Paola, 21 jaar, 1.79 m en woont in Heeten/Raalte in Overijssel!
Door Stefan van Nieuwenhoven:

Door Courses hier uit dit topic

En eentje die iets meer naturel is

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 5890_n.jpg
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Zoe schreef:Hallo ik stel me ook eventjes voorIk ben Zoë, 18 jaar, 1.79 en kom uit Steenwijk. Ik heb de aankomende tijd zowel tfp als betaalde shoots gepland staan. Ik zit ook bij het modellenbureau Marpedia Models. Ik weet nog niet precies wat ik nu echt wil, ik weet dat ik ver zou kunnen komen met modellenwerk maar eigenlijk zou ik dan nog wat moeten afvallen, alleen als ik aan het afvallen ben heb ik alleen maar zin in eten, en als ik ongezond eet geniet ik niet echt omdat ik alleen denk aan afvallen, dat vind ik erg frustrerend. Voorlopig ga ik gewoon even door zoals ik ben en dan zie ik het wel. Eigenlijk had ik vandaag een casting van queen of the benelux maar helaas ben ik ziek en kan ik er dus niet heen, maar volgende week zondag heb ik zowel de casting van miss supranational netherlands en miss grand netherlands en ben erg benieuwd wat daarvan terrecht komt, het is de eerste keer dat ik aan een miss verkiezing meedoe dus we gaan het wel zien, verwacht er niet teveel van
![]()
[img/]https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1.0-9/1011053_145509702301993_1725568653_n.jpg[/img]
Courses schreef:_Zoe schreef:Hallo ik stel me ook eventjes voorIk ben Zoë, 18 jaar, 1.79 en kom uit Steenwijk. Ik heb de aankomende tijd zowel tfp als betaalde shoots gepland staan. Ik zit ook bij het modellenbureau Marpedia Models. Ik weet nog niet precies wat ik nu echt wil, ik weet dat ik ver zou kunnen komen met modellenwerk maar eigenlijk zou ik dan nog wat moeten afvallen, alleen als ik aan het afvallen ben heb ik alleen maar zin in eten, en als ik ongezond eet geniet ik niet echt omdat ik alleen denk aan afvallen, dat vind ik erg frustrerend. Voorlopig ga ik gewoon even door zoals ik ben en dan zie ik het wel. Eigenlijk had ik vandaag een casting van queen of the benelux maar helaas ben ik ziek en kan ik er dus niet heen, maar volgende week zondag heb ik zowel de casting van miss supranational netherlands en miss grand netherlands en ben erg benieuwd wat daarvan terrecht komt, het is de eerste keer dat ik aan een miss verkiezing meedoe dus we gaan het wel zien, verwacht er niet teveel van
![]()
[img/]https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1.0-9/1011053_145509702301993_1725568653_n.jpg[/img]
Beetje een rare uitspraak, vanwaar zou dit zo zijn?
Anyways, welkom
Courses schreef:_Zoe schreef:Hallo ik stel me ook eventjes voorIk ben Zoë, 18 jaar, 1.79 en kom uit Steenwijk. Ik heb de aankomende tijd zowel tfp als betaalde shoots gepland staan. Ik zit ook bij het modellenbureau Marpedia Models. Ik weet nog niet precies wat ik nu echt wil, ik weet dat ik ver zou kunnen komen met modellenwerk maar eigenlijk zou ik dan nog wat moeten afvallen, alleen als ik aan het afvallen ben heb ik alleen maar zin in eten, en als ik ongezond eet geniet ik niet echt omdat ik alleen denk aan afvallen, dat vind ik erg frustrerend. Voorlopig ga ik gewoon even door zoals ik ben en dan zie ik het wel. Eigenlijk had ik vandaag een casting van queen of the benelux maar helaas ben ik ziek en kan ik er dus niet heen, maar volgende week zondag heb ik zowel de casting van miss supranational netherlands en miss grand netherlands en ben erg benieuwd wat daarvan terrecht komt, het is de eerste keer dat ik aan een miss verkiezing meedoe dus we gaan het wel zien, verwacht er niet teveel van
![]()
Anyways, welkom
![]()
Anyways, welkom
Joolien schreef:Courses schreef:
Anyways, welkom
Vind er niks raars aan hoor, een beetje zelfverzekerd mag best
elkee schreef:Welkom Zoë! Toevallig zie ik je net voorbij komen op de Modellen/fotografen FB. Zie dat je die foto met die vleugels hebt laten maken bij Franklin Zielinski en vind hem geen mooie foto's maken. Denk dat je er mooier op kan staan. Doorbreken in het echte modellen leven is erg moeilijk. Je moet meestal jong zijn (14-16 jaar) zodat ze je nog kunnen kneden, de perfecte maten hebben en een speciale look hebben. Ik denk niet dat je die speciale look hebt. Maar verder op TFP basis is altijd leuk en goed toch!Een model zijn betekend vaak niet eens kei mooi zijn, maar iets hebben. Ik vind ze soms zelf gruwelijk lelijk, maar blijkbaar hebben ze dan 'iets'..