Het ik wacht op mijn pakketje-topic deel 2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

drae

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 16:45

Wacht op mijn abercrombie pakketje, het komt uiterlijk de 22ste binnen en heb het dinsdag besteld! Wil ook nog een nieuw dekje bestellen maar twijfel tussen een paar

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 16:48

kwarktaart tussen welke twijfel je?

Lienepien3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 16:52

M'N PAKKETJE IS BINNEN YAAYY *\o/*

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 17:03

Pfff.. Ik kom ook even binnen vallen hoor. 8 januari een pakketje besteld, nieuwe schoenen. De 10e zijn ze "zogenaamd" aan mijn deur geweest om 9.55 uur. Er zitten hier (studentenhuis) 5 deurbellen die alle 5 luid en duidelijk te horen zijn, en ik zat klaarwakker op de bank. No way dus dat ze hebben aangebeld, en ze hebben ook geen briefje achter gelaten. Wel in de track en trace een melding dat ik niet thuis was. Om 16.12 diezelfde vrijdag weer. Toen was ik echt niet thuis dus daar kan ik niets over zeggen. In het weekend wordt er niet bezorgd, en de status bij T&T staat nu al 3 dagen op "stored". Waarbij wordt aangeven dat ie in het depot kort opgeslagen wordt om de volgende dag te verzenden. Al 3 dagen lang. Heb het bedrijf eens opgezocht en ze schijnen regelmatig dit soort fratsen te hebben.

Heb ook gelezen dat je soms een briefje in de bus krijgt dat je het op kan halen bij een depot, daar blijft het maar 5 dagen, haal je het niet op dan gaat het retour afzender. Heb geen briefje gehad, maar begin nu wel zwaar te twijfelen wat er aan de hand is... Niet leuk.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 17:09

Oi oi, allemaal online shoppers hier !
Hier ook een verslaafde, ik heb dan ook een hekel aan shoppen in een te druk centrum, dus vrijwel alles komt van online shops.

Pakketje 1: Vestje van Horka, ruiter webshop
Pakketje 2: Decathlon, diverse wintertruien
Pakketje 3: Sperriem, van een bokker overgenomen
Pakketje 4: Kingsland jas

Pakketje 5: Moet ik nog bestellen, ene ontzettend mooie maar niet te overdreven jurk voor de pensionering van moeders ! Iemand tips voor sites?

Zelf ben ik helemaal dol op Vente-Exclusive, ligt een beetje aan de daag en de aanbieding, maar een goede klant ben ik er zeker !

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 23:38

renee16 schreef:
Zelf ben ik helemaal dol op Vente-Exclusive, ligt een beetje aan de daag en de aanbieding, maar een goede klant ben ik er zeker !

Ik ben ook fan! *\o/*
Ook trouwens van shipvip.com
Krijg daar deze week mijn pakketje van, ipad hoes met fikse korting :D

En morgen komen mijn extensions.

harriehoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 08:01

Zaterdag doet iemand mijn pakketje op de post. Kan hem volgende week ergens ophalen bij de Primera. :D

Yelizaveta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 21:55

Ik wacht op mijn gsm hoesje bBlauw eendje) en een groene hoodie. Beide uit China dus ze zouden tegen het einde van de maand moeten toekomen :)

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 01:00

Ik heb vandaag ook weer een pakketje binnengekregen vanuit Amerika, kon 3 weken duren maar heeft maar 6 dagen geduurd, meevallertje dus :)

Liamssfork

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 01:24

Wacht op mijn nieuwe sportschoenen van Nike, ben benieuwd :) verwacht ze morgen

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 19:44

Ik wacht nog altijd op mijn pakketjes, die zijn ze bij postnl kwijtgeraakt. Wat ik nog vreemder vind is dat ik een cadeaubon gewonnen heb van een bekend merk. Deze hebben ze woensdag op de post gedaan en die zou ik gisteren of uiterlijk vandaag moeten krijgen. Die is dus ook nog niet binnen. Ik heb contact gehad en ze hebben hem verzonden in een enveloppe met daarop hun merk.
Ik begin een vieze smaak hiervan in mijn mond te krijgen. Alles waar geen merk opstaat of wat niet interessant is komt keurig aan en waar wel een merk op staat en interessant is dat verdwijnt. Ik krijg de couponcode voor de cadeaubon nu per mail en ze houden de andere code in de gaten.

drae

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 20:37

Niene87 schreef:
kwarktaart tussen welke twijfel je?

beetje late reactie maar zag bij ooteman 2 van eskadron in de sale, alleen past deze niet bij het donkerblauwe setje wat ik wil, zag er ook nog eentje die er wel bij past maar die is er niet meer in donkerblauw dus dat houdt ook op. En zag nog een twilight blue dekje van anky maar weet niet of die bij de springschoenen die ik wil past.. Twijfel te veel denk ik.
Hier alle linkjes even dan :)

http://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paar ... generation
http://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paar ... generation
http://www.ej.nl/products/10000005/1310 ... FAVOURITAS ik wou dus de donkerblauwe
http://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paar ... inter-2013

en de springschoenen die ik wil:
http://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paar ... -navy-nici

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 21:36

Volgende pakketje van de H&M is onderweg :D Een cardigan (geruild uit de vorige bestelling), broek, top en een vest

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 21:55

Ik wacht nog op een poster en een laptop sleeve voor m'n nieuwe macbook :D

harriehoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 22:03

Mijn pakketje is op de post, hopelijk kan ik hem volgende week halen! :D

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 22:15

En net ook nog twee cd's van We Are The In Crowd en Simple Plan besteld :o

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 07:51

Tazzey schreef:
Ik wacht nog altijd op mijn pakketjes, die zijn ze bij postnl kwijtgeraakt. Wat ik nog vreemder vind is dat ik een cadeaubon gewonnen heb van een bekend merk. Deze hebben ze woensdag op de post gedaan en die zou ik gisteren of uiterlijk vandaag moeten krijgen. Die is dus ook nog niet binnen. Ik heb contact gehad en ze hebben hem verzonden in een enveloppe met daarop hun merk.
Ik begin een vieze smaak hiervan in mijn mond te krijgen. Alles waar geen merk opstaat of wat niet interessant is komt keurig aan en waar wel een merk op staat en interessant is dat verdwijnt. Ik krijg de couponcode voor de cadeaubon nu per mail en ze houden de andere code in de gaten.

Ik heb ook wel eens een kadobon gewonnen die verstuurd is en maar niet aan kwam... bleek later dat ze mijn postcode ietwat onhandig hadden opgeschreven en dat PostNL dus langer over de bezorging had gedaan omdat ze eerst moesten uitzoeken waar de envelop naartoe moest.
Maar bij jou is het in ieder geval netjes opgelost :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 08:00

Klopt soms is het gebrek aan postcode of geen nummer of vaah de straatnaam , ik zou nooit zomaar post openmaken. .

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 11:53

x_spekkie_x schreef:
Ik heb ook wel eens een kadobon gewonnen die verstuurd is en maar niet aan kwam... bleek later dat ze mijn postcode ietwat onhandig hadden opgeschreven en dat PostNL dus langer over de bezorging had gedaan omdat ze eerst moesten uitzoeken waar de envelop naartoe moest.
Maar bij jou is het in ieder geval netjes opgelost :)

Dat had inderdaad een mogelijkheid geweest. Ze hebben een adres etiket geplakt. Dit komt uit hun bestand. Ik heb al behoorlijk wat keren bij hun besteld en dat ik altijd goed aangekomen.
Ik heb echter inmiddels van buren begrepen dat bij hen ook dure pakjes en dergelijke niet aankomen. We hebben vermoedens maar dat mag je niet uitspreken. We gaan in ieder geval alle verzenders onderzoek laten instellen. Voor mij al drie stuks en van mijn buurmeisje een stuk of 6 :oo

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 14:53

Oh één van de pakjes is vandaag bezorgd. Of dat het originele pakje is of degene die ze opnieuw verzonden hebben weet ik niet. Maar ik ben blij met mijn nieuwe nagellakje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 18:24

Ik wacht weer

tussen 4 en 7 morgen (wat een tijdstip :') kattenbak grind en dan nog een pakket met voer en een mat voor bij de bak dezelfde tijd ofcourse :P

Burtzle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 19:19

Morgen of overmorgen! *\o/*

harriehoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 10:56

Ik heb mijn pakketje net opgehaald! Billboard magazine! Zoooo lang naar gezocht, een vriendin uit België heeft hem uiteindelijk gescoord en gestuurd :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 10:59

Mijn eerste pakketje is toch binnen gekomen. Nu hopen dat de andere vandaag binnen komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 18:26

Mijn pakketje is bezorgd! Maandagavond besteld en werd geleverd binnen 7 werkdagen, had het nog niet verwacht maar kreeg mail dat het vandaag bezorgd wordt. Ik zou hele dag weg dus weer papier op de deur van leg maar in de schuur. Keurig gedaan, hij had zelfs de sleutel van het hok door de brievenbus gedaan