Hier mijn aandeel:
Ik wilde mijn rijlaars aantrekken op stal, maar er zat wat op de bodem. Ik dacht dat het zooltje niet goed zat, dus ik maar duwen... Houd ik de laars ondersteboven, dondert er zo een dode muis uit
Tis al jaren geleden, maar nog steeds durf ik niet meer zo in mn laarzen te schieten.
Ik had een keer mijn 2 puppy's mee naar stal genomen. Komen ze samen aanrennen, met een half vergaan duivenskelet. Ieder een vleugel in hun mond. Gatver! Ze hadden de grootse lol, beide een grijns van oor tot oor
)
in amerika waren we nu waarschijnlijk miljonair
)

dat blééf ik dan ook nog de rest van de dag voelen, ieuwwwww
Nu was ik vrij sterk en is een jochie van 6 tegenover een 10jarig meisje niks. Dus ik gaf hem een flinke duw valt hij zo achterover in de hondenstront
Het was echt niet met opzet dat hij in de hondenstront viel, maar ik moest er wel heel hard om lachen. Alleen, vervolgens kwam zijn vader ons met een tak achterna rennen om ons te slaan. Het was duidelijk van wie het jong had geleerd
) met de band waar ik in zit. 1 van de leden en zijn vriendin waren een aantal weken geleden in Rhodos geweest, ze zaten daar all-inclusive (ik voelde de bui al hangen toen die begon te vertellen) en hij vertelde dus dat er een stel was dat de HELE dag alleen maar alcohol had zitten drinken.