CCCCC schreef:Ik woon ook in de Middle of nowhere hoor.
Me2. 20 minuutjes naar Roermond of de trein naar Maastricht pakken, maar verder geen stad bij ons in de buurt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DaisyDarling schreef:Marije__ schreef:Beetje wazige kwaliteit maar over DIY gesproken;
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 5326_n.jpg
mijn galaxy topje voor HardBass dit weekeind..heb ook sneakers geprobeerd , maar die zijn wat minder mooi gelukt. ga ze nog wat aanpassen en gewoon aandoen
daarbij draag ik een zwarte glim/gecoate jeans van h&m
Zó, dies leuk!
Hoe heb je dat gemaakt, als ik vragen mag?![]()
Dan heb ik misschien wel een idee voor een van mijn bestelde h&m broeken(waren toch maar 7 euri)
Davinia_ schreef:Oow, dacht dat jullie allemaal dichtbij woonden. Ik doe er al snel 40 minuten over voor ik in Breda, Den Bosch of Utrecht sta. Ik kom eigenlijk alleen maar in Breda. Ik vind Utrecht zo rot parkeren en ga niet graag met trein of bus
Imke1998 schreef:Mereltje schreef:Wel woon ik ook lekker dichtbij Hoofddorp (Primarrrk) en Amstelveen, daar kun je ook wel leuk winkelen.
![]()
Ik sta in mijn vakantie om 7 uur smorgens op de trein te wachten als ik naar de primark wil!
Mereltje schreef:Imke1998 schreef:![]()
Ik sta in mijn vakantie om 7 uur smorgens op de trein te wachten als ik naar de primark wil!
Ahh, sorry ik wilde je niet jaloers maken![]()
(ik ben er met 20 minuten, maar kom er daardoor ook echt te vaak!)