wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sokje_6

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 18:27

Aaaaaah, wat zielig!!! En jij je best doen! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 18:34

Laatst in de klas stootte ik mijn vinger en boog hij helemaal oom, dus ik trok zon raar gezicht en maakte een heel raar kreun geluidje, de hele klas moest lachen en mijn vriendin, m'n crush en ik lachde een half uur later nog. :')

En in een vakantie park aan iemand vragen; heeft u toevallig een mobiel gevonden? Man; nee hoezo? in welk huisje zitten jullie? als ik er dan een vind breng ik hem wel!
Wij dus; D1 en D2. Man; Oh jullie zitten naast ons! Wij; OH HAHAHA!

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 16:28

Deze blunder heeft betrekking op 1 gozer (noemen hem maar even Piet) en is uitgespreid over een paar jaar :')

Ergens, toen ik een jaar of 10/11 was, mocht ik van mijn ouders weg op Koninginnedag en dan in de avond. Máár... 12u thuis en geen seconden later. Juist... vriendin en ik de hort op en helemaal melig (nog veel meer blunders met haar en mij, maar dat terzijde).
Uiteindelijk belandde we op de boulevard, ik fietsen, zij achterop en we reden naast een groepje, overduidelijk dronken, gozers. Eén daarvan zat aan de telefoon en ik ging terug praten (ja, ik wist dat hij aan de telefoon was ;) ) tot hij uiteindelijk ophing. Bleek dat ze ook onderweg waren naar het vuurwerk. Cool! Gaan we met z'n allen. Nu had Piet dus een oogje op mij en zijn vriend op mijn vriendin.

Lachen gieren brullen natuurlijk, de grootste lol en uiteindelijk eindig ik al zoenend met Piet. Waarop mijn vriend, echt... ik heb het dr nooit vergeven, KEIHARD begint te zingen 'JESS WORD ONGROEHOENT, JESS WORD ONTGROEHOENT.....' Juist... gelukkig was Piet te stom dronken om er ook maar iets van te merken en daarnaast was hij iets te druk 'bezig' om te antwoorden. Mijn vriendin kreeg een welgemeende middelvinger.

Echter, dit verhaal deed op een gegeven moment de ronde in mijn familie en mijn twee neven (jaartje of 10/12 ouder dan ik was) vonden het hilarisch en ben er lang mee gepest.
Uiteindelijk kwam ik bij een bedrijf te werken waar mijn neef ook werkte en ik kwam aan terwijl de meeste of vakantie waren. ik vroeg hem wie er allemaal werkte en hij somde een heel rijtje namen op, maar bij de naam 'Piet' vroeg ik (ik weet bij god niet waarom) wélke Piet hij bedoelde. 'Piet die-en-die' was het antwoord. Dus ik nog even een beschrijving gegeven en hij knikte met een blik van 'wtf, waarom vráág je dit allemaal?'... nog geen twee seconden later 'OOOOOOOOH is het DIE piet?!?!'

Ik héél stellig nee gezegd, hoofd geschud en hem voor gek verklaard, maarja... het kwaad was geschied. Piet zou die maandag terugkomen van vakantie en het was donderdag, ik had dus nog 1 werkdag te gaan zónder Piet en de vrij beschamende gebeurtenissen van die Koninginnenavond.
Vrijdagochten: ik wandel doodleuk de afdeling op en kijk tegen een nieuwe rug aan. Jawel... Piet was een dag eerder terug. Aan mijn spierwitte bek zag mijn neef al genoeg en ik heb een rotspurt gemaakt naar de wc en ben een half uur blijven zitten, ondertussen bedekend hoe ik dit het beste aan kon pakken.

Al mijn ideeën verdwenen in de goot toen ik weer terugkwam, want neef-lief troonde me heel breed grijnzend mee naar Piet en stelde me uitgebreid voor terwijl de rest van de afdeling (allemaal jonge gasten) grijzend zaten toe te kijken... rarara wie hun op de hoogte had gebracht. Ik probeerde heel stoer te zijn, maar er kwam weinig meer dan wat gepruttel uit :')
In de daarop volgende maanden dan ook echt dagelijks mee gepest. (o.a. 'Joh Piet, moet je je vriendinnetje niet helpen?' of 'Oooh, net zo lekker als zoenen met Piet?')

En ja.. ik word er NOG mee gepest.... -O-

Nou moet ik wel zeggen dat Piet en ik elkaar toen weer voor een aantal jaar uit het oog waren verloren waarna we ineens weer contact kregen. Hebben toen onze Rendez-vous wel even overgedaan... ~~}>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 16:36

JessAndHope schreef:
Deze blunder heeft betrekking op 1 gozer (noemen hem maar even Piet) en is uitgespreid over een paar jaar :')

Ergens, toen ik een jaar of 10/11 was, mocht ik van mijn ouders weg op Koninginnedag en dan in de avond. Máár... 12u thuis en geen seconden later. Juist... vriendin en ik de hort op en helemaal melig (nog veel meer blunders met haar en mij, maar dat terzijde).
Uiteindelijk belandde we op de boulevard, ik fietsen, zij achterop en we reden naast een groepje, overduidelijk dronken, gozers. Eén daarvan zat aan de telefoon en ik ging terug praten (ja, ik wist dat hij aan de telefoon was ;) ) tot hij uiteindelijk ophing. Bleek dat ze ook onderweg waren naar het vuurwerk. Cool! Gaan we met z'n allen. Nu had Piet dus een oogje op mij en zijn vriend op mijn vriendin.

Lachen gieren brullen natuurlijk, de grootste lol en uiteindelijk eindig ik al zoenend met Piet. Waarop mijn vriend, echt... ik heb het dr nooit vergeven, KEIHARD begint te zingen 'JESS WORD ONGROEHOENT, JESS WORD ONTGROEHOENT.....' Juist... gelukkig was Piet te stom dronken om er ook maar iets van te merken en daarnaast was hij iets te druk 'bezig' om te antwoorden. Mijn vriendin kreeg een welgemeende middelvinger.

Echter, dit verhaal deed op een gegeven moment de ronde in mijn familie en mijn twee neven (jaartje of 10/12 ouder dan ik was) vonden het hilarisch en ben er lang mee gepest.
Uiteindelijk kwam ik bij een bedrijf te werken waar mijn neef ook werkte en ik kwam aan terwijl de meeste of vakantie waren. ik vroeg hem wie er allemaal werkte en hij somde een heel rijtje namen op, maar bij de naam 'Piet' vroeg ik (ik weet bij god niet waarom) wélke Piet hij bedoelde. 'Piet die-en-die' was het antwoord. Dus ik nog even een beschrijving gegeven en hij knikte met een blik van 'wtf, waarom vráág je dit allemaal?'... nog geen twee seconden later 'OOOOOOOOH is het DIE piet?!?!'

Ik héél stellig nee gezegd, hoofd geschud en hem voor gek verklaard, maarja... het kwaad was geschied. Piet zou die maandag terugkomen van vakantie en het was donderdag, ik had dus nog 1 werkdag te gaan zónder Piet en de vrij beschamende gebeurtenissen van die Koninginnenavond.
Vrijdagochten: ik wandel doodleuk de afdeling op en kijk tegen een nieuwe rug aan. Jawel... Piet was een dag eerder terug. Aan mijn spierwitte bek zag mijn neef al genoeg en ik heb een rotspurt gemaakt naar de wc en ben een half uur blijven zitten, ondertussen bedekend hoe ik dit het beste aan kon pakken.

Al mijn ideeën verdwenen in de goot toen ik weer terugkwam, want neef-lief troonde me heel breed grijnzend mee naar Piet en stelde me uitgebreid voor terwijl de rest van de afdeling (allemaal jonge gasten) grijzend zaten toe te kijken... rarara wie hun op de hoogte had gebracht. Ik probeerde heel stoer te zijn, maar er kwam weinig meer dan wat gepruttel uit :')
In de daarop volgende maanden dan ook echt dagelijks mee gepest. (o.a. 'Joh Piet, moet je je vriendinnetje niet helpen?' of 'Oooh, net zo lekker als zoenen met Piet?')

Nou moet ik wel zeggen dat Piet en ik elkaar toen weer voor een aantal jaar uit het oog waren verloren waarna we ineens weer contact kregen. Hebben toen onze Rendez-vous wel even overgedaan... ~~}>

Dus jij mocht op je 10/11 ALLEEN naar een koninginnenmarkt savonds, en voor 12 uur thuis komen.

En je hebt op je 10/11de gezoent met een dronken vent?
Sodeju, rare ouders heb jij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 16:40

Op zondag avond bestellen wij altijd gezellig met een stel vrienden pizza of shoarma of snackbar.
Nou moest ik bellen een keer en werd het .. 3 porties spareribs met extra knoflooksaus en 2 broodjes shoarma met saus !!

Goed .. ik bellen , wordt er opgenomen en wat bestel ik .. 3 PORTIES SPERMA MET EXTRA SAUS !!!.

Ik wordt er nog steeds mee geplaagd.. toen dwongen ze me ook nog de deur open te doen en te betalen :o

annewill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 16:41

ooo wat een hilarische verhalen ..
Ik had net een paar maanden een relatie, vaak kropen we het eind van de avond even op de bank met als gevolg dat we samen in slaap vielen.
Toen ik bijna lag te slapen liet ik een mega scheet.. Gelijk wakker en hard ontkennen dat het een scheet was. God wat heb ik me geschaamd.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 17:20

Toen ik 10 / 11 was mocht ik echt nog noet weg, laat staan dat ik aan zoenen dacht

Maar hoezo vertlde iedereen het dan? Lijkt me niet leuk

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 17:58

Wat maakt het uit dat een meisje van 11 met een vriendin weg mag... Ja zo zijn elke ouders anders, ik mocht het ook niet, maar zijn zat mensen waarvan ik weet dat ze het wel goed vinden.

Wel weer leuke momentjes, behalve voor jullie :')

lotte_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 18:10

Ik was een jaar of 10 en de vorige vriend van mijn moeder en zijn zoon (die even oud is als mij) (waar ik toen op 'veliefd' was) waren mee een dagje komen kamperen. We wouden gaan zwemmen en ik dus snel mijn bikini aandoen. Ik kwam uit de tent en ze bleven naar mij staren ik had geen idee waarom. Ik moest alleen nog even naar de wc dus ik sprong op men fiets, en kom aan de wc's en dan merk ik op dat ik mijn bovenstukje vergeten aan te doen! Ik schaamde mij dood!
4 jaar later zit die jongen bij mij op school (nu nog steeds maar ben er niet meer verliefd op xd). Ik hoop zo hard dat hij het vergeten is. :D
Er was natuurlijk nog niet veel te zien want ik was 10 maar ik was wel dik dus had 'vettetjes' :o
Elke keer dat ik die jongen zie doet me dat terug aan die dag denken xd

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 18:18

lotte_horses schreef:
Ik was een jaar of 10 en de vorige vriend van mijn moeder en zijn zoon (die even oud is als mij) (waar ik toen op 'veliefd' was) waren mee een dagje komen kamperen. We wouden gaan zwemmen en ik dus snel mijn bikini aandoen. Ik kwam uit de tent en ze bleven naar mij staren ik had geen idee waarom. Ik moest alleen nog even naar de wc dus ik sprong op men fiets, en kom aan de wc's en dan merk ik op dat ik mijn bovenstukje vergeten aan te doen! Ik schaamde mij dood!
4 jaar later zit die jongen bij mij op school (nu nog steeds maar ben er niet meer verliefd op xd). Ik hoop zo hard dat hij het vergeten is. :D
Er was natuurlijk nog niet veel te zien want ik was 10 maar ik was wel dik dus had 'vettetjes' :o
Elke keer dat ik die jongen zie doet me dat terug aan die dag denken xd

:')

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 18:42

angelaatjuh schreef:
Chasey schreef:
Hebben jullie wel eens 'kwaad' over iemand gesproken terwijl diegene achter je stond? :') :o Of nog net niet ver genoeg uit je buurt was? :+
Ik wel, en dan wil je ook wel door de grond zakken :Y)

Over een docente :') haha en later nog gevraagd of ze ons had horen praten _O- gelukkigniet

Had ik ook een keer, we stonden al 10min te wachten voor de les en we hadden een toets, we hadden de tijd dus nodig, dus ik schreeuwde nogal hard; waar blijft die banketstaaf?! Stond ie al achter me, euh hallo meneer? :o

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 18:57

:') schaam je je ook dood

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 20:02

Sypol_Rawr schreef:
JessAndHope schreef:

Dus jij mocht op je 10/11 ALLEEN naar een koninginnenmarkt savonds, en voor 12 uur thuis komen.

En je hebt op je 10/11de gezoent met een dronken vent?
Sodeju, rare ouders heb jij.

Niet alleen... met een groep vriendinnen ;) En ik was vrij volwassen voor mn leeftijd dus mijn ouders wisten dat ik niet stomdronken thuiskom of heule gekke dingen doe.

En daarnaast... ja ;) Ik was er op sexueel gebied vrij vroeg bij, ondanks dat ik (naast die ene dag) verdomd weinig uit mocht en heel strak ben gehouden.
Zoals al gezegd, iedere kind en iedere ouder is anders. Sommige kinderen van 11 zijn echt nog precies dat, kinderen. Ik was bijv. ook al op mijn 10de ongesteld.... tsja, sommige lopen voor, andere lopen achter. Verschilt per kind denk ik. Maar om nu gelijk te roepen dat mijn ouders raar zijn...

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 20:50

Deze is wel van een aantal jaar geleden, toen mijn moeder nog leefde (is jong gestorven dus voor mij een extra leuke herinnering)

Mijn moeder zei 's avonds tegen mij, doe je morgenochtend een beetje rustig want ik ben vrij en wil even uitslapen.

Nou prima geen probleem, alles ging goed... Totdat ik de voordeur open trok en mijn moeders slaapkamerdeur met een rotgang dicht hoorde klappen.

(even voor het idee, je had haar deur dan een hal en een gang en dan daar achter was het bed maar het was wel 1 ruimte zeg maar)

Dus ik stap mijn auto in, krijg ik een smsje... Sow hallo gaat alles goed???
Dus ik stuurde terug ja sorry, de deur klapte dicht toen ik de voordeur open trok.

Krijg ik een smsje terug, ohhhh nee dan is het goed dacht dat je van de trap viel.. _O-

Ik heb daar zo om moeten lachen, dat je rustig smst en niet gaat kijken of je onderaan de trap ligt.

Mijn moeder had van die heerlijke droge humor..

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 20:54

amyve schreef:
soeraya schreef:
Op school hadden we een sponsorloop, nou leuk en wel ik mee doen.. Op een gegeven moment rent er een meisje voor me en ik ben er van overtuigd dat het een vriendin van mij is dus ik geef haar een klap op dr billen.. Kijkt ze om.. Ken ik haar helemaal niet.. Kon echt wel door de grond zakken :') hahahaha
Ooooh, ik zou me ook heel diep schamen! _O-

HAHAAHAHA, kijk dan ook eerst goed _O- _O-

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 21:08

[quote="NeverGiveUp"]
[quote="amyve"]
[quote="soeraya"]
Op school hadden we een sponsorloop, nou leuk en wel ik mee doen.. Op een gegeven moment rent er een meisje voor me en ik ben er van overtuigd dat het een vriendin van mij is dus ik geef haar een klap op dr billen.. Kijkt ze om.. Ken ik haar helemaal niet.. Kon echt wel door de grond zakken :') hahahaha

Ohhh ik heb dit ook gehad maar dan anders en ook heel erg verschrikkelijk.
Ik dacht een vriend van mij te zien lopen in de stad, en ik sprong hem altijd op zijn rug omdat het zo'n beer van een vent was...

Jaja ik sprong bij een wild vreemde kerel op zijn rug :oo

Ik weet niet wie er harder schrok, hij of ik _O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 21:09

soeraya schreef:

_O- :') :') :') :') :') :') :')

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 22:35

Bij sience liep ik wat rond met kraaltjes en toen struikelde ik over iemands voeten
Ik viel languit in het gangpad je hoorde echt zo : BOF! Iedereen stil, gelukkig was het aan de andere kant van de kast jongen achter mij keek echt zo. Wat doet zij nou? Doe schrok zich ook rot ... Toen docent zo : doeen jullie wel voorzichtif straks gaan er spullen kapot! Die heeft een webcam zodat ie kan zien of de kinderen daar wel opruimen, die zag mij dus ook nog lekker o mn smoel gaan , vriendin en ik kwamen niet meer bij van het lachen

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 23:03

Vandaag tijdens de startviering van het nieuwe schooljaar begon mijn maag opeens héél hard te grommen _O-
De mensen rond mij hadden het ook gehoord en ik hoorde al gegiechel, waarop mijn reactie simpel was:
"OOH, heb je die grom gehoord?! Die persoon moet vast erge honger hebben, wàt een gerommel in die maag!!!"
Niemand die wist dat het dus van mij kwam O:) haha!

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 23:19

Oh ik had laatst echt iets heeeeeeeel genants!!
Ik moest naar een les op school, maar ik wist niet precies waar.. Ik liep samen met nog een klasgenoot, maar doordat het een 'breed' vak was (meerdere opleidingen hetzelfde vak) zaten we gemengd, en ik zat dus niet bij die klasgenoot. Daarnaast waren we wat aan de late kant waardoor ik me naar het lokaal haastte. Ik wist niet precies welk lokaal we zaten (wel in welke rij lokalen) keek ik goed of ik mijn docent zag. En ja hoor door een ienieminie raampje zag ik hem staan, dus hop ik naar binnen, snrl zitten en spullen pakken..
Toen ik eenmaal al mn spullen op mn bureau had liggen keek ik eens goed op de powerpoint van de docent.. Huh het ging over de 2de WO??snl ven de klas rond gekeken, ik herkende helemaal niemand!!!
Bleek dat ik een uur te vroeg was en dus bij een willekeurige maatschappij klas was gaan zitten hahahaha..
Het punt was ook nog dat ik al 5 min zat toen ik er achter kwam en dus ook niet in een keer weer weg kon lopen! Gelukkig hielde ze na een half uurtje pauze en kon ik heel sneaky wegsluipen..
Oh mijn god wat heb ik me geschaamd!!!

lotte_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 23:31

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :') :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 07:55

Ik en wat vriendinnen zaten ook op de fiets, zien we zon knakworst hondje langs lopen ( weet het ras niet, lijken op knakworsten :') ) zeg ik; aaaah wat een schatje! Nog geen seconde erna begint dat beest te blaffen naar me, haha wat hebben we daar om gelachen.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 08:16

Een teckeltje?

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 12:04

Gisteren, ik voor het eerst in de fysio praktijk, na mijn behandeling sta ik bij de balie, komt er een inimini wit harig dingetje met tuigje de hoek om wandelen. Het kwispelde nog enigszins, ik dacht dat het van een patient was ofzo. Ik maak de opmerking "goh, hebben ze hier ook mismaakte ratten rondlopen!" Zegt mijn fysiotherapeute, da's mijn hond... oeps :D

_MC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 14:04

WHAHAHAH geweldig XD