[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mirriezz

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 09:53

Hetgene dat mij te binnen schiet is een puzzelboekje. Sudoku is bijvoorbeeld ook makkelijk te leren.

Eclare

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 10:04

Legpuzzels/Kruiswoordpuzzels? Teken- en of kleurspullen dat is tegenwoordig weer helemaal in (mijn oma is ook losgeslagen :')).

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 12:10

Met de hele familie samen een ipad kopen.Is wel duur natuurlijk maar misschien 2de hands.

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 18:10

Bokt ik heb jullie hulp nodig. Mijn papa is 25-3 jarig en nu willen wij met zijn 3 een cadeau kopen. We hebben 45-50€ te besteden. Mijn vader houd van zijn groente tuin en van bier. Van zijn vrouw mogen we geen bier meer kopen haha. Nu vinden wij een cadeaubon geven stom dus wilde we een beetje out of the box denken. Een bierproefsessie of een eigen bierbrouwpakket of wellicht iets voor zijn tuin. Ik kom er niets uit en volgens mij heeft hij alles al dat hij graag wilt. Hebben jullie leuke ideeën om te geven? Mijn vader zit de hele week op de vrachtwagen dus een cursus of iets dergelijks gaat helaas niet.

Ben benieuwd naar jullie antwoorden

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 19:58

Oh, echt, ik zag laatst iets... Was een pakketje waarmee je zelf je hop etc kweekt om bier mee te kunnen brouwen. Ik denk dat de xenos het verkoopt. Lijkt me heel passend ;) alleen wel ruim onder budget, denk ik

XRosalieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 20:26

Dat was/is inderdaad bij de xenos!

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 23:35

Ja die heb ik inderdaad in het foldertje zien staan. Denk dat ik die sowieso ga halen, ookal is het voor de Fun! Als er nog meer leuke ideeën zijn, graag!

Love_Mirra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 20:19

Wie kan mij helpen, mijn vader is volgende maand 50 jaar. En ik ben helemaal inspiratieloos.

Ik weet dat hij van chocolade, champagne en snelle auto's houdt.

Lekkere luchtjes en dagjes weg/uiteten vallen af, die zijn al vaker gegeven. Net als gegraveerde champagneglazen, slipcursus, achter het stuur van een ferarri en al heeeel veel chocolade :)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 12:38

Ontbijt op bed.

Voort123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 16:15

Wie heeft er een leuk idee voor een afscheidscadeau voor mijn stagebegeleidster ?

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 17:09

@love-mirra: in de lijn van ontbijt op bed: High Chocolate, High beer of High wine (variaties op high-tea)?

@manonwelmer: een paar details zouden helpen. Wat voor opleiding/stage heb je, hoe oud is je stage begeleidster ongeveer en wat voor band hebben jullie bijvoorbeeld

Voort123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 17:16

Het gaat over mijn stage in de zorg mijn begeleidster is 27 en we kunnen goed met elkaar en het is altijd heel gezellig als we samen werken

Wieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 16:51

Ik kom even binnenvallen.

Mijn vriend heeft een huisje gekocht, krijgt eind mei de sleutel en lijkt mij leuk hem iets te geven voor in zijn huisje.

Laat ik nu net iemand zijn die heel onorgineel is..

Iemand leuke ideeën? :)

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 19:56

Ehmm, wieke, zie de comments eerder. Ik zou zeggen geen roze fleece deken, maar wie weet past dat heel erg bij je vriend, geen idee.

Manon: in de zorg hebben veel mensen toch schrale handen? Mss dus handcrème, of een verwenpalketje met een gezichtsmasker, iets voor de handen/voeten en een lekker theetje?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 21:10

Een naambord voor bij de voordeur.Keukenschort met jou foto erop.Zaklamp.

Love_Mirra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 12:56

mirriezz schreef:
@love-mirra: in de lijn van ontbijt op bed: High Chocolate, High beer of High wine (variaties op high-tea)?

Oh, bestaat zoiets?? Geweldig! *kruipt meteen op de computer om te zoeken* bedankt

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 18:56

Love_Mirra schreef:
mirriezz schreef:

Oh, bestaat zoiets?? Geweldig! *kruipt meteen op de computer om te zoeken* bedankt

Ja! Niet bij heel veel plaatsen hoor, maat ik dacht bij ons bij de plaatselijke Van Der Valk en verder bij wat luxere restaurants. Je hebt dan geloof ik een soort bier/wijn proeverij met bijpassende hapjes, of thee en koffie en heel veel chocolade taartjes, cakejes, bonbons etc etc. Heb het zelf nog nooit gedaan, maar de High Chocolate mag iemand mij zeker cadeau doen :P

Love_Mirra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 16:42

Love_Mirra schreef:
Wie kan mij helpen, mijn vader is volgende maand 50 jaar. En ik ben helemaal inspiratieloos.

Ik weet dat hij van chocolade, champagne en snelle auto's houdt.

Lekkere luchtjes en dagjes weg/uiteten vallen af, die zijn al vaker gegeven. Net als gegraveerde champagneglazen, slipcursus, achter het stuur van een ferarri en al heeeel veel chocolade :)

Iemand nog een idee?

Vond de HighChocolate echt een fantastisch idee, maar hij gaat dit al krijgen van zijn vriendin

Ontbijt op bed zal niet lukken, ik woon daar niet :)

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 19:35

Ik meld me ook even! Ik zit al letterlijk een half uur te brainstormen over wat ik mijn moeder zal geven voor moederdag, help me :')

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 18:55

@Wieke: Waardebon voor woonwinkel, waardebon voor tuincentrum, iets praktisch zoals een broodrooster of koffiezetapparaat, iets voor aan de muur (foto's van jullie samen?)

Love_Mirra: Tickets naar een autoshow/ autobeurs. Collectie DVD's van Fast & The Furious :+ Boottocht..

Ik ben op zoek naar een cadeautje voor een vriendin. Haar merrie heeft vandaag een veulen gekregen.
Sowieso gèèn veulenhalster want die heeft ze al en geen fotoshoot want ze heeft een goede kennis die fotografe is en regelmatig langs komt om foto's te maken.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 20:40

Ik heb het gevoel dat dit topic langzaam vergeten wordt :+

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 21:31

Door mij niet hoor ;) altijd leuk om mee te denken. Maar paardenspulletjes zijn niet mijn ding (Ben te praktisch) en veulens heb ik helemaal geen ervaring mee. Misschien iemand anders wel?

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:07

Mooi fotoalbum? Kan ze veulenfoto's laten afdrukken en in doen. En anders iets leuks/lekkers voor de merrie.

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 18:39

@ Martine: misschien is het leuk om een stal naambordje cadeau te geven?
Bij ons op stal hebben de paarden allemaal een nummerbord met hun naam erop, ook leuk.

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 19:26

Heeft iemand hier misschien een tip voor een cadeau voor mijn beste vriend? Elk jaar een dillema en nu weet ik het echt niet meer :') En hij weet ook niks. Hobby's zijn vooral muziek & series kijken, maar een cd kopen kan niet, want ik heb geen smaak volgens hem en series kijkt hij op netflix :))

Edit; Hij wordt trouwens 18