Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FNews schreef:Ik dus ook niet meer.![]()
Net ook maar weer Uggs er op gezet, ook amper gedragen. Daar krijg je dan biedingen van 15 euro op.
Ceetje_bokt schreef:FNews schreef:Ik dus ook niet meer.![]()
Net ook maar weer Uggs er op gezet, ook amper gedragen. Daar krijg je dan biedingen van 15 euro op.
Waarom schrijf je dan niet in je advertentie aan wat voor prijs je zelf denkt? Tuurlijk zal je dan ook nog wel eens een laag bod krijgen, maar nu ben je zelf heel onduidelijk. Ik lees sowieso veel commentaar op bieders die proberen te onderhandelen over een prijs. Ik vind dat niet raar hoor. Als ik zelf al een VRAAGprijs op MP zet dan zet ik iets hoger in dan dat ik zelf in gedachte heb. Een bod van zo'n 25% lager dan vraagprijs is in mijn ogen geen belediging, maar een openingsbod. Het is marktplaats, geen Bijenkorf.
Morganlefay schreef:T kan ook anders hoor dames.
Heb een viertal Jasba keramieke vazen opgedoken.
Geld gester overgemaakt, vanmiddag de spulletjes binnen.
Varekaj schreef:Ik kom net het tegenovergestelde tegen, ik vind zelden een broek met lengtemaat 30 en zowat standaard 32 en 34. Gisteren nog gemerkt in de Esprit hier in Groningen waar ik nu 2 weken verblijf (heerlijke stad trouwens). Waar ik woon in België heb je ook Esprit, een hele grote winkel zelfs, maar lengtemaat 30 heb ik er nog nooit gezien en ook maatje 32 en 34 hebben ze vaak maar 1 exemplaar van. Jammer dus.