JeaDH schreef:Wie wil 10 euro korting van de HorseFitshop
Is dat BESTELBIJHFS20? Want die is gewoon universeel
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saaams schreef:Kidde schreef:Heeft iemand misschien een idee wanneer Epplejeck weer 25% korting heeft? Met de vorige actie heb ik wat gekocht wat in een andere maat moet en ruilen kan helaas niet
Herkenbaar probleem.
Ik vind zo stom dat ze online bestellingen niet gewoon ruilen..
Saaams schreef:Kirrietje, meen je dat? Staat namelijk in de retourbrief dat online bestellingen in de winkel niet geruild kunnen worden voor een andere maat of product.
Ik wil dezelfde schoenen alleen een maat groter. Ik heb altijd deze jodhpurs gehad en ineens kom ik niet meer in dezelfde maat schoen
Kirrietje schreef:Saaams schreef:Kirrietje, meen je dat? Staat namelijk in de retourbrief dat online bestellingen in de winkel niet geruild kunnen worden voor een andere maat of product.
Ik wil dezelfde schoenen alleen een maat groter. Ik heb altijd deze jodhpurs gehad en ineens kom ik niet meer in dezelfde maat schoen
[ Afbeelding ]
Staat dat je dan weer moet afrekenen en je je geld teruggestort krijgt, maar ik kon het laatst gewoon omruilen. Was alleen niet meer op voorraad dus heb toen het geld alleen terug gestort gekregen
Kidde schreef:Kirrietje schreef:Kirrietje, meen je dat? Staat namelijk in de retourbrief dat online bestellingen in de winkel niet geruild kunnen worden voor een andere maat of product.
[ Afbeelding ]
Staat dat je dan weer moet afrekenen en je je geld teruggestort krijgt, maar ik kon het laatst gewoon omruilen. Was alleen niet meer op voorraad dus heb toen het geld alleen terug gestort gekregen