en blij dat het niet awkward is op school nu! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en blij dat het niet awkward is op school nu! 
Mannen zijn jagers, ze streven precies hun doel achterna. Daardoor weet je ook snel genoeg of ze bv. alleen maar op seks uit zijn. Het probleem van vrouwen is alleen dat ze de neiging hebben om te blijven hopen op het sprookje en allemaal redenen verzinnen waarom déze man nou net een uitzondering zou zijn 
Juul schreef:Even je topic doorgelezen en ik heb nog wel een tip voor een volgende keer: Als jij merkt (en dat merkte je) dat het initiatief alleen uit jou moet komen, is de kans miniem dat hij écht interesse heeft. Je voelt snel genoeg wanneer iemand interesse heeft of niet, en jij had het volgens mij allang al door dat dit 'm niet ging wordenMannen zijn jagers, ze streven precies hun doel achterna. Daardoor weet je ook snel genoeg of ze bv. alleen maar op seks uit zijn. Het probleem van vrouwen is alleen dat ze de neiging hebben om te blijven hopen op het sprookje en allemaal redenen verzinnen waarom déze man nou net een uitzondering zou zijn
Jammer voor nu, maar goed dat je durf hebt getoont!
Juul schreef:Even je topic doorgelezen en ik heb nog wel een tip voor een volgende keer: Als jij merkt (en dat merkte je) dat het initiatief alleen uit jou moet komen, is de kans miniem dat hij écht interesse heeft. Je voelt snel genoeg wanneer iemand interesse heeft of niet, en jij had het volgens mij allang al door dat dit 'm niet ging wordenMannen zijn jagers, ze streven precies hun doel achterna. Daardoor weet je ook snel genoeg of ze bv. alleen maar op seks uit zijn. Het probleem van vrouwen is alleen dat ze de neiging hebben om te blijven hopen op het sprookje en allemaal redenen verzinnen waarom déze man nou net een uitzondering zou zijn
Sorriso schreef:Juul schreef:Even je topic doorgelezen en ik heb nog wel een tip voor een volgende keer: Als jij merkt (en dat merkte je) dat het initiatief alleen uit jou moet komen, is de kans miniem dat hij écht interesse heeft. Je voelt snel genoeg wanneer iemand interesse heeft of niet, en jij had het volgens mij allang al door dat dit 'm niet ging wordenMannen zijn jagers, ze streven precies hun doel achterna. Daardoor weet je ook snel genoeg of ze bv. alleen maar op seks uit zijn. Het probleem van vrouwen is alleen dat ze de neiging hebben om te blijven hopen op het sprookje en allemaal redenen verzinnen waarom déze man nou net een uitzondering zou zijn
Toch geldt dat niet voor iedere vent, zeker niet op die leeftijd.
mang schreef:Sorriso schreef:
Toch geldt dat niet voor iedere vent, zeker niet op die leeftijd.
Inderdaad. Jongens zijn meestal stiekem nog onzekerder dan meisjes. Het eerste erop af stappen gaat ze goed af, maar als ze eenmaal verliefd worden zijn het allemaal mietjes
Ik heb het tenminste altijd goed aangevoeld uiteindelijk (ook al hoopte ik ook altijd op sprookjes
). Er zullen heus wel uitzonderingen zijn, maar over het algemeen is het goed aan te voelen. mang schreef:Het is wel aan te voelen inderdaad, maar dat zij wel initiatief zouden tonen (dus mee uit vragen) dat is echt niet waar. Dat durven ze niet en soms hebben ze daar teveel trots voor.
xxxx zie je vandeweek weer!! mang schreef:Het is wel aan te voelen inderdaad, maar dat zij wel initiatief zouden tonen (dus mee uit vragen) dat is echt niet waar. Dat durven ze niet en soms hebben ze daar teveel trots voor.
En hij vind je iig aardig, anders gaat ie ook niet mee op op 'date'
Juul schreef:mang schreef:
Inderdaad. Jongens zijn meestal stiekem nog onzekerder dan meisjes. Het eerste erop af stappen gaat ze goed af, maar als ze eenmaal verliefd worden zijn het allemaal mietjes
Ook mietjes kunnen interesse tonen, en ook aan mietjes merk je wat ze van je vindenIk heb het tenminste altijd goed aangevoeld uiteindelijk (ook al hoopte ik ook altijd op sprookjes
). Er zullen heus wel uitzonderingen zijn, maar over het algemeen is het goed aan te voelen.
Geintje!!
Ofja, ze zijn of niet interessant genoeg of bezet