Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik ben niet haar, maar studeer hetzelfde (hoger jaar dan). xMercury schreef:_xHaflinger schreef:Dankje! Zie dat jullie ook rond de 20 zijn! Gezellig!
Wat studeer jij xMercury?
Lerarenopleiding Engels, op het Stappegoor! Zit nu in m'n tweede jaar alweer. Tijd vliegt, mijn god.
Zit jij op het ROC naast het Fontys?

_xHaflinger schreef:Stappegoor ken ik inderdaad wel!
Wat voor stage doe je dan?
Hoe doen jullie het eigenlijk met paarden? Staan die in Tilburg gestald?

Meestal 1e verdieping xD 
Ik ben alleen wel eens in D geweest (de multifunctionele ruimte, die echt irritant is als je daar hoorcollege hebt, lekker met laptop op schoot (geen tafels) en een paal in het midden van de zaal dus als je pech hebt zit je tegen een paal aan te kijken
Een klasgenoot stuurde tijdens hoorcollege een keer een foto 'ik zie een paal met armen'
) en normaal altijd dus C. En F203 voor hoorcolleges.
Maartje1990 schreef:Een klasgenoot van me loopt volgens mij stage op jouw opleiding XHaflinger

nouja heb zowat fulltime opgepast. 

spottedponie schreef:Ik kom me hier ook eens melden, al zal ik wel de oudste zijn hier...
Ik studeer deeltijd docent biologie aan de fontys in Tilburg (Stappegoor dus)
Verder nog een paard, maar die staat nog in Berlicum, en eigen huishouden met vriend en kind...
, ben in het weekend ook vaak in Tilburg bij mijn vriend dus het geen reistijden met ov enzo 
1234 schreef:Ik ben nu weer onderweg naar Tilburg, ben een weekje thuis geweest xD had herkansingsweek maar had niets te herkansen dus was weekje vrijnouja heb zowat fulltime opgepast.
Was wel weer vroeg vanochtend, 5:15 mn bed uit op maandag went nog steeds niet
Gelukkig komt altijd mijn kat mij opzoeken als ik wakker ben, dan ben ik nooit in mijn eentje zo vroeg wakker hahaha
Half uur rijden is best een eindje van Tilburg vandaan inderdaad, _xHaflinger. Maar als het te combineren is dan is dat wel heel leuk. Ik heb ook gezocht naar een verzorgpaard, maar de meesten staan bij loonse en drunense duinen in de buurt dus dat is voor mij best een eindje en vaak is het ov daar niet zo uitgebreid, qua dat je eigen vervoer moet hebben om er te komen. Dus fiets is best ver. Ik zou er geen 3 kwartier fietsen voor over hebben, da's leuk als het lekker weer is, maar met sneeuw en ijs niet...
Maarja ik heb er nu toch bijna geen tijd voor.
.