Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Niene87 schreef:kwarktaart tussen welke twijfel je?
Een cardigan (geruild uit de vorige bestelling), broek, top en een vest
Tazzey schreef:Ik wacht nog altijd op mijn pakketjes, die zijn ze bij postnl kwijtgeraakt. Wat ik nog vreemder vind is dat ik een cadeaubon gewonnen heb van een bekend merk. Deze hebben ze woensdag op de post gedaan en die zou ik gisteren of uiterlijk vandaag moeten krijgen. Die is dus ook nog niet binnen. Ik heb contact gehad en ze hebben hem verzonden in een enveloppe met daarop hun merk.
Ik begin een vieze smaak hiervan in mijn mond te krijgen. Alles waar geen merk opstaat of wat niet interessant is komt keurig aan en waar wel een merk op staat en interessant is dat verdwijnt. Ik krijg de couponcode voor de cadeaubon nu per mail en ze houden de andere code in de gaten.
x_spekkie_x schreef:Ik heb ook wel eens een kadobon gewonnen die verstuurd is en maar niet aan kwam... bleek later dat ze mijn postcode ietwat onhandig hadden opgeschreven en dat PostNL dus langer over de bezorging had gedaan omdat ze eerst moesten uitzoeken waar de envelop naartoe moest.
Maar bij jou is het in ieder geval netjes opgelost
kattenbak grind en dan nog een pakket met voer en een mat voor bij de bak dezelfde tijd ofcourse