Lange afstandsrelatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

FNews

Re: Lange afstandsrelatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 20:33

_Mel, dankjewel.
Veel plezier alvast!

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 20:47

Ik heb hem net gebeld maar ging weer over op voicemail. ik weet het nu ff niet meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 20:56

Stop met bellen etc. Vind het maar kinderachtig van hem... Gelijk blokkeren etc. Laat hem nu maar achter jou aan komen.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 20:57

Zelf blokkeren doe ik niet. Ik heb net aan zn moeder gevraagd of ze kon vragen of hij me wat kan laten weten. Das het laatste watk momenteel ga doen.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:00

Ik ben het wel met Peca eens. Ik zou hem even met rust laten. Laat hem zich eerst maar eens realiseren dat hij gewoon heel kinderachtig bezig is. Zo ga je als volwassenen niet met elkaar om.

ikkuh15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:02

Meid stop even met contact zoekene. Hij negeert je. Hoevaker je belt en geen reactie krijgt hoe gefrustreerder je wordt. Laat hem contact opnemen met jou. Het is heel lastig om dit te doen maar het is alles behalve netjes waar hij mee bezig is.

Opzettelijk contact verbreken is het laatste wat je wilt op een lange afstandsrelatie. Heel veel sterkte gewenst.

Hier weinig nieuws . Heb een mooie valentijnskaart gekregen. <3

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:03

Nou zelfs als ik niet bel word ik gefrustreerd.

ikkuh15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:10

Ja dat snap ik. Jij wil het uitpraten en hij negeert je. Probeer het even los te laten ook al is het even onzeker. Ga een lekker warme douche nemen of een blokje om met de hond.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:15

hebben jullie trouwens een fijne valentijn gehad?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:21

Bedoel niet dat jij hem moet blokkeren, vind het onwijs kinderachtig dat hij het doet.
Snap dat je gefrustreerd raakt, logisch. Maar laat hem met rust. Hij komt vanzelf wel.

Hier niks boeiends gedaan met Valentijn.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:24

Ik heb wel een fijne Valentijn gehad. Maar dat was voornamelijk omdat vriendlief hierheen kwam. Verder niks bijzonders gedaan, maar het was al geweldig om weer even samen te zijn! :j <3

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:27

Peca, ooh zo. Ik laat hem nu idd maar komen.
xSwanHeart, mooi zo! Nog wat gekregen? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:29

Is inderdaad wel het slechtste wat je kunt doen in een LDR... Sterkte! :(:)
Fijn dat het zo te lezen met iedereen verder goed gaat! Ik hoef nog maar een week te wachten, hij komt volgende week maandagavond, na 5 weken. Daarna zitten er weer 6 weken tussen maar dat moet ook wel lukken :) Dan kan ik gelukkig wel 2 weken blijven.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:30

Een pakket met Nederlandse dingetjes. Brood enzo! Dat is hier echt niet te eten, haha :') (Maar ik moet bekennen dat ik daar zelf om gevraagd heb.)

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:34

Eulogy, 5 weken is wel een hele tijd. wel fijn dat je hem volgende week ziet. Gaan jullie nog wat doen ofzo?
xSwanHeart, is er in Duitsland wel wat te eten dan? op de koers is het alleen maar friet met worst ;)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:37

Haha, nou, het zal je misschien verbazen, maar Duitsland is geen 3e wereld land :P Dus ja, er is hier wel wat te eten :') Er zijn hier gewoon supermarkten en restaurants. Maar, het is allemaal wel wat anders dan Nederland. Ik mis de zakjes voorgesneden groente, ik mis de snijbonen, en bovenal, ik mis het Nederlandse brood! Het Duitse brood is nogal zurig, en ook een stuk minder luchtig dan het Nederlandse. En magere yoghurt is hier een 'dieetproduct', in plaats van iets doodgewoons.
De verschillen lijken misschien niet heel groot, maar het zijn de kleine dingen die 't 'm doen. Ik moest (en moet) er behoorlijk aan wennen, haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:38

Hm nou ja, na eind april gaat het tot begin juli duren, meer dan 2 maanden dus :+ Nog niet teveel aan denken. Vond deze 5 weken nog heel erg meevallen! Ik woon in Amsterdam dus we gaan denk ik heerlijk de stereotype toerist uithangen haha, heb ik ook een excuus om dat een keer te doen. Verder een paar musea, Artis en Vondelpark en woensdagavond gaan we uit eten met m'n ouders... Zijn idee, ik heb er nog steeds geen zin in :')
Haha SwanHeart, ik vind Duits brood ook nooit lekker. Zou dat echt heel erg missen :')

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:41

xSwanHeart ik bedoelde of het ook echt lekker is :)
Eulogy, 2 maanden? :oo
Wel genoeg te doen dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:47

Wij hebben elkaar een keer 6 maanden niet gezien. :=

Ik hou niet zo van brood, maar mis Nederlands brood elke keer. Brood van de bakker :9

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:51

Anthea, Hoe hou je dat vol dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:52

Veel skypen. Lekker cliché, maar als je van elkaar houd en je vertrouwd elkaar dan komt het wel goed.

Niet dat ik ooit nog 6 maanden uit elkaar wil, dat is echt te veel.
Voordeel is wel dat we nu 3 maanden uit elkaar zijn, en deze 3 maanden vliegen voor mijn gevoel echt zo voorbij. :P

ikkuh15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 22:20

Ons record staat op 8 maanden. Ik riep toen we 6 maanden elkaar niet gezien hadden dat dat echt mijn max was. Toen kwamen er 8 maanden aan. Veel skypen werkt op zich wel maar nog belangrijker is om ook een eigen leven te leiden. Leuke dingen doen. Nu zitten er denk ik 4 maanden tussen. Hij is nu ruim 1.5 maand weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 22:42

2 maanden is omdat hij tentamens heeft van half mei tot half juni, daarna gaat hij op vakantie en ik heb heel juni een practicum. Ach, begin juli gaan we naar Griekenland en de rest van de zomer zal ik daar ook wel kunnen zijn (en hij hier) dus ik klaag niet eigenlijk :)
Het is natuurlijk nooit leuk, maar als je het echt wil lijkt inderdaad ook 8 maanden me wel te doen.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 22:59

zoiets zou ik in ieder geval nooit kunnen volhouden. 4 weken lukt me nog maar net :o

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 08:39

nou ik stuurde vanmorgen gewoon op een normale manier goeiemorgen en datk van hem hou. hij had nachtdienst dus hij is hij is nog wakker. hij leest het en zet vervolgens zn mobiel weer uit.
Kweet niet hoe lang ik dit nog volhou.