Model worden/hoe? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

paardenmiep

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 21:25

Ook ik kruip even uit de meeleesmodus voor dit voorstelrondje :)

Paola, 21 jaar, 1.79 m en woont in Heeten/Raalte in Overijssel!

Door Stefan van Nieuwenhoven:
Afbeelding

Door Courses hier uit dit topic :D
Afbeelding

En eentje die iets meer naturel is :')
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 5890_n.jpg

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 21:32

Wat gaaf die meelfoto's!!

jasmijnz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 21:35

Jasmijn, 16 jaar rond de 1.75 en woont in Breda!

Afbeelding

Afbeelding
(vriendinnen vonden deze foto wel iets hebben en deze is het meest recent :o )
Heb nog niet erg veel ervaring, wel al 2 shoots gedaan maar die foto's zijn al erg oud.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 21:36

Ik kan me over een paar weekjes pas voorstellen haha, ik heb nu echt alleen nog maar vage selfies en zo, maar dan zal ik mijn eerste TFP shoot gehad hebben, dus als het mag van Lipydo wil ik er wel een of twee hier plaatsen :)

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 21:49

Natuurlijk! :D

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 21:52

Ik zal me ook even voorstellen. Ben geen echt model, maar ik heb twee TFP shoots gehad en dat vond ik erg leuk. Ik heb ook nog een bokt-fotoshoot in de planning staan en ben zelf druk bezig met mijn 52-weken project waarbij ik het onderwerp ben. Ik had nog een TFP-shoot staan bij een profi-fotograaf, maar helaas kamp ik nu alweer een half jaar met rugklachten en shooten zit er daardoor even niet in. Ik heb geen ambities om model te worden, want daar heb ik niet de looks voor, de leeftijd niet voor, de maten niet enz... enz.. :P Maar een mooie foto van jezelf vindt iedereen leuk toch? :D

Ik ben 27, 1.80m en kom uit Sint Anthonis in Brabant.
Afbeelding

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=53A6642A
gemaakt door Frank Boots

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 6412_n.jpg

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 5926_n.jpg
gemaakt door Jos van Deursen

Elke je haar is op die foto echt zoveel meer oranje dan ik had gedacht!

fiffil de meelfoto vind ik echt ge-wel-dig!

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 22:39

Lipydo schreef:
Natuurlijk! :D

Hahaha yeah :D

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 18:53

Vanochtend de shoot gehad die ik eigenlijk vorige week zou hebben, het was nu veel beter weer! :)
Model is het zusje van Avonturier op bokt. Het was erg leuk en ik ben ook tevreden met de foto's. :j
En omdat veel mensen hier wel benieuwd waren, hier een klein voorproefje (zijn zo even 3 foto's uit de hele serie hoor, maar het geeft een klein beetje een idee).

Afbeelding

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 19:48

Gave foto's!

annesterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 16:26

wauw hele gave foto's!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 16:51

Mooie sfeer

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 17:21

Hallo ik stel me ook eventjes voor :) Ik ben Zoë, 18 jaar, 1.79 en kom uit Steenwijk. Ik heb de aankomende tijd zowel tfp als betaalde shoots gepland staan. Ik zit ook bij het modellenbureau Marpedia Models. Ik weet nog niet precies wat ik nu echt wil, ik weet dat ik ver zou kunnen komen met modellenwerk maar eigenlijk zou ik dan nog wat moeten afvallen, alleen als ik aan het afvallen ben heb ik alleen maar zin in eten, en als ik ongezond eet geniet ik niet echt omdat ik alleen denk aan afvallen, dat vind ik erg frustrerend. Voorlopig ga ik gewoon even door zoals ik ben en dan zie ik het wel. Eigenlijk had ik vandaag een casting van queen of the benelux maar helaas ben ik ziek en kan ik er dus niet heen, maar volgende week zondag heb ik zowel de casting van miss supranational netherlands en miss grand netherlands en ben erg benieuwd wat daarvan terrecht komt, het is de eerste keer dat ik aan een miss verkiezing meedoe dus we gaan het wel zien, verwacht er niet teveel van :')

Afbeelding

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-14 17:51

_Zoe schreef:
Hallo ik stel me ook eventjes voor :) Ik ben Zoë, 18 jaar, 1.79 en kom uit Steenwijk. Ik heb de aankomende tijd zowel tfp als betaalde shoots gepland staan. Ik zit ook bij het modellenbureau Marpedia Models. Ik weet nog niet precies wat ik nu echt wil, ik weet dat ik ver zou kunnen komen met modellenwerk maar eigenlijk zou ik dan nog wat moeten afvallen, alleen als ik aan het afvallen ben heb ik alleen maar zin in eten, en als ik ongezond eet geniet ik niet echt omdat ik alleen denk aan afvallen, dat vind ik erg frustrerend. Voorlopig ga ik gewoon even door zoals ik ben en dan zie ik het wel. Eigenlijk had ik vandaag een casting van queen of the benelux maar helaas ben ik ziek en kan ik er dus niet heen, maar volgende week zondag heb ik zowel de casting van miss supranational netherlands en miss grand netherlands en ben erg benieuwd wat daarvan terrecht komt, het is de eerste keer dat ik aan een miss verkiezing meedoe dus we gaan het wel zien, verwacht er niet teveel van :')

[img/]https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1.0-9/1011053_145509702301993_1725568653_n.jpg[/img]

Beetje een rare uitspraak, vanwaar zou dit zo zijn?

Anyways, welkom :wave:

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 18:22

Courses schreef:
_Zoe schreef:

[img/]https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1.0-9/1011053_145509702301993_1725568653_n.jpg[/img]

Aan de rest van haar bericht te lezen heeft ze veel zelfvertrouwen :D

Gaaf dat je meedoet aan missverkiezingen! Succes :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 18:30

@zoe afvallen? zonde! ik vind dat je(voor zover ik zie) echt een mooi lichaam hebt :)

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 18:43

haihai, ik meld me hier ook! het lijkt me super leuk/gaaf om model te zijn en ben een beetje aan het rondneuzen hoe ik het beste kan beginnen in deze buisiness. Wel een keer met een vriendin van me (fotograaf) foto's gemaakt met paard erbij, in allerlei jurken enzo maar ondertussen heb ik mn haar korter geknipt enzo! haha
hier even wat foto's uit die shoot:
Afbeelding
Afbeelding

edit: fb heeft wel een beetje de kwaliteit vermoord ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 19:04

Courses schreef:
_Zoe schreef:

Vind er niks raars aan hoor, een beetje zelfverzekerd mag best :)

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 19:15

Courses schreef:
_Zoe schreef:

Omdat ik nu al erg veel opdrachten krijg aangeboden zowel in nederland als het buitenland. Ik ben als kind tot m'n 12e ook model geweest maar door verhuizing heeft het toen heel lang stilgelegen. Maar omdat ik het toch wat miste ben ik op m'n 16e weer begonnen en binnen een maand na m'n testshoot had ik alweer 2 opdrachten. Op het moment ben ik erg druk met mijn studie omdat ik hem ipv in 3 jaar in 1 jaar doe maar anders had ik volgende week 2 weken lang op ibiza gezeten, helaas kon ik er geen vrijstelling voor krijgen.

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 19:16

Deijs schreef:
@zoe afvallen? zonde! ik vind dat je(voor zover ik zie) echt een mooi lichaam hebt :)

Dankje :) maar om echt door te breken als fashionmodel en geen plus size zul je toch echt aan de 90-60-90 maat moeten voldoen, en dus moet er bij mij eigenlijk nog overal 2 tot 4 cm af

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-14 20:03

Joolien schreef:
Courses schreef:

Vind er niks raars aan hoor, een beetje zelfverzekerd mag best :)

Uiteraard, geen enkel probleem. Maar als je het nog niet zo belachelijk goed doet vind ik het nogal een rare uitspraak om dat op voorhand te zeggen. Ik ben zelf ook zelfverzekerd, maar ik ga echt niet zeggen dat ik het 'goed zou doen in de modellenwereld' gezien je nooit weet waar ze naar op zoek zijn ;) Een aantal opdrachten binnen krijgen zegt niet zo veel daar in. Kan maar zo zijn dat je daarna een lange periode zonder zit.

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 20:22

Daar heb je een punt, laat ik het dan veranderen in dat ik zelf denk dat ik het goed zijn, komt misschien wat beter over en het weten doe je inderdaad nooit :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 20:28

Welkom Zoë! Toevallig zie ik je net voorbij komen op de Modellen/fotografen FB. Zie dat je die foto met die vleugels hebt laten maken bij Franklin Zielinski en vind hem geen mooie foto's maken. Denk dat je er mooier op kan staan. Doorbreken in het echte modellen leven is erg moeilijk. Je moet meestal jong zijn (14-16 jaar) zodat ze je nog kunnen kneden, de perfecte maten hebben en een speciale look hebben. Ik denk niet dat je die speciale look hebt. Maar verder op TFP basis is altijd leuk en goed toch! :j Een model zijn betekend vaak niet eens kei mooi zijn, maar iets hebben. Ik vind ze soms zelf gruwelijk lelijk, maar blijkbaar hebben ze dan 'iets'..

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 20:37

haha o nou dan heb ik iig kans xD

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 20:39

Ja dat klopt inderdaad, hij had toen eens een actie waarbij je de shoot kon winnen en het concept leek heel erg gaaf, uiteindelijk won ik de shoot en viel het resultaat inderdaad een klein beetje tegen. Ik denk ook niet dat je echt door hoeft te breken om ervan te kunnen leven, ik ken meerdere modellen die ervan leven zonder überhaupt bij een modellenbureau te zitten. Ik weet zelf ook wel dat ik niet de nieuwe doutzen ben, maar in de twee jaar dat ik hiermee bezig ben heb ik wel door dat ik, als ik er alle tijd voor zou hebben, er aardig goed van zou kunnen leven. Ik heb geregeld betaalde opdrachten, maar dat komt omdat ik daarnaast ook nog actrice ben en daar ook aardig wat opdrachten voor heb. Of ik er uiteindelijk mee doorga weet ik zelf ook nog niet, op het moment geniet ik er in elk geval van :)

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 21:49

elkee schreef:
Welkom Zoë! Toevallig zie ik je net voorbij komen op de Modellen/fotografen FB. Zie dat je die foto met die vleugels hebt laten maken bij Franklin Zielinski en vind hem geen mooie foto's maken. Denk dat je er mooier op kan staan. Doorbreken in het echte modellen leven is erg moeilijk. Je moet meestal jong zijn (14-16 jaar) zodat ze je nog kunnen kneden, de perfecte maten hebben en een speciale look hebben. Ik denk niet dat je die speciale look hebt. Maar verder op TFP basis is altijd leuk en goed toch! :j Een model zijn betekend vaak niet eens kei mooi zijn, maar iets hebben. Ik vind ze soms zelf gruwelijk lelijk, maar blijkbaar hebben ze dan 'iets'..

Ben het met je eens!