Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 12:09

Ik heb gister de Cesar Millan boeken verstuurd, alleen de hond had de tape gesloopt, kon het nog wel dicht plakken maar je ziet wel dat het gesloopt is.. Misschien dat mevrouw wel gaat denken dat ik de boeken beter zelf had kunnen houden nu :=

woofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 12:10

Ik vind het puur hebzucht! je ontneemt anderen de kans om voor een normale prijs een kaartje te bemachtigen om er zelf flink beter van te worden

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 12:12

dees_daan schreef:
Ik heb gister de Cesar Millan boeken verstuurd, alleen de hond had de tape gesloopt, kon het nog wel dicht plakken maar je ziet wel dat het gesloopt is.. Misschien dat mevrouw wel gaat denken dat ik de boeken beter zelf had kunnen houden nu :=

_O- _O-

m0niekkkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 12:26

Ik heb na een paar weken moeizaam mailcontact toch nog het geld gekregen voor het shirt :D

Verder straks nog 2 pakjes weg brengen, een spel en een jasje, gisteren een bod op gekregen, ik keek toevallig net op mijn mail, meteen akkoord gegaan met het bod, gegevens uitgewisseld en geld stond er vanmorgen ook al op :)

Het eet geen brood en ligt niet in de weg maar vind het wel zo fijn als iemand interesse heeft om het dan snel afgehandeld te hebben :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 13:19

Verdomd, doet me eraan denken dat ik nog geld moet overmaken voor een boek dat ik op kapaza had gevonden :Y) Straks gelijk even doen haha.

Giolli
Zeg maar Ber!

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 14:20

Nou, ik heb weer wat dingen online gezet. Deze keer ook op de bokt markt. Ben benieuwd! :D
Echt van alles, Kieffer hoofdstel etc.

Probleem bij mij is dus dat ik nooit weet wat ik moet vragen.
Ik ben dus zo'n raar marktplaats mens dat zegt:"
Iemand- wat is je vraagprijs?
Ik - Bied maar

:+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 14:26

Ik mail naar die man "overschrijving is gebeurd, dit zijn de verzendgegevens", log in op homebank, merk ik dat mijn papiertje met registratiegegevens nog thuis ligt. Jawel, 400km verderop :+ Helaas is vriendlief zo te merken ofwel nog niet wakker na een feestje van gisteravond, ofwel merkt hij skype niet op, want dan kon hij dat papiertje even zoeken voor me.

Voel me best banketstaaf nu :+

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 14:40

Hmm heb via facebook laarzen gekocht en geld overgemaakt.. Ze zouden gisteren op de post gegaan zijn. En als ik vraag om de t&t dan reageert ze niet... Vind ik wel een klein beetje eng := maar ze kunnen nog komen :-)

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 15:03

Pfffff, ik raak maar niet van mijn broeken vanaf.
Ik heb er nog een paar liggen van o.a. D&G, Hollister, Ralph Lauren en Banana Republic.
Die van D&G is een gewone donkerblauwe jeans, 1 keer gedragen. Staat er voor de zoveelste keer voor een tientje op en toch krijg ik hem niet verkocht. Gek word ik er van {:)-:(

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 15:05

Welke maten Fnews?

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 15:07

die van d&G is W26, geen lengtemaat maar ik heb zelf L34 en voor mij is ie lang genoeg.
Van Hollister is ook W26, 7/8 broek. De rest is ook W26

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 15:11

Oh daar pas ik nie in ehehe

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 15:16

Ik dus ook niet meer. :o
Net ook maar weer Uggs er op gezet, ook amper gedragen. Daar krijg je dan biedingen van 15 euro op. :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 15:27

Ik heb W26/L30, anders had ik zeker interesse gehad. Want die lengtemaat is zeker niet zo evident om te vinden als de meeste mensen denken.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 15:36

Varekaj, toen ik nog op een mager gewicht zat kon ik ook met moeite broeken vinden. Zeker met een lange lengtemaat. De meeste winkels stopte bij lengemaat 32 helaas. Gaat nu gelukkig beter alleen kom ik er niet vanaf.

Uit pure wanhoop heb ik maar een mp link in mn onderschrift gezet.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 15:49

FNews schreef:
Net ook maar weer Uggs er op gezet, ook amper gedragen. Daar krijg je dan biedingen van 15 euro op. :x

Waarom schrijf je dan niet in je advertentie aan wat voor prijs je zelf denkt? Tuurlijk zal je dan ook nog wel eens een laag bod krijgen, maar nu ben je zelf heel onduidelijk. Ik lees sowieso veel commentaar op bieders die proberen te onderhandelen over een prijs. Ik vind dat niet raar hoor. Als ik zelf al een VRAAGprijs op MP zet dan zet ik iets hoger in dan dat ik zelf in gedachte heb. Een bod van zo'n 25% lager dan vraagprijs is in mijn ogen geen belediging, maar een openingsbod. Het is marktplaats, geen Bijenkorf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 15:50

Ik kom net het tegenovergestelde tegen, ik vind zelden een broek met lengtemaat 30 en zowat standaard 32 en 34. Gisteren nog gemerkt in de Esprit hier in Groningen waar ik nu 2 weken verblijf (heerlijke stad trouwens). Waar ik woon in België heb je ook Esprit, een hele grote winkel zelfs, maar lengtemaat 30 heb ik er nog nooit gezien en ook maatje 32 en 34 hebben ze vaak maar 1 exemplaar van. Jammer dus.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 15:52

Ceetje_bokt schreef:
FNews schreef:

Waarom schrijf je dan niet in je advertentie aan wat voor prijs je zelf denkt? Tuurlijk zal je dan ook nog wel eens een laag bod krijgen, maar nu ben je zelf heel onduidelijk. Ik lees sowieso veel commentaar op bieders die proberen te onderhandelen over een prijs. Ik vind dat niet raar hoor. Als ik zelf al een VRAAGprijs op MP zet dan zet ik iets hoger in dan dat ik zelf in gedachte heb. Een bod van zo'n 25% lager dan vraagprijs is in mijn ogen geen belediging, maar een openingsbod. Het is marktplaats, geen Bijenkorf.

Voor die broeken had ik er eerst 25 euro bijgezet. Toen verlaagd naar 20. uiteindelijk verlaagd naar 15. En als laatste 10 euro. Voor die Uggs vroeg ik eerst 50 euro. Dat stond er ook bij. Uiteindelijk heb ik bijna alles op bieden gezet. Bij het eerste het beste bod gaat mag het verkocht worden.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 15:55

Zo! Binnen 15 minuten mijn kieffer hoofdstel verkocht! :wow:

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 15:58

Ik heb wel eens heel lang een Tommy Hilfiger spijkerbroek te koop gehad (en volgens mij ook later weggeven) andere merkkleding doet het erg goed, maar deze items blijkbaar niet. Wel vreemd. En je Uggs zijn een model dat helaas niet meer echt 'in', dan wordt verkoop voor een goede prijs lastig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 16:03

T kan ook anders hoor dames.
Heb een viertal Jasba keramieke vazen opgedoken.
Geld gester overgemaakt, vanmiddag de spulletjes binnen.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 16:08

Klopt het dat je geen mails meer krijgt van marktplaats van geplaatste advertenties?

Ik heb er maar weer eens een heleboel opgezet, dus ben benieuwd of ik uberhaupt reacties krijg of nog rare...

Er was hier toen toch trouwens iemand die oude sokken had verkocht? Ik heb die mail ook eens gehad, of ik nog wel oude sokken had? :P Heb toevallig net een berg paardrijsokken die aan vervanging toe is, kreeg je daar dus nog wat voor? anders moet ik maar eens terug mailen ;)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 16:09

Toevallig. Ik ook geen mail van marktplaats!

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 16:19

Morganlefay schreef:
T kan ook anders hoor dames.
Heb een viertal Jasba keramieke vazen opgedoken.
Geld gester overgemaakt, vanmiddag de spulletjes binnen.

Jazeker die ervaring heb ik ook, zaterdag 2 stoelen op MP geplaatst en ze zijn maandag opgehaald (een paar heen en weer onderhandeld over de prijs) en ik heb zelf vorige week een mooie zilveren plastronspeld ontvangen: op zondag geboden en betaald op dinsdag in huis. En zo heb ik er veel meer positieve ervaringen +:)+
Maar soms het je artikelen die niet lekker gaan en dan opeens een soort flow....

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 16:33

Varekaj schreef:
Ik kom net het tegenovergestelde tegen, ik vind zelden een broek met lengtemaat 30 en zowat standaard 32 en 34. Gisteren nog gemerkt in de Esprit hier in Groningen waar ik nu 2 weken verblijf (heerlijke stad trouwens). Waar ik woon in België heb je ook Esprit, een hele grote winkel zelfs, maar lengtemaat 30 heb ik er nog nooit gezien en ook maatje 32 en 34 hebben ze vaak maar 1 exemplaar van. Jammer dus.

Heb je al eens bij een jeansshop gekeken?
In Harderwijk & Zwolle heb je bijv Broeken Binkie, die verkoopt broeken van minimaatjes tot megamaten en allerlei lengtematen.
Ik slaagde ook nooit voor jeans ivm de lengtematen (altijd veel te lang) en daar slaag ik eigenlijk altijd wel.
Er zullen ongetwijfeld nog veel meer van dat soort zaakjes zijn, JeansCentre ben ik alleen niet zo over te spreken omdat die wat meer standaard maten hebben.