Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Ik kan jullie alvast mededelen dat het vervoer geregeld is, onder voorbehoud. Ik hoop dat Linda mij op tijd de precieze details kan doorsturen over de plaats en dag, dan kunnen we het kopje 'vervoer' afsluiten.
Linda zal andere dingen aan haar hoofd hebben op het moment, zeer begrijpelijk.
Helaas is ons potje voor onverwachte kosten gesneuveld omdat de benzinekosten hoger waren dan gedacht, dat moeten we even bekijken hoe we dat gaan opvangen.
Ik ben nu bezig met kijken of het printwerk geregeld kan worden, dan is dat ook geregeld.
Als er morgenavond rond een uur 10 iemand online kan zijn die met zo'n Wordle kan stoeien voor de definitieve lay out met alle namen, zou dat top zijn.
F_Orumster schreef:Evelli schreef:Komen alle namen erin die ook daadwerkelijk betaald hebben, of iedereen die hier in het topic de intentie heeft getoond dit ook te doen?
De namen vind ik helemaal niet belangrijk, het kan toch gewoon bij het lint blijven?
Ik vind namen toevoegen wat narcistisch staan, zo van kijk ik heb meegedaan.
Leedebee schreef:Roosch schreef:Ik kan jullie alvast mededelen dat het vervoer geregeld is, onder voorbehoud. Ik hoop dat Linda mij op tijd de precieze details kan doorsturen over de plaats en dag, dan kunnen we het kopje 'vervoer' afsluiten.
Linda zal andere dingen aan haar hoofd hebben op het moment, zeer begrijpelijk.
Helaas is ons potje voor onverwachte kosten gesneuveld omdat de benzinekosten hoger waren dan gedacht, dat moeten we even bekijken hoe we dat gaan opvangen.
Ik ben nu bezig met kijken of het printwerk geregeld kan worden, dan is dat ook geregeld.
Als er morgenavond rond een uur 10 iemand online kan zijn die met zo'n Wordle kan stoeien voor de definitieve lay out met alle namen, zou dat top zijn.
Bedoel je voor het brengen van het bloemstuk? (of iets anders wat met dit onderwerp te maken heeft?) Dan kan je dat toch gewoon bij de totaalprijs tellen? Lijkt me geen probleem..
Ik vind het al super dat jij (jullie) je opgeofferd heb(ben) om dit te regelen
Liejn schreef:Roosch schreef:Bedoelen jullie in zo'n Wordle?
De intentie daarvan was om de familie te laten zien hoeveel mensen er mee gedaan hebben.
een wordle geeft beter aan hoeveel mensen er hebben meegedaan.. 500 is maar een getal.. maar daadwerkelijk 500 namen geeft er meer een beeld bij..
Evelli schreef:DesireeK schreef:kan je met dat Wordle het woord bokt niet maken met de namen??
Ja, hoe vaker een woord in de tekst staat, hoe groter hij wordt in de Wordle
grid schreef:Amaryllis schreef:50x 32 cent om mn rekening.. HMM
Geeft niet, is voor een goed doel hahaKun je wel zo weinig overmaken?
![]()
en denk dat dat wel kan want als je een nieuwe telefoon bij abbo kreeg moest je toch ook een tijdje 1 cent pinnen dan kan dat vast ook met overmaken