Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rooswita schreef:wonderworst_ schreef:Vreemd inderdaad dat scholen de tentamens door laten gaan. De redenatie zal zijn dat andere mensen wel in staat zijn om te komen, dus dat iedereen zijn best maar moet doen. Dit zelfde heb ik ook al een keer gehad. Ruzie gemaakt met een docent omdat ze persee iets in haar postvakje ingeleverd wilde hebben ondanks dat heel het verkeer en OV plat lag door 20 cm sneeuw.. sommige scholen en docenten lijken af en toe echt niet na te denken!!
ik had om 2 uur tentamen, is er om kwart voor 2 aangekondigd dat hij niet door ging. En iedereen was er al...
Sammylover schreef:NoiRaM schreef:Gelukkig vanmorgen onderweg naar mn werk weinig last gehad van de storm , nu zit ik lekker op mijn werk tot 5 uur maar in hoogeveen lijkt het niet zo erg af en toe wel een ruk wind..
wel is het dak van het pand wat tegen over mijn werk zit stuk dat zagen we de hele tijd heen en weer wapperen .. oeps
Toch waaien er hier vrachtwagens van de snelweg, liggen hier bomen om, takken over de weg en bepaalde wegen zijn afgesloten omdat er waarschijnlijk kans is dat er een dak wegwaait. Dus het is waarschijnlijk toch wel wat erger dan af en toe een rukwind jammer genoeg....
JoyCiej007 schreef:Ik vind 't igg belachelijk dat Windesheim (Zwolle) niet communiceerd met studenten.
Terwijl er nog geen uur geleden een belangrijke mededeling op de site is geplaatst! dat er woensdag 6 november vanwege een inroosterfoutje, een tentamen wordt verplaatst!
En over de tentamens ivm. de storm wordt níets, maar dan ook hélemaal niets gemeld! vind dat echt heel erg slecht.
JoyCiej007 schreef:Ik vind 't igg belachelijk dat Windesheim (Zwolle) niet communiceerd met studenten.
Terwijl er nog geen uur geleden een belangrijke mededeling op de site is geplaatst! dat er woensdag 6 november vanwege een inroosterfoutje, een tentamen wordt verplaatst!
En over de tentamens ivm. de storm wordt níets, maar dan ook hélemaal niets gemeld! vind dat echt heel erg slecht.
__Lauraa schreef:Ik vind dat Windesheim de tentamens had moeten aflassen, ik vind dat ze een enorm risico nemen. Wat als er wel iemand gewond raakt of erger? Omdat ze per se naar school moesten voor het tentamen..
Naja ik zit hier iig muurvast, ik kan niet op de openbare weg komen. Ik heb Windesheim een mail gestuurd met de mededeling dat ik niet kan komen, foto's bijgevoegd, en dat ik hoop dat ik em kan inhalen.
Goldwynn schreef:__Lauraa schreef:Ik vind dat Windesheim de tentamens had moeten aflassen, ik vind dat ze een enorm risico nemen. Wat als er wel iemand gewond raakt of erger? Omdat ze per se naar school moesten voor het tentamen..
Naja ik zit hier iig muurvast, ik kan niet op de openbare weg komen. Ik heb Windesheim een mail gestuurd met de mededeling dat ik niet kan komen, foto's bijgevoegd, en dat ik hoop dat ik em kan inhalen.
Ik hoop het voor je, mijn tentamen heb ik vanochtend gewoon kunnen maken, maar goed, dat was van 9 tot 10.. Ik snap het ergens ook wel hoor, want anders moet het hele al zo volgeplande tentamenrooster omgegooid worden, hoewel het voor sommigen echt onmogelijk is op school te komen. Mijn verbinding reed vanochtend gewoon op normale tijden..
Morgen ochtend vroeg Management Accounting, dus ik zit alweer sinds 12 uur thuis te blokken..
Roxxiejj schreef:Ik hoorde zojuist dat bij ons op stal een boom is omgewaaid. Een van de paarden had het niet door en werd door de boom geraakt. Gevolg: overal wondjes en neusbot gebrokenze durven alleen de weg niet op met trailer, dus dierenarts kwam met spoed op stal
Roxxiejj schreef:Ach.. Hopen dat het meevalt en makkelijk geneest!Ik hoorde zojuist dat bij ons op stal een boom is omgewaaid. Een van de paarden had het niet door en werd door de boom geraakt. Gevolg: overal wondjes en neusbot gebrokenze durven alleen de weg niet op met trailer, dus dierenarts kwam met spoed op stal
Roxxiejj schreef:Ik hoorde zojuist dat bij ons op stal een boom is omgewaaid. Een van de paarden had het niet door en werd door de boom geraakt. Gevolg: overal wondjes en neusbot gebrokenze durven alleen de weg niet op met trailer, dus dierenarts kwam met spoed op stal
__Lauraa schreef:Goldwynn schreef:Ik hoop het voor je, mijn tentamen heb ik vanochtend gewoon kunnen maken, maar goed, dat was van 9 tot 10.. Ik snap het ergens ook wel hoor, want anders moet het hele al zo volgeplande tentamenrooster omgegooid worden, hoewel het voor sommigen echt onmogelijk is op school te komen. Mijn verbinding reed vanochtend gewoon op normale tijden..
Morgen ochtend vroeg Management Accounting, dus ik zit alweer sinds 12 uur thuis te blokken..
Tsja, ze kunnen niet van me verwachten dat ik door de sloot ga zwemmen met mn fiets toch?
NoiRaM schreef:Sammylover schreef:
Toch waaien er hier vrachtwagens van de snelweg, liggen hier bomen om, takken over de weg en bepaalde wegen zijn afgesloten omdat er waarschijnlijk kans is dat er een dak wegwaait. Dus het is waarschijnlijk toch wel wat erger dan af en toe een rukwind jammer genoeg....
dat heb ik niet helemaal mee gekregen , zit aan de industrieweg maar daar lijkt het mee te vallen maargoed dan zit je ook overal tusssen in en vanaf hier krijg ik ook niet alles meeHopelijk kan ik dan nog wel mn weg vervolgen naar mn huis
SemperFi schreef:Kirsha schreef:Hier gaan ook alle tentamens gewoon door. Dan te bedenken dat 80% van mijn klas met de bus/trein komt
Ben ik even blij dat ik in de buurt van school woon.
En ik las net op twitter dat al het busverkeer in Friesland stil ligt... Ben ik blij dat ik bij vriendlief ben. Op de Waldwei stond ook al een grote file, dus thuiskomen had ook wel even geduurd.
Ik had nog even op de schoolsite gekeken, maar geen enkel bericht
__Lauraa schreef:Ik woon in het buitengebied van Nieuwleusen. Moet eerst een kwartier fietsen om bij de bushalte te komen, dan 40 minuten met de bus en dan idd van het station lopen.
Maar op de oprit liggen 3 bomen en ik moet dus eerst door de sloot zwemmen om überhaupt op de openbare weg te kunnen komen
Goldwynn schreef:__Lauraa schreef:Ik woon in het buitengebied van Nieuwleusen. Moet eerst een kwartier fietsen om bij de bushalte te komen, dan 40 minuten met de bus en dan idd van het station lopen.
Maar op de oprit liggen 3 bomen en ik moet dus eerst door de sloot zwemmen om überhaupt op de openbare weg te kunnen komen
Hm~ dat is niet handig. Hier liggen enkel lege clico's (die woorden maandag ochtend altijd geleegd) en bladeren op de weg.. Dus voor mij was het heel erg goed te doen. Gelukkig maar, was mijn eerste tentamen ever, dus ben wel blij dat ik die gewoon kon maken, ookal vrees ik voor de uitslag..