Hier bij Assen is het toch nog redelijk weer. Wel meer een mooie herfstdag dan een mooie zomerdag, maar het is droog en af en toe komt de zon tevoorschijn! Er hangt nu ook wel weer een hele donkere lucht, maar vanmorgen was het best lekker weer om ff te rijden!
De ochtend was niet veel..koud ook. Maar nu schijnt het zonnetje de hele tijd en is het best aardig buiten.
Fee_
Geplaatst: 30-08-11 16:04
Vond het gister kouder, maar vandaag was het nou ook niet echt warm... Zat te bibberen in de klas. Net op de terug heel warm aangezien het zonnetje toen door kwam en ik me warm had aangekleed.
Hele dag prima weer gehad. Wel koud. Er komt nu alleen een lucht aan zetten waar ik de bibbers van krijg.
Marnixx
Geplaatst: 30-08-11 17:31
Frisse dag, maar toch redelijk droog.. Paar dikke buien, maar al beter dan de afgelopen dagen! Mijn paard is alweer bezig om een dikke vacht te creeren
quartel
Geplaatst: 30-08-11 19:25
mijn ruin is ook al teddy........lekker knuffelig worden ze dan Helaas heeft de zeiknatte kleigrond vandaag weer besloten zijn ijzer af te pikken Kon dus weer niks doen.....hij blij
Vanaf vanmiddag schijnt hier nu de zon. Qua weer is het nu eigenlijk best lekker. Nu maar hopen dat de wei ook een beetje kan gaan drogen