Weer een jongens-topic.. op date vragen of niet? klasgenoot

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Weer een jongens-topic.. op date vragen of niet? klasgenoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 11:56

Goed gedaan hoor TS, beter nu duidelijkheid dan dat het alleen maar sterker wordt en de klap groter. Ben trots op je! :) en blij dat het niet awkward is op school nu!

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 11:57

Fijn dat het op school gewoon normaal gaat TS! Super goed gedaan!! =D

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 13:02

Echt jammer, maar hij is gelukkig wel eerlijk tegen je en je bent uit de onzekerheid. :)
Op naar een fijne vriendschap verder. ^^

Echt super tof dat je dit gedaan hebt en er komen vast wel meer leuke jongens :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 13:27

Even je topic doorgelezen en ik heb nog wel een tip voor een volgende keer: Als jij merkt (en dat merkte je) dat het initiatief alleen uit jou moet komen, is de kans miniem dat hij écht interesse heeft. Je voelt snel genoeg wanneer iemand interesse heeft of niet, en jij had het volgens mij allang al door dat dit 'm niet ging worden :) Mannen zijn jagers, ze streven precies hun doel achterna. Daardoor weet je ook snel genoeg of ze bv. alleen maar op seks uit zijn. Het probleem van vrouwen is alleen dat ze de neiging hebben om te blijven hopen op het sprookje en allemaal redenen verzinnen waarom déze man nou net een uitzondering zou zijn :)

Jammer voor nu, maar goed dat je durf hebt getoont!

DeniseM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 14:57

En nu laat je de mannen achter JOU aan komen ts!!!!!!!!!!!

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 15:02

Juul schreef:
Even je topic doorgelezen en ik heb nog wel een tip voor een volgende keer: Als jij merkt (en dat merkte je) dat het initiatief alleen uit jou moet komen, is de kans miniem dat hij écht interesse heeft. Je voelt snel genoeg wanneer iemand interesse heeft of niet, en jij had het volgens mij allang al door dat dit 'm niet ging worden :) Mannen zijn jagers, ze streven precies hun doel achterna. Daardoor weet je ook snel genoeg of ze bv. alleen maar op seks uit zijn. Het probleem van vrouwen is alleen dat ze de neiging hebben om te blijven hopen op het sprookje en allemaal redenen verzinnen waarom déze man nou net een uitzondering zou zijn :)

Mooi verwoord en helaas de waarheid -O-

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 15:05

Wat jammer, maar wel fijn dat hij er eerlijk over is.
En inderdaad; geen hand vol maar een land (wereld <<) ) vol!
Vind het wel heel goed van je dat je het aandurfde om zo'n berichtje te sturen.

Gelukkig dat het niet ongemakkelijk was verder, is altijd weer afwachten.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 15:07

Juul schreef:

Toch geldt dat niet voor iedere vent, zeker niet op die leeftijd.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 15:48

Na een tijdje hebben meegelezen reageer ik ook even.
Jammer dat het niks gaat worden, wel fijn dat hij er eerlijk over is!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 15:50

Fijn dat het op school niet ongemakkelijk was :)

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 18:59

Sorriso schreef:
Juul schreef:

Inderdaad. Jongens zijn meestal stiekem nog onzekerder dan meisjes. Het eerste erop af stappen gaat ze goed af, maar als ze eenmaal verliefd worden zijn het allemaal mietjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 19:12

mang schreef:
Sorriso schreef:

Inderdaad. Jongens zijn meestal stiekem nog onzekerder dan meisjes. Het eerste erop af stappen gaat ze goed af, maar als ze eenmaal verliefd worden zijn het allemaal mietjes

Ook mietjes kunnen interesse tonen, en ook aan mietjes merk je wat ze van je vinden :j Ik heb het tenminste altijd goed aangevoeld uiteindelijk (ook al hoopte ik ook altijd op sprookjes ;)). Er zullen heus wel uitzonderingen zijn, maar over het algemeen is het goed aan te voelen.

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 19:18

Het is wel aan te voelen inderdaad, maar dat zij wel initiatief zouden tonen (dus mee uit vragen) dat is echt niet waar. Dat durven ze niet en soms hebben ze daar teveel trots voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 19:37

mang schreef:
Het is wel aan te voelen inderdaad, maar dat zij wel initiatief zouden tonen (dus mee uit vragen) dat is echt niet waar. Dat durven ze niet en soms hebben ze daar teveel trots voor.

Dat bedoel ik ook niet met initiatief. Ik bedoel dat als je merkt dat jij altijd degene bent die belt/whatsappt ed je wel kan raden dat hij geen interesse heeft :)

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 20:00

Birrieee!!! Hij weet niet wat hij mis loopt!!!!!! Maar ik weet zeker dat er snel eentje dit wel in gaat zien wat voor een geweldig leuke meid je bent!!!! :D xxxx zie je vandeweek weer!!

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 01:56

Wat jammer TS! Ik heb het hele topic meegelezen en zo gehoopt op een romantische afloop...

Zit zelf een beetje met hetzelfde probleem, maar jouw verhaal gaf mij goede moed. Alleen nu durf ik al helemaal niet meer, haha! :p

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 01:59

eilleen333 schreef:
Wat jammer TS! Ik heb het hele topic meegelezen en zo gehoopt op een romantische afloop...

Zit zelf een beetje met hetzelfde probleem, maar jouw verhaal gaf mij goede moed. Alleen nu durf ik al helemaal niet meer, haha! :p

Open ook gewoon een topic jo :))

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 02:01

Haha:p straks is dat dan net zo'n hit als dit topic en weet meteen iedereen het:p

Nu weet niemand om wie het gaat, dus hoef ik het thuis ook niet uit te leggen of te verantwoorden;)

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 02:11

eilleen333 schreef:
Haha:p straks is dat dan net zo'n hit als dit topic en weet meteen iedereen het:p

Nu weet niemand om wie het gaat, dus hoef ik het thuis ook niet uit te leggen of te verantwoorden;)

Ja, daar heb je wel weer een punt :P

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 09:49

mang schreef:

Tjah en dan is het maar de vraag of je wel zo'n vent wil.. Wil het best een keer van mijn kant laten komen, maar als hij vervolgens te verlegen of te trots is om mij uit de vragen. Ja jammer dan! Moet wel een beetje pit in zitten hoor :P

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 18:38

Jammer TS ! Heel stiekem had ik dit wel een beetje zien aankomen, omdat hij niet achter jou aan zat...
Je moet vanaf nu gewoon lekker voor een jongen gaat die achter jóu aangaat. :D En hij vind je iig aardig, anders gaat ie ook niet mee op op 'date' :P

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 19:25

Juul schreef:
mang schreef:

Ook mietjes kunnen interesse tonen, en ook aan mietjes merk je wat ze van je vinden :j Ik heb het tenminste altijd goed aangevoeld uiteindelijk (ook al hoopte ik ook altijd op sprookjes ;)). Er zullen heus wel uitzonderingen zijn, maar over het algemeen is het goed aan te voelen.

Maar als je zelf ook onzeker bent of weinig 'ervaring' hebt is het moeilijk om door andermans onzekerheid heen te prikken of om aan te voelen dat het wel/niet wat gaat worden.

@TS: Je bent de enige meid in de klas, geen andere leuke klasgenoten? :7 :Y) }> Geintje!!

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 11:05

Ja, dan blijft het topic nog even in leven :D

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-12 13:42

Haha ondanks dat ik de enige meid ben, zijn er verder niet echt andere leuke jongens in mijn klas :P Ofja, ze zijn of niet interessant genoeg of bezet :D

Dus nu is het afwachten wanneer het volgende 'slachtoffer' aan komt waaien :))

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 15:27

Is het nog steeds gewoon leuk tussen jullie?