Haha graag gedaan hoor was toch al lekker bezig in photoshop dus dat plaatje had in in 3 tellen klaar Misschien pastelkleurige studds erop maken om het minder braaf te maken hahaha
Leuke leren jasje zag ik op de vorige pagina! En ik weet dat Urbanoutfitters OBEY verkoopt. Vind dat merk alleen wel rete duur zeg.
De schoenen hierboven zijn leuk best wel lekker basic maar met een twist ofzo, vind ik dat detail van de rist het wel weer even wat aparter maken.
Die vans zijn zo leuk Dat zijn echt schoenen waar je gewoon steeds blij van word als je naar je voeten kijkt haha!
Weet iemand plekken waar ze bruine leren jasjes hebben? (Nep of echt) Ik heb er een van de zara gezien, maar toen had mijn zus hem al gekocht en weet niet of die het zo geweldig vind als ik hetzelfde jasje koop.
Ik zou ook zeggen; neem echt leer. En een beetje een tijdloos model(zonder studds etc), dan doe je met een echt leren jasje echt jaaaaren . Goosecraft heeft wat mij betreft de mooiste jasjes, maar dan moet je wel sparen