hij doet dat erg veel, ik pas 2x in mijn leven. Dus ook nog even blubber gehapt, was wel komisch eigenlijk.
Ohja en mn puppy had hem even ondergekotst.. Had wagenziekte.

BeauWertz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 16:58

PINK schreef:
Heerlijk om al die date fails te lezen. :')

Wat betreft dat op Tinder alleen maar mannen zitten voor seks. Denk dat je ze gewoon goed moet filteren. Er zitten ook echt wel goede tussen. :) Net als op Badoo.

Hier aanstaande donderdag een Tinder date!

oww vertel je ons hoe het ging :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 16:59

Ik heb me toch ook een falende date gehad joh... Ga maar niet in details treden maar kwam erop neer dat ik anderhalf uur naar huis heb moeten lopen omdat hij liep te pushen dat ik de laatste bus niet hoefde te halen :+

BeauWertz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:05

Emmaa_ schreef:
Ik heb me toch ook een falende date gehad joh... Ga maar niet in details treden maar kwam erop neer dat ik anderhalf uur naar huis heb moeten lopen omdat hij liep te pushen dat ik de laatste bus niet hoefde te halen :+

pliesss geef ons details dat maakt het zoo sappiggg :9

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:12

Ik heb vanavond een tinderdate.

Ik hoop toch niet dat hij mij laat lopen. Dat is namelijk 20 Km :'). zie ik niet echt zitten zegmaar.

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:36

Had een soort van date. Gingen eigk alleen een filmpje bij hem thuis kijken maar hij wilde nog ff langs de zuipkeet. Nouja prima, dus ik maar mee. Komen we binnen stelt me aan 3 mensen voor en Peert er dan uit. Kende dus helemaal niemand. Heb me er wel vrij netjes uit gered door gewoon mee te ouwehoeren. Maar was er niet bepaald blij mee. Na een uurtje komt hij weet tevoorschijn en vraagt of ik t leuk vond... Vraag me nog steeds af of hij een blad voor zijn kop had. Nog wel een leuke avond gehad daarna maar dat vond ik wel echt zo n afknapper

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:38

Emmaa_ schreef:

Oke, dit is wel heel schokkend. Wat een eikel! zo ga je niet met vrouwen om.