Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gerda20 schreef:Ik heb ook het idee dat het kopen en verkopen via internet steeds moelijker gaat.
Steeds meer obstakels van mensen uit.
In begin kreeg ik ook altijd nog netjes een bericht dat het ontvangen was en hoe blij ze ermee waren.
Dat is nu al helemaal van de baan haha als ik nu een mail krijg staat er een hoop ellende in die ik over me heen krijg.
Gelukkig trek ik me er niet te veel van aan. Omdat ik sta voor wat ik doe. Ik ligt geen mensen op, ik stuur op wat ze kopen. En handel altijd heel snel. Geld is volgende dag ook product.
Maar er zijn nog altijd mensen die er anders over denken.
JessAndHope schreef:Hm.. die persoon die eerst onder rembours zou sturen maar daarna niet meer.... niet netjesIk zou ook uit mn plaat zijn gegaan. Dan had je maar geen ja moeten zeggen, ongeacht hoe lang je je al netjes gedraagd. Ik handel zo ontzettend veel op marktplaats, in echt vanalles, dat ik niet eens iets stoms WIL doen. Uiteindelijk leverd dat altijd gezeik op en dat is slecht voor de zaken. Afspraak is afspraak... en ja, ik heb ook écht wel gehad dat ik 2 dagen later het product voor 2x de prijs had kunnen verkopen, maarja.... afspraak is afspraak.
Onderlaatst een advertentie op marktplaats. Nagelsetje incl. UV-lamp (nieuw) voor 20 euro. Nu ben ik een beetje aan het hannessen met nagellakken enzo, dus leek me een leuk prijsje om het voor uit te proberen. Dus ik gezegd dat ik interesse had, maar alleen als alles compleet was en werkend was. Nouja... dit was het geval en mevrouw gaf nog even aan dat alles bij elkaar toch al snel 130 euro had gekost, nieuw.
5 minuten daarna een nieuwe mail. Dat ze toch maar vond dat ik meer moest betalen, want het was eigenlijk wel erg goedkoop. Want ja, ze had 20 in de advertentie staan, maar ze moest en zou er minimaal 25 euro voor krijgen om uiteindelijk af te sluiten met 'voor onder de 30 gaat het niet weg'.
Ik netjes een mailtje teruggestuurd dat je simpelweg niet ineens kan beslissen dat de prijs maar even omhoog gaat. Dat had je van te voren moeten bedenken. Gezegd dat ik nog steeds interesse had, maar alleen voor die 20 euro. Nou... naar veel wikken en wegen is ze dan toch maar akkoord gegaan...
Echt, sommige mensen
WhySoWhite schreef:Zo werd ik vorige week gebeld dat mensen mijn tinker wel wilde hebben... Ze zouden er meteen aan komen en haar gelijk mee nemen... hmz vreemd, maar goed het kan.. Sta je dan zonder er iemand op komt dagen of afbeld... Niks meer gehoord