Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Avalon87

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 10:30

hahaha wat een geweldige verhalen komen hier langs!

Hier mijn aandeel:

Ik wilde mijn rijlaars aantrekken op stal, maar er zat wat op de bodem. Ik dacht dat het zooltje niet goed zat, dus ik maar duwen... Houd ik de laars ondersteboven, dondert er zo een dode muis uit :D
Tis al jaren geleden, maar nog steeds durf ik niet meer zo in mn laarzen te schieten.

Ik had een keer mijn 2 puppy's mee naar stal genomen. Komen ze samen aanrennen, met een half vergaan duivenskelet. Ieder een vleugel in hun mond. Gatver! Ze hadden de grootse lol, beide een grijns van oor tot oor :D

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 10:45

Eindelijk konden we dan onze nieuwe kater ophalen, hij was net 8 weken. Nou autorit had die overleeft en thuis werd die even ontvangen door de hond en kat wat natuurlijk een geblaas was.
Nou na een tijdje ging het al goed, ik hem op schoot genomen, Poept die heeeeeel me schoot onder met diaree ( stress die eruit moest :') )
langzaam werd het warm en ging het door me broek heen en stinken..... me ouders lachen en ik zat daar maar met me neus dicht want ik ging bijna over me nek, dus bijna nog meer ..... op me schoot...nou me moeder ging het toen eindelijk keukenrol halen en het een beetje weghalen, voordat heel de woonkamer enz. eronder zat als ik zou opstaan. En toen ben ik snel naar de douch gerend.

gatver wat was dat ranzig zeg. Gewoon dat gevoel dat het door je broek heen trekt...en die luchtt %)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 10:47

Oh baaaaaaah! Had geloof ik al eerder gezegd dat ik poep van vleeseters vreselijk vind stinken. :')

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 11:09

Nemurin schreef:
Oh baaaaaaah! Had geloof ik al eerder gezegd dat ik poep van vleeseters vreselijk vind stinken. :')

jaa..stinkt echt hééééél erg....

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 11:12

Een vriendin van mij zat bij de mac, lekker een hamburger te eten. Haalt ze er ineens een kapot gekauwd lolly stokje er tussen vandaan. Die mensen geloofden ons niet en dachten dat we het zelf "voor de grap" hadden gedaan, terwijl 4 mensen het hebben zien gebeuren -O- in amerika waren we nu waarschijnlijk miljonair :P

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 11:51

:D ik ben verpleegkundige èn mama van twee kleine kids, dus in principe viezigheid genoeg :D
Ik heb jaren op een groep voor zeer ernstig meervoudig beperkte mensen gewerkt. Sowieso allemaal volledig incontinent. En tsja ze vegen natuurlijk niet netjes zelf hun snotneus af... Kwam er daar al gauw achter dat ik minder moeite heb met het verschonen van een poepluier (uiteraard met handschoenen aan) dan met snot en kwijl op m'n blote huid krijgen. Offe, in m'n gezicht geniest worden... :Y)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 11:57

Ooooh bah Klijntje!
Dat is wel een van de redenen dat ik aarzel... ik vind kinderen sinds kort ineens wel ok en begin te denken dat ik ze zelf wel wil als er zich een leuke kerel aandient die ook kinderen wil. (Ik ga niet alleen aan kinderen beginnen. :+ )

Maar dat... gekwijl... bleeegh! En snot...!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 12:11

Ijsje willen eten (schepijs) en halverwege iets hards in mijn mond voelen. Langzaam het uit mijn mond halen en zien dat het een afgescheurde duim nagel is. Kreeg een gratis ijsje van de man, maar daar had ik daarna geen zin meer in :')

Fiets naar school met 2 mannelijke klasgenoten. Komen 4 jongens tegemoet. 1 roggelt een keer en haalt uit, recht op de bovenlip van mijn klasgenoot. Met zijn handschoen veegt ie de GROENE klodder weg. Handschoen heeft ie ook maar weggegooid, ondanks dat we nog 7 km moesten fietsen door -10 :=

Kat had een konijn meegenomen naar binnen. Gelukkig wel dood. Ik heb helaas niet de moed om het op te ruimen, dus wachtte op mijn moeder. Uur later zeg ik het tegen mijn ma dat er een konijn ligt. Ondertussen had de kat al honger gekregen en voor ons alleen de ruggegraat en kop overgelaten. iel... :z

Paardenscheten in mijn gezicht ben ik ondertussen wel aangewend. Paard flikt het iedere keer als ik zijn staart invlecht....

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 12:33

Nemurin, m'n kindjes snotten en kwijlen gelukkig niet heel erg, maar stel je voor: een volwassene die de hele tijd op z'n eigen hand heeft zitten sabbelen en jou dan vastpakt met zo'n - inmiddels koud geworden - natte zurig ruikende speekselhand...!
Nou dan wil ik wel een teiltje :r dat blééf ik dan ook nog de rest van de dag voelen, ieuwwwww

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 14:07

Ooh, over dat ijsje... Deze is ook van de mac: ik zat lekker een milkshake op te slurpen, er zit iets hards en scherps in mijn mond. Is het een afgebeten nagel ieuwwwwl

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 14:23

Haha. Ik heb er nog een over hondenpoep :Y)

Ik was een jaar of 10? En ik was met een vriendinnetje in een speeltuin toen ineens een paar jochies van een jaar of 6 ons aan vielen. Op ons af rennen met stokken en dan slaan :oo Nu was ik vrij sterk en is een jochie van 6 tegenover een 10jarig meisje niks. Dus ik gaf hem een flinke duw valt hij zo achterover in de hondenstront :') Het zag er echt vies uit, doordat hij nog wat doorgleed was het helemaal uitgesmeerd. _O- Het was echt niet met opzet dat hij in de hondenstront viel, maar ik moest er wel heel hard om lachen. Alleen, vervolgens kwam zijn vader ons met een tak achterna rennen om ons te slaan. Het was duidelijk van wie het jong had geleerd :=

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 14:30

vanmiddag was mijn stiefpapa koffie aan het drinken
en toen de mok leeg was zag hij dat er 3 dikke bromvliegen in de mok zaten
_O- _O-

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 14:39

Iel! :P

Ik was gister uit eten (wokken :9 ) met de band waar ik in zit. 1 van de leden en zijn vriendin waren een aantal weken geleden in Rhodos geweest, ze zaten daar all-inclusive (ik voelde de bui al hangen toen die begon te vertellen) en hij vertelde dus dat er een stel was dat de HELE dag alleen maar alcohol had zitten drinken.
's Avonds bij het eten zagen ze die man duidelijk niet lekker worden. Dus die vent pakt z'n bierglas en kotst het helemaal vol, zonder ook maar een spettertje ernaast. Echt gad-ver-damme :') Ik hoefde opzich gelijk even geen eten meer en ik was HEEL blij dat ik er NIET bij was :P

XxSasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 14:40

Brittneyx schreef:
ik heb er al in gaan zitten :D

En ik gaan liggen :+

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 14:50

Oh, dat hondenstront verhaal doet me nog ergens aan denken.
Wij woonden vroeger op een 'hofje' en naast ons zat dan een ander 'hofje' met een zandveldje enzo waar gevoetbald kon worden, daar woonden alleen maar oudere kinderen dus dat was al heel spannend.

Wij daar dan heen en ons best doen niet ontdekt te worden (op die leeftijd weet je nog niet dat die tot minstens halverwege de middag op school zitten _O- ) en toen dachten we dat er wat aan kwam en in onze haast om weg te komen viel één jongen voorover... handen he-le-maal onder de kattenstront! _O-

Ik heb me kapot gelachen en toen gemaakt dat ik wegkwam. :')

Er was achteraf helemaal niemand ook.

Rosanneh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 17:31

Ik moet nu ineens denken aan wat er pas op school gebeurde. Ik stond gezellig met mijn vriendinnen te praten tot ik ergens ik sta en bijna uitglij (ik kon me nog net vast houden gelukkig :') ) was ik vol in uitgespuugd broodje (weet niet eens zeker of het wel een broodje was het was gekauwd voedsel volgens mij) gaan staan. Dat was heel erg smerig :r Vervolgens kreeg ik het ook niet onder mijn schoen vandaan :')

Ik moet nog steeds bijna overgeven als ik er weer aan denk. Hoe het ook onder mijn schoen voelde, helemaal zompig :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 18:04

Ik heb vanmiddag een kies laten trekken door de kaakchirurg. Onder die kies zat een soort van abces dat steeds vol liep met etter en dat kwam er dan via een soort uitlaatkanaal aan de zijkant steeds weer uit. Ik wilde de kies er voor mijn trouwdag niet uit hebben vanwege een lelijk gat in mijn gebit dus de kaakchirurg had het al een keer open gesneden en schoongemaakt maar het bleef zich vullen met etter en liep dan weer leeg. Dat is op zich natuurlijk al iets heel goors om in je mond gaande te hebben :r
Maar goed, vorige week getrouwd dus vandaag kon de kies eruit. :Y)
Nu zit ik de halve dag al met een nabloedende wond en bloederig speeksel. Het ontstekingsweefsel heeft hij gelukkig meteen na het trekken allemaal verwijderd.
Straks moet ik weer gaan eten... en dan gaat er natuurlijk eten in de wond komen want dat houd je niet tegen, dan moet ik met een soort spuitje met een lange tuut eraan die wond uitspoelen :')
dus het tuutje in de wond steken :\
joepie, daar heb ik al echt zin in -O-
Ik wou dat het volgende week was |(

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 18:09

:(:)

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 11:37

Geweldige verhalen! xD

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 12:05

Mijn maag draait niet snel om, niet van dode, halve dieren, poep enz. Maar vorig jaar hielpen we onze buurman om een koe te vangen die moest kalven. Koe was al een paar uur bezig, maar toen het tijd was haar binnen te halen was ze niet te vangen. Ze ging helemaal door het lint. Na een hels uur de koe te pakken gekregen, vast gezet. Kalf was al dood, maar moest er natuurlijk af. Geen poten te vinden, alleen een hoofd. Dan maar een touw om de kop, want hij was toch al dood. Kalf kwam er met heel veel moeite af, maar dat touw om de nek ging steeds strakker zitten en stropte de nek helemaal op. Uiteindelijk had de nek op de plek waar het touw zat nog maar een doorsnede van 5 cm en bungelde "vrolijk" uit de koe. Ik dacht echt dat de kop er ieder moment af zou komen. En dat alles ging gepaard met een ongelovelijk stank. Het kalf bleek achteraf al een paar dagen dood te zijn....
Ik ben in slachthuizen geweest en zelfs bij de distructor, maar dit. Blegh!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 12:10

Zojuist de badkamer nog eens schoongemaakt, incl wc.
Maar in de wcborstel hing dus nog echt een halve drol tussen de haren en die liet zich niet wegspoelen ook (ja, heb dus met mijn handen (met handschoenen dan wel) die drol eruit kunnen wassen :r ) Gelukkig poets ik met bleek maar ik blijf me nu heel smerig voelen. Geloof maar dat er vanavond even gesproken wordt over dat mama het huishouden doet en geen kabouters en of iedereen zijn eigen gorigheid even op wil ruimen!

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 12:11

ik weet nog wel dat we met mijn opleiding naar de ossenkamp (een boerderij van Wageningen universiteit gingen). We hadden in die periode lessen over anatomie gehad, en aangezien je dat bij een koe veel beter kan zien dan bij een paard gingen we daar heen.

Die koeien hadden dus een dop zitten ter hoogte van een van hun magen, die zat er niet goed op. Elke keer als de koe bewoog droop er wat half verteerd voedsel langs de zijkant van de koe. Ik kan heel veel hebben, maar is was heel blij dat de dop er op mocht blijven.

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 12:13

Urielle schreef:
Geloof maar dat er vanavond even gesproken wordt over dat mama het huishouden doet en geen kabouters en of iedereen zijn eigen gorigheid even op wil ruimen!

En van wie waren de haren dan?

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 12:14

Girlgamer schreef:
Urielle schreef:
Geloof maar dat er vanavond even gesproken wordt over dat mama het huishouden doet en geen kabouters en of iedereen zijn eigen gorigheid even op wil ruimen!

En van wie waren de haren dan?

van de wc borstel dacht ik, zo klonk het tenminste :')

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 12:16

Ow ja dat kan ook nog! hahaha, ik dacht dat er mensenharen in de wc borstel zaten en dat die drol daarin bleef hangen. Ken namelijk vrouwen die hun haarborstel in de wc pot legen.