hier ook niks aan.....de zon was er vanmorgen wel maar niet zo lang helaas. Ik heb het gewoon echt koud en ga zo lekker de verwarming aan zetten het is wel droog gebleven.......ik hoop nu op een flinke bui.......dan kunnen de paarden eerdaags lekker het land op
Paarden hebben zelfs onder dek buiten gestaan vandaag, wat een verschil met van de week zeg! Handschoenen en jas aan en nog koud! Maar nog wel droog gelukkig!
Nu krijgen we April nog,kan ook van alles zijn,regen,zon sneeuw. Nog even geduld,in mei begint het échte goede weer.
Het is goed bewolkt maar toch zie ik de zon proberen door te breken. Die wind is weer eens vrij hard.[en koud].
quartel
Geplaatst: 31-03-12 09:29
lekker hoor....ik had de deken net een paar weken af gedaan.....krijgen we weer vorst geen idee of ik het weer op moet gaan gooien nu..... Ik heb het kou.....mis de zon....en baal er echt van
Van échte vorst is geen sprake hoor,het gaat heel lichtjes vriezen in de nacht. Aan de Oostkant komt de zon er af en toe door,en aan de Noord-West kant is het heel erg donker.
Hier is het sinds woensdag ook weer koud en een echt harde wind staat hier... Als ik s'ochtends naar mijn werk ga dan heb ik nog wel wind mee... maar de terugweg is echt geen pretje Ik ben op 10 april geboren met 24 graden, maar ik geloof niet dat we dat dit jaar halen in Friesland...