model worden/hoe?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Re: model worden/hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 17:26

Begin steeds zenuwachtiger te worden voor zaterdag :P

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 17:28

Zaterdag, dan heb je een shoot?
Komt vast goed joh, jij bent hartstikke fotogeniek :D

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 17:43

Yep, met Mark van Velsen inderdaad!
Heb spiked Lita's van een vriendin geleend ( Jeffrey Campbells ) en allemaal shorts and tights mee, die spiked bra gaat ook mee en veel leer enzo.
Super tof, dat wel haha.

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 18:13

Wow zie hier gave foto's voorbij komen! Die van de sneeuw engel vind ik wel echt een mooi idee! :D

Gaaf haar ook zeg Snow_White, heel apart, hoelang moest je er voor zitten?

Het komt vast goed Courses, de foto's die je tot nu toe geplaatst hebt zijn allemaal gaaf!

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 19:27

Gave foto's hoor, @xSaarSaar: Respect zo in de kou! _/-\o_

Mochten hier meiden zijn die het leuk vinden om mee te lopen in een modeshow, ik zoek nog 2 meiden met maat 34/38 lengte ca. 1.75m.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 19:45

Waar, wanneer?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 19:56

^ Zelfde vragen, haha.
Maatje 34/36, 1.76 lang :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 20:21

Donderdags gaat 'm voor mij niet worden, zit midden in stage periode dan :)
Helaas.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 20:23

Ben te klein :Y)

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 21:40

Posh schreef:
Donderdagavond 11 april in het Bijlmer Parktheater.

Het is een evenement van H3 Collective, met muziek, kunst en fashion. Voorafgaand aan de show is er een expositie van fotografen en kunstenaren en geef ik een catwalkcursus.

De show zelf is van een beginnend ontwerper.

Zeker voor meiden die nog geen ervaring hebben op de catwalk is dit een heel leuk en laagdrempelig evenement. Voor informatie over het evenement kunnen jullie kijken op: https://www.facebook.com/H3Collective

Ik heb wel interesse, maar ik ben wel 1.80 en geen 1.75, is dat een probleem? :D En weet je misschien ook of de reiskosten worden vergoed? (moet vanuit leeuwarden komen)

chloeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 21:42

oke ik ben er over uit, samen met mama gepraat en zij vind het goed. Maar school gaat voor en het moet betrouwbaar zijn :). wie niet waagt wie niet wint toch? ik ben nu een beetje aan het rond kijken
Posh lijkt me super! ben helaas teklein :(

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 21:44

Ik heb al 2 reacties gehad btw op mijn advertentie van modellenspot! (is blij *\o/* :') )
Hebben jullie ervaring met die site?

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 21:44

chloeve schreef:
oke ik ben er over uit, samen met mama gepraat en zij vind het goed. Maar school gaat voor en het moet betrouwbaar zijn :). wie niet waagt wie niet wint toch? ik ben nu een beetje aan het rond kijken
Posh lijkt me super! ben helaas teklein :(

Wat leuk joh, dat je het mag doen van je moeder :)
En idd, wie niet waagt, wie niet wint!

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 22:27

UMayDream schreef:
Ik heb al 2 reacties gehad btw op mijn advertentie van modellenspot! (is blij *\o/* :') )

Wat leuk!
Ik heb geen ervaring met de site, heb er net even op gekeken maar vind er veel rommel tussenstaan. Het ziet er minder professioneel uit dan bijvoorbeeld ModelMayhem of Modelzone. Bij deze laatste twee kunnen mensen in een oogopslag zien wat je ervaring is, je maten zijn en voor welke opdrachten je openstaat, hiernaast kan je een verhaaltje over jezelf typen en word je al haast verplicht minstens 3 foto's van jezelf toe te voegen. Daarna word je account pas goedgekeurd (dacht ik hoor, weet niet meer zeker). Niet om jou site af te kraken, zeker niet hoor juist leuk dat je bent benadert voor fotoshoots, maar het lijkt me lastig om te kijken met wat voor fotograaf je nou te maken hebt (wat is zijn ervaring, wat vinden andere modellen van zijn werk, hoe is de samenwerking). Zo voor de snuffel vind ik het neerkomen op een site waarbij iedereen zich maar aanbied, om een zakcentje te verdienen, maar dit is echt hoe ik het zie :o

@ Loki: Mooie foto, je hebt prachtige ogen! Benieuwd naar de resultaten van je testshoot!
@ Annmoi: Leuk dat je een shoot hebt gedaan! Een tip voor je vriendin als fotografe: kijk even naar hoe de panty op de foto komt en hoe ze dit volgende keer eventueel kan vermijden, het concept is leuk in ieder geval!
@ Courses: Lippenstift staat je goed hoor, vind het juist mooi! Probeer je gezicht soms wat meer te ontspannen, ik moet eerlijk zeggen dat ik je lachfoto en die eerste het allerleukst vind! De rest trek je een bepaald 'mondje' op wat ik (in jou geval) niet erg flatterend vind voor je. En succes alvast zaterdag! Komt wel goed!
@ Saar: Oh wauw jou haar! Het is echt heel mooi gelukt, brrrr wat moet het koud zijn geweest buiten... Foto's zijn veel van hetzelfde, maar het is ook lastig en oefening baart kunst

Ik zit hier een beetje commentaar te leveren op jullie foto's hoor terwijl ik er zelf ook helemaal niks van hoor :') Misschien denk je goh, ja, ze heeft gelijk en misschien denk je nou hier ben ik het niet mee eens, allemaal prima haha :D
Laatst bijgewerkt door Abracadabra9 op 30-01-13 22:39, in het totaal 2 keer bewerkt

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 22:38

UMayDream schreef:
Posh schreef:
Donderdagavond 11 april in het Bijlmer Parktheater.

Het is een evenement van H3 Collective, met muziek, kunst en fashion. Voorafgaand aan de show is er een expositie van fotografen en kunstenaren en geef ik een catwalkcursus.

De show zelf is van een beginnend ontwerper.

Zeker voor meiden die nog geen ervaring hebben op de catwalk is dit een heel leuk en laagdrempelig evenement. Voor informatie over het evenement kunnen jullie kijken op: https://www.facebook.com/H3Collective

Ik heb wel interesse, maar ik ben wel 1.80 en geen 1.75, is dat een probleem? :D En weet je misschien ook of de reiskosten worden vergoed? (moet vanuit leeuwarden komen)

Ik weet niet of de reiskosten worden vergoed, maar je kunt altijd contact opnemen! Niet geschoten is altijd mis.

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 23:30

Amburtjoz schreef:
UMayDream schreef:

Wat leuk!
Ik heb geen ervaring met de site, heb er net even op gekeken maar vind er veel rommel tussenstaan. Het ziet er minder professioneel uit dan bijvoorbeeld ModelMayhem of Modelzone. Bij deze laatste twee kunnen mensen in een oogopslag zien wat je ervaring is, je maten zijn en voor welke opdrachten je openstaat, hiernaast kan je een verhaaltje over jezelf typen en word je al haast verplicht minstens 3 foto's van jezelf toe te voegen. Daarna word je account pas goedgekeurd (dacht ik hoor, weet niet meer zeker). Niet om jou site af te kraken, zeker niet hoor juist leuk dat je bent benadert voor fotoshoots, maar het lijkt me lastig om te kijken met wat voor fotograaf je nou te maken hebt (wat is zijn ervaring, wat vinden andere modellen van zijn werk, hoe is de samenwerking). Zo voor de snuffel vind ik het neerkomen op een site waarbij iedereen zich maar aanbied, om een zakcentje te verdienen, maar dit is echt hoe ik het zi

@ Loki: Mooie foto, je hebt prachtige ogen! Benieuwd naar de resultaten van je testshoot!
@ Annmoi: Leuk dat je een shoot hebt gedaan! Een tip voor je vriendin als fotografe: kijk even naar hoe de panty op de foto komt en hoe ze dit volgende keer eventueel kan vermijden, het concept is leuk in ieder geval!
@ Courses: Lippenstift staat je goed hoor, vind het juist mooi! Probeer je gezicht soms wat meer te ontspannen, ik moet eerlijk zeggen dat ik je lachfoto en die eerste het allerleukst vind! De rest trek je een bepaald 'mondje' op wat ik (in jou geval) niet erg flatterend vind voor je. En succes alvast zaterdag! Komt wel goed!
@ Saar: Oh wauw jou haar! Het is echt heel mooi gelukt, brrrr wat moet het koud zijn geweest buiten... Foto's zijn veel van hetzelfde, maar het is ook lastig en oefening baart kunst

Ik zit hier een beetje commentaar te leveren op jullie foto's hoor terwijl ik er zelf ook helemaal niks van hoor :') Misschien denk je goh, ja, ze heeft gelijk en misschien denk je nou hier ben ik het niet mee eens, allemaal prima haha :D

Je hebt helemaal gelijk hoor, modelmayhem i een stuk professioneler, alleen juist omdat je dus 3 foto's moet toevoegen wilde ik dat niet omdat ik niet echt mooie heb. Er zitten hier veel mindere fotograven en modellen tusde. Maar wie weet tref ik het juist en hou ik er een gave shoot aan over. :)

Sorry voor de spelfouten, mijn mobiel is echt klote.. :=

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 23:31

@posh, ik ga morgen even mailen! :)

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 00:54

Ik had op mayhem ook geen 'portfoliowaardige' foto's hoor, daar kwam ik juist voor! Nogsteeds zijn ze niet denderend, maar vind het gewoon leuk zo af en toe te doen, echt een model zal ik nooit worden maar daar heb ik de ambitie ook niet voor :) Kijk in ieder geval naar het type mens, laat ouders weten waar je bent, bij wie, hoe je er komt enzo, tenzij ze mee gaan natuurlijk. Komt vast wel goed :D

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 03:43

Ann_moi schreef:
Wow zie hier gave foto's voorbij komen! Die van de sneeuw engel vind ik wel echt een mooi idee! :D

Gaaf haar ook zeg Snow_White, heel apart, hoelang moest je er voor zitten?

Het komt vast goed Courses, de foto's die je tot nu toe geplaatst hebt zijn allemaal gaaf!

Ze hebben een uur aan mijn make-up gewerkt en 'maar' 6 uur aan mijn haar :=

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 08:03

@Posh: jammer dat ik die dag pas half 5 klaar ben met school en dan nog 1,5 uur naar Amsterdam moet reizen, anders had het me heel leuk geleken! :)

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:06

UMayDream schreef:
@posh, ik ga morgen even mailen! :)

Leuk! Hou me maar op de hoogte :j

@xSaarSaar: De afstand is vaak een probleem inderdaad, de meeste shows worden vaak ver van huis gegeven. Heel jammer maar misschien een volgende keer!

XUlyssesX

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:13

sorry voor als het er al staat..
Ik had helaas geen tijd om de hele topic door te lezen.
Ik regel mijn modellen altijd via Modelmayhem.com
Is een website waar je , jezelf als model kunt opgeven voor castingshoots enzo

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 18:11

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 18:29

Ja buh. Je moet altijd overal zo lang voor zijn :')

Ik heb al zo'n 2 maanden geleden een shoot gedaan via MM maar ik heb helemaal geen foto's meer ontvangen. Heb de fotograaf nog gemaild maar niks terug gehad, beetje jammer..

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 19:01