In het begin viel ik wel veel, maarja!
Vind het echt top van mijn vriendin!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
! Het wordt wel steeds lastiger om persoonlijk op iedereen te reageren, maar ik blijf het proberen. Ik vind het namelijk zelf ook leuk als mensen reageren op een update als ze het lezen, dus jullie waarschijnlijk omgekeerd ook
!! Iedereen is in elk geval goed bezig zo te lezen! Studie en werk zijn ook heel belangrijk, dus niets aan te doen als je daar even een drukke periode hebt. Gelukkig hebben we 1001 dagen, en niet slechts een week of maand
.
. Voor mijn DZP-album ga ik echter gewoon de digitale flutcamera gebruiken. Dat hoeft niet zo nodig analoog van mij, daar gaat het mij puur om het vastleggen van de vooruitgang gedurende de 1001 dagen.
!
.
. Veel sterkte de komende tijd. Inderdaad de avonden voel je het meeste. Gelukkig heb je nu het DZP om je een beetje af te leiden. Sterkte
...
), ook ga beginnen, weet nog niet wanneer, maar heb al wel mooi 86 doelen ^_^ 

dus.. 26 oktoberis het zo ver!!
. Zodra het helemaal af is, maak ik wel een extra foto voor op Bokt
.
.
. Een foto ben ik helaas vergeten te maken.
). Hij heeft nooit gemerkt dat ik weg ben geweest, vertelde hij later. Danarolles super croissants gekocht en suikerwafels. De croissants gevuld met kaas en chocolade voordat ze de oven in gingen, zodat het lekker zou smelten. De suikerwafels hadden al een chocolade-topping. Daar heb ik poedersuiker en slagroom bij gedaan. Ontbijtbord mooi opgemaakt en op bed geserveerd met limonade.
. Hij wilde eerst weigeren, besloot op het laatst tóch te springen en nam toen een reuze sprong. Tot dat moment ging het goed... Helaas klapte bij de landing mijn pols dubbel op zijn hals. Om niet te vallen, ging automatisch mijn tegenovergestelde been wat omhoog en naar achteren...en daar schijn ik hem mee geraakt te hebben. Ik bleef nog best lang zitten, maar moest uiteindelijk toch opgeven toen zijn paniekbui niet leek te stoppen. Het heeft me daarna nog vier pogingen gekost om er zonder totale paniek overheen te komen... De afgelopen springles ging stukken beter
! Geen dubbels neergezet, wel een lijntje. En dat ging zoveel beter dat ik zelfs complimenten kreeg van de instructrice (die mij niet eens mag en vind dat ik niet op hem zou behoren te springen
). Veel gelet op het ontspannen en lang houden van mijn benen, en het vertrouwen dat het ondanks zijn tempo wel goed komt. En dat was ook zo
! Een héérlijke les!! Volgende les oefenen met oxers, de les erna weer een dubbel. Ik zal toch eens de techniek moeten leren, zodat ik er wél heelhuids doorheen kom
.
!
. Op dit tempo ben ik in ongeveer 40 weken klaar (dus nu nog 38 weken te gaan). Maar ik zal het vast straks drukker krijger, waardoor dit er vaker bij inschiet...nu speel ik elke avond even een paar rondes. Bovendien is het nu nog mijn voornemen om dit ook na voltooiing van het doel te blijven doen zolang ik er tijd voor heb.
. 

), maar die vond ik ook best wel tegenvallen. Hij was wel ok, maar achteraf spijtig dat ik daar een bioscoopkaartje voor heb gekocht. Superlief dat je voor je vriend een ontbijtje op bed hebt gemaakt. En wat fijn dat je springles uiteindelijk toch nog goed ging!
.
) maar had toch ook wel beter verwacht.

Maar het bevestigt daardoor wel weer de reden waarom ik deze uitdaging aan wil gaan, want spieren heb ik op die plek amper zitten.
Ik heb niet zo'n sterke rug/buik/core/whatever, dus dat is eigenlijk vooral de reden waarom ik dit wil gaan doen. Niet per se voor het krijgen van een strakke buik (al is dat natuurlijk mooi meegenomen).