Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Posh schreef:Donderdagavond 11 april in het Bijlmer Parktheater.
Het is een evenement van H3 Collective, met muziek, kunst en fashion. Voorafgaand aan de show is er een expositie van fotografen en kunstenaren en geef ik een catwalkcursus.
De show zelf is van een beginnend ontwerper.
Zeker voor meiden die nog geen ervaring hebben op de catwalk is dit een heel leuk en laagdrempelig evenement. Voor informatie over het evenement kunnen jullie kijken op: https://www.facebook.com/H3Collective
chloeve schreef:oke ik ben er over uit, samen met mama gepraat en zij vind het goed. Maar school gaat voor en het moet betrouwbaar zijn. wie niet waagt wie niet wint toch? ik ben nu een beetje aan het rond kijken
Posh lijkt me super! ben helaas teklein
UMayDream schreef:Ik heb al 2 reacties gehad btw op mijn advertentie van modellenspot! (is blij![]()
)
Hebben jullie ervaring met die site?
UMayDream schreef:Posh schreef:Donderdagavond 11 april in het Bijlmer Parktheater.
Het is een evenement van H3 Collective, met muziek, kunst en fashion. Voorafgaand aan de show is er een expositie van fotografen en kunstenaren en geef ik een catwalkcursus.
De show zelf is van een beginnend ontwerper.
Zeker voor meiden die nog geen ervaring hebben op de catwalk is dit een heel leuk en laagdrempelig evenement. Voor informatie over het evenement kunnen jullie kijken op: https://www.facebook.com/H3Collective
Ik heb wel interesse, maar ik ben wel 1.80 en geen 1.75, is dat een probleem?En weet je misschien ook of de reiskosten worden vergoed? (moet vanuit leeuwarden komen)
Amburtjoz schreef:UMayDream schreef:Ik heb al 2 reacties gehad btw op mijn advertentie van modellenspot! (is blij![]()
)
Hebben jullie ervaring met die site?
Wat leuk!
Ik heb geen ervaring met de site, heb er net even op gekeken maar vind er veel rommel tussenstaan. Het ziet er minder professioneel uit dan bijvoorbeeld ModelMayhem of Modelzone. Bij deze laatste twee kunnen mensen in een oogopslag zien wat je ervaring is, je maten zijn en voor welke opdrachten je openstaat, hiernaast kan je een verhaaltje over jezelf typen en word je al haast verplicht minstens 3 foto's van jezelf toe te voegen. Daarna word je account pas goedgekeurd (dacht ik hoor, weet niet meer zeker). Niet om jou site af te kraken, zeker niet hoor juist leuk dat je bent benadert voor fotoshoots, maar het lijkt me lastig om te kijken met wat voor fotograaf je nou te maken hebt (wat is zijn ervaring, wat vinden andere modellen van zijn werk, hoe is de samenwerking). Zo voor de snuffel vind ik het neerkomen op een site waarbij iedereen zich maar aanbied, om een zakcentje te verdienen, maar dit is echt hoe ik het zi
@ Loki: Mooie foto, je hebt prachtige ogen! Benieuwd naar de resultaten van je testshoot!
@ Annmoi: Leuk dat je een shoot hebt gedaan! Een tip voor je vriendin als fotografe: kijk even naar hoe de panty op de foto komt en hoe ze dit volgende keer eventueel kan vermijden, het concept is leuk in ieder geval!
@ Courses: Lippenstift staat je goed hoor, vind het juist mooi! Probeer je gezicht soms wat meer te ontspannen, ik moet eerlijk zeggen dat ik je lachfoto en die eerste het allerleukst vind! De rest trek je een bepaald 'mondje' op wat ik (in jou geval) niet erg flatterend vind voor je. En succes alvast zaterdag! Komt wel goed!
@ Saar: Oh wauw jou haar! Het is echt heel mooi gelukt, brrrr wat moet het koud zijn geweest buiten... Foto's zijn veel van hetzelfde, maar het is ook lastig en oefening baart kunst
Ik zit hier een beetje commentaar te leveren op jullie foto's hoor terwijl ik er zelf ook helemaal niks van hoorMisschien denk je goh, ja, ze heeft gelijk en misschien denk je nou hier ben ik het niet mee eens, allemaal prima haha
Ann_moi schreef:Wow zie hier gave foto's voorbij komen! Die van de sneeuw engel vind ik wel echt een mooi idee!
Gaaf haar ook zeg Snow_White, heel apart, hoelang moest je er voor zitten?
Het komt vast goed Courses, de foto's die je tot nu toe geplaatst hebt zijn allemaal gaaf!
Posh schreef:Misschien is dit leuk voor jullie?
CosmoGirl organiseert samen met Future Faces een modellenwedstrijd:
http://www.cosmogirl.nl/nieuws/highligh ... l-contest/