Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eskimo schreef:Even iets anders dan alle sneeuw foto's.. Hier een foto van de prachtige herfstkleuren.. Zo diep rood, vond ze zo mooi zo midden in de stad met daarvoor de rode Canadese vlaggen (die niet op de foto staan)
[ Afbeelding ]
Herfst kan zo mooi zijn..
rocymax schreef:UMayDream schreef:
*gooit chocolade pepernoten naar fionaf09*
Ik wil ook pepernoten![]()
hotchocolat schreef:Af en toe moet je je shetlandpony uitgraven.
[ Afbeelding ]
Rijden in de sneeuw
[ Afbeelding ]
Dit is mijn crosweg bij voldoende sneeuw. Af en toe rennen er reeen mee tussen de bomen.
[ Afbeelding ]
Dat appeltaartje ga ik zeker deze week nog uitproberen (heb nog een emmer appels staan)
Ik heb van Horze een knaloranje reflecterende uitrijdeken. Ik rijd dus ook gewoon in de schemer.
Sandra1984 schreef:ik wil de echte winter!!
deze regen is echt niet leuk!
er is maar 1 nadeel aan de winter.. dat vroege donker zijn..
om thuis binnen te zitten is het niet erg, maar deze week moest ik tot laat werken en was het dus al donker toen ik naar stal ging.. is niet fijn mesten in het donker!
Eskimo schreef:Sandra1984 schreef:ik wil de echte winter!!
deze regen is echt niet leuk!
er is maar 1 nadeel aan de winter.. dat vroege donker zijn..
om thuis binnen te zitten is het niet erg, maar deze week moest ik tot laat werken en was het dus al donker toen ik naar stal ging.. is niet fijn mesten in het donker!
Dikke trui en jas aan en huppakee, aan de slagHaha, ik mis dat wel eens hoor.. Toen ik nog in Nederland woonde met mijn eerste pony in Arnhem die op een pension stalling gaan. In het donker, die lekkere paarden geur, paardjes die briezen en jij aan de slag.. Was altijd een gedoe maar ik wist waarvoor ik het deed