Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lovealmar schreef:Stomme Mexico
kom op nou Mexico was het nou zo moeilijk om van Nederland te winnen? hier zijn zat meiden die teleurgesteld in Mexico zijn. de wedstrijd begon goed 1-0 de vooruitzichten waren dat we jullie eeuwig dankbaar zouden zijn... maar toen kwam de 1-1 en toen raakte jullie de kluts kwijt. de eindstand is 1-2 en jullie hebben verloren. wij zijn diep teleurgesteld in jullie want we dachten dat jullie ons zouden af helpen van de wk gekte, maar helaas...... Nederland is door en zitten wij nog langer in de wk gekte.
Mexico wij zijn diep teleurgesteld in jullie
niet vriendelijjke groeten
de voetbalhatende meiden
hoi schreef:Lovealmar schreef:Stomme Mexico
kom op nou Mexico was het nou zo moeilijk om van Nederland te winnen? hier zijn zat meiden die teleurgesteld in Mexico zijn. de wedstrijd begon goed 1-0 de vooruitzichten waren dat we jullie eeuwig dankbaar zouden zijn... maar toen kwam de 1-1 en toen raakte jullie de kluts kwijt. de eindstand is 1-2 en jullie hebben verloren. wij zijn diep teleurgesteld in jullie want we dachten dat jullie ons zouden af helpen van de wk gekte, maar helaas...... Nederland is door en zitten wij nog langer in de wk gekte.
Mexico wij zijn diep teleurgesteld in jullie
niet vriendelijjke groeten
de voetbalhatende meiden
Eigenlijk moet je dit in het Spaans schrijven.
)
(is trouwens las niñas, maar heel veel verder gaat mijn spaans nog niet)
Pluizebolpum schreef:Heet iemand nog een paar porties ritalin over? D'r zitten hier een stel kids die echt totaal over de rooie aan het gaan zijn. Ik weet niet of ze een volgende overwinning zullen overleven...
(uh...kan me dat wat schelen, eigenlijk?)
Poeslief heeft zich onder het bed verscholen, die denkt dat de wereld vergaat.![]()
lol, google translate doet niet aan vriendelijk en voetbalhaten?(is trouwens las niñas, maar heel veel verder gaat mijn spaans nog niet)
Marjoow, wat een prachtige plaatjes van ponies een paar pagina's terug!
hoi schreef:Geweldige Translate Lovealmar!lol
Nouja wat je Translate kan noemen xD