[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 16:54

CCCCC schreef:
Ik woon ook in de Middle of nowhere hoor.

Me2. 20 minuutjes naar Roermond of de trein naar Maastricht pakken, maar verder geen stad bij ons in de buurt.

Davinia_

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-13 17:01

Oow, dacht dat jullie allemaal dichtbij woonden. Ik doe er al snel 40 minuten over voor ik in Breda, Den Bosch of Utrecht sta. Ik kom eigenlijk alleen maar in Breda. Ik vind Utrecht zo rot parkeren en ga niet graag met trein of bus :=

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 17:03

Ik ga altijd met de trein als ik ga winkelen. Gisteren 4 uurtjes geparkeerd in Amersfoort en dat kostte me 7 euro. Daarbij kan ik gratis reizen met studentenOV. Maar gisteren wilde vriendin met de auto, nja ook goed.

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 17:04

Voor mij is het 20 minuutjes met de auto en dan ben ik in Eindhoven of Den Bosch. Vind dat zelf goed te doen. Vooral omdat ik ook in Eindhoven studeer, dus ben ik er sowieso al 5 dagen in de week :)

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 17:07

DaisyDarling schreef:
Marije__ schreef:
Beetje wazige kwaliteit maar over DIY gesproken;
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 5326_n.jpg

mijn galaxy topje voor HardBass dit weekeind.. :D heb ook sneakers geprobeerd , maar die zijn wat minder mooi gelukt. ga ze nog wat aanpassen en gewoon aandoen :) daarbij draag ik een zwarte glim/gecoate jeans van h&m

Zó, dies leuk!
Hoe heb je dat gemaakt, als ik vragen mag? :D
Dan heb ik misschien wel een idee voor een van mijn bestelde h&m broeken(waren toch maar 7 euri)

Thanks!
Allereerst spray je bleek vermengd met water (zodat het wat dunner wordt, kan je bvb in een oud haar/zonnebrand sprayflesje gieten) op het topje.
dit geeft de oranje achtige vlekken en stippen.
Vervolgens met textielverf (gehaald bij een creabea winkeltje) deppend (met bvb stukje spons) langs de bleek vlekken, ligt er maar net aan wat voor patroon je wilt.. en dan een beetje uitproberen .. met witte verf kan je nog stippen spetteren met bvb een tandenborstel.. :)
ik zal na het weekeind ook een aanfoto posten! het was heel simpel en erg leuk om te doen!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-13 17:09

CCCCC schreef:
Ik ga altijd met de trein als ik ga winkelen. Gisteren 4 uurtjes geparkeerd in Amersfoort en dat kostte me 7 euro. Daarbij kan ik gratis reizen met studentenOV. Maar gisteren wilde vriendin met de auto, nja ook goed.

Ik moet al 20 minuten rijden voor station en daarna uur in de trein :=

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 17:11

CCCCC leuke inspiratieplaatjes weer, ook al is deze keer niet alles mijn smaak! Maar die Celine tas wil ik ook zooo graag. 1 dag.... :D

Davinia_ schreef:
Oow, dacht dat jullie allemaal dichtbij woonden. Ik doe er al snel 40 minuten over voor ik in Breda, Den Bosch of Utrecht sta. Ik kom eigenlijk alleen maar in Breda. Ik vind Utrecht zo rot parkeren en ga niet graag met trein of bus :=

Valt nog mee toch? Volgens mij is Nederland zo klein dat niemand heel ver van een stad af woont.

Ik woon wel dicht bij Amsterdam (zo'n 15 kilometer), maar ben met OV (bus) alsnog lang onderweg omdat het verkeer altijd zo druk is :')
Op een goede dag sta ik met een half uur op het Leidseplein, maar op een slechte dag kan het ook wel een uur duren... Echt rampzalig.
Gelukkig kan ik wel na 5/10 minuten met de bus overstappen op de metro, maar dat is alleen handig als ik naar centraal moet, gaat wel een stuk sneller dan de bus in elk geval.

Wel woon ik ook lekker dichtbij Hoofddorp (Primarrrk <3 ) en Amstelveen, daar kun je ook wel leuk winkelen.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 17:13

Dankje Marije :)
aanfoto is ook leuk ja!

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 17:15

Mereltje schreef:
Wel woon ik ook lekker dichtbij Hoofddorp (Primarrrk <3 ) en Amstelveen, daar kun je ook wel leuk winkelen.

|(
Ik sta in mijn vakantie om 7 uur smorgens op de trein te wachten als ik naar de primark wil!

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 17:16

Imke1998 schreef:
Mereltje schreef:

|(
Ik sta in mijn vakantie om 7 uur smorgens op de trein te wachten als ik naar de primark wil!

Ahh, sorry ik wilde je niet jaloers maken :(:)

(ik ben er met 20 minuten, maar kom er daardoor ook echt te vaak! O:) )

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 17:18

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 17:20

Mereltje schreef:
Imke1998 schreef:
|(

Ahh, sorry ik wilde je niet jaloers maken :(:)

(ik ben er met 20 minuten, maar kom er daardoor ook echt te vaak! O:) )

Ik ga over n weekje weer. even kijken of ns nog voordeelritten ofzo heeft, anders wordt zelfs een dagje primark duur! :+

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 17:24

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 17:25

Ik zit helemaal aan de andere kant van veel van jullie:P Heb enschede wel dichtbij (hengelo vind ik niks aan). Maar als ik naar de primark wil ben ik wel echt 2 uur onderweg. Binnenkort maar eens naar de primark in Essen, ben er nog nooit geweest maar hoor er positieve verhalen over en is mooi dichtbij (nouja dichterbij dan amsterdam enzo).

Corien leuke plaatjes, idd ook niet allemaal mijn smaak dit keer maar toch leuk om te zien.

Lautje mooi jasje!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-13 17:26

Sja, opzich valt het voor mij wel mee qua reistijd, maar toch merk ik dat ik niet zo snel ga. Vind het dan zo zonde om voor middagje te gaan :=

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 17:32

Imke bij de kruidvat hebben ze vaak voordeeltreinkaarten! Zeker de moeite waard om daar even voor te kijken :)

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 17:33

AnniekSolana schreef:
Imke bij de kruidvat hebben ze vaak voordeeltreinkaarten! Zeker de moeite waard om daar even voor te kijken :)

Oké, dankjewel! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 17:42

Ik woon op nog geen 5 minuten fietsen vanaf het centrum van Ede, vind ik ook wel prima. Enorme sting, verder een h&m, only, vero moda en new yorker en zo.. Arnhem is ook heel erg dichtbij. :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 18:19

Wat als ik zg dat ik pp 5 min fietsen van centrum van almere woon, waar echt alles is en sommige dingen 2x en zelfs de primark :D

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 18:29

Ah cool die outfit met die kittige panter schoenen :D

Die galaxy DIY top is mooi gelukt! I <3 galaxy printjes! Ik wil ook nog altijd keer oude gympen die print geven. Ben erg benieuwd naar een aan foto :D

He balen dat sommige van jullie toch eindje moeten reizen voor er beetje een leuke stad is. Dan ben ik soms toch zo verwent dat ik gewoon de fiets pak naar de stad omdat ik te lui ben die 5 min te lopen :')
Ik vind Rotterdam heel leuk om heen te gaan als ik keer naar een andere echt grotere stad ga om te shoppen, al wil ik ook nog steeds keer naar Essen voor die Primark daar of weer eens naar Antwerpen (urban outfitters <3 ).

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-13 18:36

Ik schaam me dood.. :D Ik ben alleen nog maar naar Breda, Utrecht of Apeldoorn en Groningen (beide vakantie) geweest :o Sowieso kon ik tot m'n 18e door ziekte niet naar een stad. Was 18 toen ik voor het eerst in een grote stad liep, keek m'n ogen uit, haha!

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 19:13

Ik werk in hoofddorp, dus heb echt alle winkels eigenlijk voor handen haha. Kom er alleen vrij weinig.

Corien: mooi he het WE jasje, ik ben ook helemaal verliefd op mijn trotst. Voor het groene jasje moet ik binnenkort nog even langs de h&m

Lindee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 19:59

Zie weer erg leuke kleding en outfit voorbij komen :))

Ik woon ook in de middle of nowhere, haha. Een kwartier in de auto om bij een groter dorp met veel winkels
en ik zit een dik uur in de bus om in Groningen te komen, maarja dat doe ik al elke dag om naar school te
komen dus daar ben ik ondertussen al aan gewend en anders een half uur in de auto om naar Groningen te komen.

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 20:24

Ik heb gisteren en vandaag ook weer dingetjes gekocht, eindelijk weer jeeej! Een groene broek bij de H&M, een wijdvallend gestreepte grijze trui ook bij de H&M, een bruin/roze broek en een roze topjr met kant aan de bovenkant bij de vero moda! Een mintgroen shortje en enkellaarsjes bjj de pull and bear enn ook nogeen donker (bordeaux)rood wijd truitje bij de forever 21! Aardig geslaagd dus :)

En ik zit doordeweeks 20 minuten af van Antwerpen en in het weekend 3 kwartier tot een uur van Rotterdam! Ik heb duss ook niet echt te klagen! Zal zo even kijken of ik nog een foto van mn nieuwe aankoopjes maak voor jullie!

Trouwens als je een pakketje van de H&M terug wikt sturen, moet je het dan naar het postkantoor brengen?

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 20:32