BertBaley schreef:Ik ben uggs en shabbies verslaafdheb ook 20 paar uggs

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Micha_ schreef:H&M al gekeken maar niet de goede kleur groen. Sting zal ik eens kijken. Ik weet dat ze nu bijna overal mintgroen hebben. Maar ik heb nog niet de perfecte gevonden haha. Vaak vind ik ze of nog te fel van kleur of te groenig (jep ik ben een pietlut haha).
Aaah nienke die Nike zijn zo vet, waar heb je besteld? Vind het alleen jammer dat ze zo monsterlijk duur zijn. Fred de b. Zijn ook geweldig alleen ik vond ze vreselijk zitten.
LETS schreef:Uggs vind ik dan weer vrij lelijk haha.. Alleen leuk als pantoffels
Amira_ schreef:Weten jullie misschien of ze aztec leggings ook in winkels verkopen? En niet via ebay.
Rebeccaa schreef:Ik vind uggs ook echt práchtig. wil zo graag de half hoge en dan de donkerblauwe of donkerbruine.. maar zo duur. En m'n vader wilt ook niet mee sponsoren en 50 euro kleedgeld per maand daar red je het dan ook weer niet van.
CCCCC schreef:Wel uitkijken met Uggs op MP, heel veel zijn ook gewoon nep. Sommigen zijn ook gewoon niet van echt te onderscheiden, dus goed opletten.
Iemand ideeën voor een fijne schooltas? Ik heb altijd boeken bij me en sowieso een map en een collegeblok. Verder moet er ook nog een apart vakje in zitten voor mn eten en drinken en zo. Wel gewoon een schouder of handtas!