Storm op komst

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 16:03

Ik vind 't igg belachelijk dat Windesheim (Zwolle) niet communiceerd met studenten.

Terwijl er nog geen uur geleden een belangrijke mededeling op de site is geplaatst! dat er woensdag 6 november vanwege een inroosterfoutje, een tentamen wordt verplaatst!

En over de tentamens ivm. de storm wordt níets, maar dan ook hélemaal niets gemeld! vind dat echt heel erg slecht.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 16:04

Ik hoorde zojuist dat bij ons op stal een boom is omgewaaid. Een van de paarden had het niet door en werd door de boom geraakt. Gevolg: overal wondjes en neusbot gebroken :oo ze durven alleen de weg niet op met trailer, dus dierenarts kwam met spoed op stal

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 16:04

rooswita schreef:
wonderworst_ schreef:
Vreemd inderdaad dat scholen de tentamens door laten gaan. De redenatie zal zijn dat andere mensen wel in staat zijn om te komen, dus dat iedereen zijn best maar moet doen. Dit zelfde heb ik ook al een keer gehad. Ruzie gemaakt met een docent omdat ze persee iets in haar postvakje ingeleverd wilde hebben ondanks dat heel het verkeer en OV plat lag door 20 cm sneeuw.. sommige scholen en docenten lijken af en toe echt niet na te denken!! :n

ik had om 2 uur tentamen, is er om kwart voor 2 aangekondigd dat hij niet door ging. En iedereen was er al...

Lekker optijd..

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 16:05

Sammylover schreef:
NoiRaM schreef:
Gelukkig vanmorgen onderweg naar mn werk weinig last gehad van de storm , nu zit ik lekker op mijn werk tot 5 uur maar in hoogeveen lijkt het niet zo erg af en toe wel een ruk wind..
wel is het dak van het pand wat tegen over mijn werk zit stuk dat zagen we de hele tijd heen en weer wapperen .. oeps

Toch waaien er hier vrachtwagens van de snelweg, liggen hier bomen om, takken over de weg en bepaalde wegen zijn afgesloten omdat er waarschijnlijk kans is dat er een dak wegwaait. Dus het is waarschijnlijk toch wel wat erger dan af en toe een rukwind jammer genoeg....

dat heb ik niet helemaal mee gekregen , zit aan de industrieweg maar daar lijkt het mee te vallen maargoed dan zit je ook overal tusssen in en vanaf hier krijg ik ook niet alles mee ;) Hopelijk kan ik dan nog wel mn weg vervolgen naar mn huis

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 16:05

JoyCiej007 schreef:
Ik vind 't igg belachelijk dat Windesheim (Zwolle) niet communiceerd met studenten.

Terwijl er nog geen uur geleden een belangrijke mededeling op de site is geplaatst! dat er woensdag 6 november vanwege een inroosterfoutje, een tentamen wordt verplaatst!

En over de tentamens ivm. de storm wordt níets, maar dan ook hélemaal niets gemeld! vind dat echt heel erg slecht.

Idd is ook heel slecht! Zet er iig op dat het doorgaat, zodat mensen ook weten waar ze aan toe zijn en niet heel de school naar school toe hoeft te bellen.. En dan ondertussen klagen dat die telefoon om de haverklap gaat.

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 16:06

JoyCiej007 schreef:

Helemaal mee eens. We leven in de tijd van social media, met 1 druk op de knop kan iedereen een bericht ontvangen waardoor iedereen weet waar die aan toe is.

Goldwynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 16:06

__Lauraa schreef:
Ik vind dat Windesheim de tentamens had moeten aflassen, ik vind dat ze een enorm risico nemen. Wat als er wel iemand gewond raakt of erger? Omdat ze per se naar school moesten voor het tentamen..
Naja ik zit hier iig muurvast, ik kan niet op de openbare weg komen. Ik heb Windesheim een mail gestuurd met de mededeling dat ik niet kan komen, foto's bijgevoegd, en dat ik hoop dat ik em kan inhalen.

Ik hoop het voor je, mijn tentamen heb ik vanochtend gewoon kunnen maken, maar goed, dat was van 9 tot 10.. Ik snap het ergens ook wel hoor, want anders moet het hele al zo volgeplande tentamenrooster omgegooid worden, hoewel het voor sommigen echt onmogelijk is op school te komen. Mijn verbinding reed vanochtend gewoon op normale tijden..

Morgen ochtend vroeg Management Accounting, dus ik zit alweer sinds 12 uur thuis te blokken..

Mieke_Cunna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 16:07

Heftig allemaal! Hier is het ook even goed tekeer gegaan. Buiten veel takken en enkele omgevallen bomen na valt het hopelijk mee.

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 16:07

Goldwynn schreef:
__Lauraa schreef:
Ik vind dat Windesheim de tentamens had moeten aflassen, ik vind dat ze een enorm risico nemen. Wat als er wel iemand gewond raakt of erger? Omdat ze per se naar school moesten voor het tentamen..
Naja ik zit hier iig muurvast, ik kan niet op de openbare weg komen. Ik heb Windesheim een mail gestuurd met de mededeling dat ik niet kan komen, foto's bijgevoegd, en dat ik hoop dat ik em kan inhalen.

Ik hoop het voor je, mijn tentamen heb ik vanochtend gewoon kunnen maken, maar goed, dat was van 9 tot 10.. Ik snap het ergens ook wel hoor, want anders moet het hele al zo volgeplande tentamenrooster omgegooid worden, hoewel het voor sommigen echt onmogelijk is op school te komen. Mijn verbinding reed vanochtend gewoon op normale tijden..

Morgen ochtend vroeg Management Accounting, dus ik zit alweer sinds 12 uur thuis te blokken..

Tsja, ze kunnen niet van me verwachten dat ik door de sloot ga zwemmen met mn fiets toch? :')

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 16:08

Roxxiejj schreef:
Ik hoorde zojuist dat bij ons op stal een boom is omgewaaid. Een van de paarden had het niet door en werd door de boom geraakt. Gevolg: overal wondjes en neusbot gebroken :oo ze durven alleen de weg niet op met trailer, dus dierenarts kwam met spoed op stal

Jeetje dat is schrikken! Toch denk ik dat paarden soms buiten veiliger staan dan binnen, waar ze geen kant op zouden kunnen..

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 16:08

Roxxiejj schreef:
Ach.. Hopen dat het meevalt en makkelijk geneest!

@hierboven, mijn verzorgpony staat in de stal echt veiliger, alle bomen die eropmzouden kunnen vallen zijn pas weg gehaald terwijl de wei omringd is met bomen, en ze waarschijnlijk niet ver genoeg weg zou kunnen komen.

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 16:09

Roxxiejj schreef:

Oooooh wat verschrikkelijk zeg! :oo hopelijk knapt hij gauw weer op!
Arm paardje :(:)

Goldwynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 16:09

__Lauraa schreef:
Goldwynn schreef:

Tsja, ze kunnen niet van me verwachten dat ik door de sloot ga zwemmen met mn fiets toch? :')

Haha nee, dat mogen ze niet eens xD. Tentamen gaat niet voor 'eigen leven'.. Woon je in de buurt van Windesheim? Of moet je eerst naar je bushalte/treinstation..? Het stuk lopen van station naar school vond ik nog wel te doen, goed.. Ik leek net een vogelverschrikker, maar dat was alles..

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 16:10

NoiRaM schreef:
Sammylover schreef:

Toch waaien er hier vrachtwagens van de snelweg, liggen hier bomen om, takken over de weg en bepaalde wegen zijn afgesloten omdat er waarschijnlijk kans is dat er een dak wegwaait. Dus het is waarschijnlijk toch wel wat erger dan af en toe een rukwind jammer genoeg....

dat heb ik niet helemaal mee gekregen , zit aan de industrieweg maar daar lijkt het mee te vallen maargoed dan zit je ook overal tusssen in en vanaf hier krijg ik ook niet alles mee ;) Hopelijk kan ik dan nog wel mn weg vervolgen naar mn huis

Hopelijk wel! De storm heeft het land al verlaten, dus het wordt nu alleen maar beter :) Gelukkig maar dat je niet alles meekrijgt, vind het best wel een beetje eng zo richting Echten (open vlakte). Vliegt hier van alles door de lucht.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 16:10

hier lijkt het qua wind alsof het nooit heeft gestormd. zit te denken over een buitenritje, maar zal straks na huiswerk eerst maar eens het bos verkennen.

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 16:11

Ik woon in het buitengebied van Nieuwleusen. Moet eerst een kwartier fietsen om bij de bushalte te komen, dan 40 minuten met de bus en dan idd van het station lopen.

Maar op de oprit liggen 3 bomen en ik moet dus eerst door de sloot zwemmen om überhaupt op de openbare weg te kunnen komen :')

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 16:11

SemperFi schreef:
Kirsha schreef:
Hier gaan ook alle tentamens gewoon door. Dan te bedenken dat 80% van mijn klas met de bus/trein komt :+

Ben ik even blij dat ik in de buurt van school woon.

En ik las net op twitter dat al het busverkeer in Friesland stil ligt... Ben ik blij dat ik bij vriendlief ben :+ . Op de Waldwei stond ook al een grote file, dus thuiskomen had ook wel even geduurd.
Ik had nog even op de schoolsite gekeken, maar geen enkel bericht >;)

Klopt ja, er rijdt echt niks :') Het had beter geweest als het morgen stormde. Legitieme reden om het tentamen niet te maken :+

KleinBoefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 16:12

Fietsen met dit weer is geen pretje zeg.. Ik ben nu doodop. Lag een boom over het fietspad, maar die lag zo dat je er nog eat onderdoor kon(moeilijk voor te stellen :p ) Hopelijk morgen beter weer !

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 16:13

@Sammylover , ik geloof graag dat je er dan echt veel meer last van hebt ja vooral idd op de open vlaktes..

in 2007 was er in hgv een downburst die was helemaal monsterlijk om mee te maken zeg , dat blijft eeuwig op mn netvlies staan !
Laatst bijgewerkt door NoiRaM op 28-10-13 16:13, in het totaal 1 keer bewerkt

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-13 16:13

Hier is het allemaal reuze meegevallen. 1 Geval gehoord van een boom in een bos die bijna op iemand is gevallen, maar verder eigenlijk niks.
Vanmorgen wel wat sirenes gehoord, maar volgens mij is er hier niks schrikbarends gebeurd.

Qua wind is het ook weer rustig. Het waait nog wel, maar niet hard meer.

Goldwynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 16:13

__Lauraa schreef:
Ik woon in het buitengebied van Nieuwleusen. Moet eerst een kwartier fietsen om bij de bushalte te komen, dan 40 minuten met de bus en dan idd van het station lopen.

Maar op de oprit liggen 3 bomen en ik moet dus eerst door de sloot zwemmen om überhaupt op de openbare weg te kunnen komen :')

Hm~ dat is niet handig. Hier liggen enkel lege clico's (die woorden maandag ochtend altijd geleegd) en bladeren op de weg.. Dus voor mij was het heel erg goed te doen. Gelukkig maar, was mijn eerste tentamen ever, dus ben wel blij dat ik die gewoon kon maken, ookal vrees ik voor de uitslag..

Anoniem

Re: Storm op komst

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 16:14

Amsterdam is ook weer rustig. :)

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 16:14

Goldwynn schreef:
__Lauraa schreef:

Hm~ dat is niet handig. Hier liggen enkel lege clico's (die woorden maandag ochtend altijd geleegd) en bladeren op de weg.. Dus voor mij was het heel erg goed te doen. Gelukkig maar, was mijn eerste tentamen ever, dus ben wel blij dat ik die gewoon kon maken, ookal vrees ik voor de uitslag..

Het zou ook mijn eerste tentamen zijn, morgen zou ik de tweede hebben maar dat wordt dus de eerste haha.

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 16:15

op telegraaf staan echt bizarre filmpjes van omvallende bomen.. ook een filmpje waar iemand echt op een haar na gemist wordt door een boom! :wow:

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 16:16