ja dat kan je maken met dat sneeuwdoek hoor maak je met een oud laken verschillende hoogtes of piepschuim of kartonnen doosjes en dan bekleed je dat met sneeuwdoek kan je niet via google plaatjes vinden met voorbeelden?
oh mijn god silly dat meen je niet toevallig zij ik nog tegen mijn man ''het zullen je ouders maar zijn zo vlak voor de feestdagen'' oh ik heb hier echt geen woorden voor zo jong en zo erg noodlottig oh echt wat vreselijk zeg zit gewoon met tranen in mijn ogen als er iets is wat ik voor je kan doen????
Dank jullie, ik was net bezig met mijn kerstspulletjes toen ik het bericht kreeg, mijn huisje is nu maar half af, heb alles maar even in de hoek gezet. Denk wel dat ik het nog op ga zetten als alles weer rustig is, maar ja ik zie wel, zo half vind ik ook niks
DDDMakkink
Geplaatst: 29-11-11 12:24
echt ik vind het zo erg voor je heb er gewoon geen woorden voor wanneer is de uitvaart? ik kan je alleen heeeeeeeel veeeeeeeeeel sterkte wensen
Vrijdagochtend wordt de vriendin van mijn vader begraven en vrijdag middag wordt mijn vader gecremeerd. Zijn ook geen woorden voor was zo'n bizar ongeluk, we weten nog steeds niet hoe dat zomaar kan gebeuren.
Een scooter tegen een invalidewagentje, dan ga je er toch niet van uit dat ze dan allebei dood zijn? man van de wagen is er trouwens nog goed vanaf gekomen, das 1 troost.
Nou ja, ik wil jullie gezellige kerstsfeer niet verpesten met mijn bericht. Dus ga gewoon door met waar jullie gebleven zijn, is wel leuk voor mij om ook eens luchtigere dingen te lezen
DDDMakkink
Geplaatst: 29-11-11 13:14
tjonge het is gewoon bizar wat je al zegd een scootmobieltje en dan allebij met de dood moeten bekopen botbreuken oid dat snap je dan nog wel maar dit.... ja gelukkig voor die man dat alles goed is afgelopen al zal die ook wel de rest van zijn leven een rot gevoel houden tenminste zou ik zelf wel hebben
vrolijk door gaan met de kerst beetje dubbel op nu al snap ik het wel van jou
Hoewel natuurlijk totaal niet te vergelijken met het verhaal van Silly hierboven is ook mijn feeststemming vandaag nogal teniet gedaan, we hebben vanmiddag behoorlijk onverwachts ons hondje in moeten laten slapen...
DDDMakkink
Geplaatst: 02-12-11 19:46
ah arm hondje was het diertje al oud dan of ziek? ook dat zijn geen leuke dingen want ook aan een dier kan je erg gehecht raken
Alwiene
Geplaatst: 02-12-11 19:54
DDDMakkink schreef:
ah arm hondje was het diertje al oud dan of ziek? ook dat zijn geen leuke dingen want ook aan een dier kan je erg gehecht raken
Ja beide, hij was 15 en hij bleek twee tumoren in zijn buik/lever te hebben, wat we dus tot vanmiddag niet wisten uiteraard. Hij lag vanmiddag maar te rillen en te hijgen en toen met spoed mee naar de DA gegaan en toen kwam dat eruit en daar was niks meer mee toe doen en het was niet eerlijk hem nog langer te laten lijden. Maar ik ga mijn mannetje wel missen..
DDDMakkink
Geplaatst: 02-12-11 19:57
oh wel een mooie leeftijd al hoop je natuurlijk dat ze langer mee gaan ik heb met onze mops afgesproken dat hij minimaal 30 word voor minder doen we het niet het blijft altijd zielig als je dier ineens weg valt wij hebben een witte herder van ruim 8 dus die zal denken wij ook geen 5 jaar meer mee gaan hij heeft al veel last van zijn heupen maar we gaan het zien maar zeker met deze dagen is het extra zielig sterkte er mee
Dank jullie allen, het was er verdrietig maar erg mooi, ben wel gesloopt nu.
Gecondoleerd met je hondje Alwiene, maar wel juiste keuze . Jij ook sterkte
DDDMakkink
Geplaatst: 02-12-11 22:27
Logisch dat het zwaar en vooral emotioneel was Nu het achter de rug is zal de klap wel komen Tenminste dat hadden wij na het overlijden van mijn schoonouders Je bent eerst zo druk met regelen van de uitvaart en ls da geweest is Dan krijg je de klappen omdat je dan tijd heb om te beseffen wat er gebeurt is Nog maals veel sterkte de aankomende weken/maanden Met name rond kerst